شرح غیبت
نوشته شده توسط : blogkhan
سلام دوستان عزیز و اهالی محترم بلاگفا
مدت زیادی نبودم و دلیل نبودنم این بود که نتمون رو از مخابرات مرکزی استان
قطع کرده بودند 10 روز پیگیر این قضیه بودیم تا امروز وصل شد
واقعا نمیدونم این ادم های بی مسئولیتی که گذاشتند اونجا دقیقا چیکار میکنند!؟؟؟
امروز صبح که بصورت جدی هم مخابرات خودمون هم شرکت اکسین و هم مخابرات مرکزی
رو تحت فشار قرار دادیم نت رو وصل کردند فردا هم یه قبض به درازای شب یلدا میفرستن
که پول نت بدیم واقعا برای خودم متاسفم که کجای دنیا دارم زندگی میکنم
یه روز میگفتن ای پی استان رو میخوان تغییر بدن یه روز میگفتن رسیور استان سوخته
یه روز میگفتن فیبر نوری پاره شده رفتند با سوزن نخ بدوزنش یه روز میگفتن تغییران در شبکه
یه روز میگفتند گیرنده های مخابرات مشکل داره گفتم بالام جان اگه اتوبان تهران قم بود تا الان میبایست
راه اندازی میشد بابا سرسام گرفتیم از دست شما،خلاصه الان وصل شدیم و هیچ تضمینی نیست که دوباره
قطعمون کنند ،تلفن زدم یه جایی بعد یه خانوم گوشی رو برداشت و با ناز و عشوه گفت:
الوووووووو بفرمایییییییین منم یه لحظه فکر کردم تو پارکم و روبروی عشقم ایستادم میخواستم بگم جووووووووووووووووووون زن من میشی؟:))))) اصن یه وضعی بخدا خلاصه یه کلام داداش
اعتیاد به نت از بدترین نوع اعتیاد هاست تو این 10 روز خمار خمار بودم :D

 





:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: