تاریخ زمان ساعت و نتیجه و پیشبینی بازی دربی استقلال و پرسپولیس 81 - 15:30 جمعه 94/8/8
نوشته شده توسط : blogkhan
 

تاریخ زمان ساعت و نتیجه و پیشبینی بازی دربی استقلال و پرسپولیس 81 - 15:30 جمعه 94/8/8
برچسب‌ها: ساعت بازی دربی 81، 15، 30 جمعه 94/8/8، ساعت بازی دربی امروز، ساعت بازی دربی امروز 94-95، ساعت بازی دربی امروز94
برچسب‌ها: زمان بازی استقلال و پرسپولیس، جمعه 94/8/8، ساعت 15، 30، زمان بازی دربی، زمان بازی دربی ساعت 15، 30 جمعه 9، ساعت بازی دربی 81، ساعت بازی دربی امروز، ساعت بازی دربی امروز جمعه 94

نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال از طرف پیشکسوتان فوتبال

پرسپولیس می برد یا استقلال ؟

پیش بینی های فوتبالی ها برای نتیجه دیدار پرسپولیس و استقلال

درخشان: تبانی در دربی وجود ندارد

حمید درخشان،سرمربی سابق پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ توضیحاتی در خصوص دربی ارائه داد.

وی در خصوص اینکه کدام تیم شرایط بهتری برای پیروز شدن در دربی 81 را دارد گفت: به نظرم هر دو تیم خوب هستند،در حال حاضر استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی دارند و موفق شدند در آخرین بازی پیش از دربی به پیروزی‌های خوبی دست یابند به همین جهت هر کدام بتوانند از فرصت و توانایی‌های خود به نحو احسن استفاده کنند می توانند پیروز میدان باشد.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص اینکه چرا میزان حضور تماشاگران در چند دربی گذشته افت داشته است گفت: به دلیل تساوی‌هایی که در سالهای گذشته دائما به وجود آمده تصور غالب این بوده که دربی‌ها دائما مساوی می شود اگر چه در این سال‌ها به خصوص سال گذشته هر دو دربی برنده داشت.

وی در خصوص تفاوت دربی‌های گذشته با حالا گفت: در آن زمان دربی‌ها با حالا متفاوت بود و بازی دربی اهمیت به سزایی داشت و به همین دلیل همه تلاش می کردند تا بهترین عملکرد را داشته باشند و موفق شدند ولی متاسفانه بعدها شرایط عوض شد و بازی ها محتاطانه شد و دو تیم به دنبال تساوی بودند.

درخشان در انتها در خصوص احتمال وجود تبانی در دربی گفت: اصلا چنین چیزی نیست، در سال های گذشته زمانی که خودم هدایت پرسپولیس را بر عهده داشتم و چه زمانی که در این تیم بازی می کردم چنین چیزی ندیدم.

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1394/8/8/3737525_465.jpg

واحدی نیکبخت: مردم با فوتبال قهر کردند/ سوپراستاری که مردم را به استادیوم بکشاند نیست

علیرضا واحدی نیکبخت با بیان اینکه من اصالتم استقلالی است و رفتنم به پرسپولیس جز لج و لجبازی و اشتباه چیز دیگری نبود درباره بازی دربی گفت: به شخصه نمی توانم در تیمی باشم که تماشاگر ندارد، من از همین تماشاچی نیکبخت شدم، قدیم کریمی ها ، مجیدی ها و اسم های بزرگ فوتبالی هر کدام هزار طرفدار داشت که باعث می شد تماشاگر به استادیوم بیاید باعث تاسف است که بازی های الان پرسپولیس و استقلال فقط مورد استقبال دو هزار تماشاگر قرار می گیرد.

وی در ادامه مدعی شد: تماشاگران با فوتبال قهر کرده اند، از نظر من دیگر در فوتبال ما سوپر استاری که مردم را به استادیوم بکشاند نیست ، مردم نه حرکت جذابی می بینند نه هیچ بازی خوبی که بخواهند برای بلیط هزینه کنند.

واحدی نیکبخت خاطرنشان کرد: نمی دانم چرا یار دوازدم دیگر در فوتبال ایران نیست، حتی مردم ما تیم ملی را هم تنها گذاشته اند، شاید محبوبیت بازیکنان کم شده اما امیدوارم مردم ما با فوتبال آشتی کنند و فردا به استادیوم بیایند.

بازیکن سابق استقلال در انتها تاکید کرد: تا اسم فوتبال می آید همه فکر می کنند فوتبال پوله اما خدارا قسم می خورم که فوتبال پول نیست عشقه، ما برای فوتبال عرق ریخته ایم از عشق مایه گذاشتیم، بازیکنان والیبال و بسکتبال همیشه زیر سقف بوده اند نه گرما و آفتاب را تجربه کرده اند نه در سرما روی زمین دویده اند، فوتبال زحمت دارد و همه اش پول نیست.

انصاریان: می گویند باشگاه فرهنگی ورزشی اما فرهنگ کجا بود/ به خاطر پول استقلال نرفتم

علی انصاریان قبل از دربی هشتاد و یکم اعلام کرد: من صد در صد قرمز هستم، از روی لجبازی بود و خودم هم می دانم در شرایطی که انتخاب های دیگر هم داشتم رفتن در جمع آبی پوشان اشتباه بزرگی بود برای همین بابت این موضوع همیشه عذرخواهی کردم.

وی ادامه داد: خیلی ها می گویند برای پول به استقلال رفتی اما قسم می خورم که این طور نبود، من آن سال 140 میلیون قرارداد امضا کردم اما برای اینکه رضایت نامه بگیرم و به استیل آذین بروم فتح اله زاده 100 میلیون چک رمزدار از من گرفت یعنی در کل آن یکسالی که استقلال بودم فقط 40 میلیون نصیبم شد.

انصاریان در بخش دیگری از صحبت ها از توهین هایی که به فوتبالیست ها می شود ابراز نارضایتی کرد و در این باره توضیح داد:متاسفانه در مورد فوتبال سیاه نمایی می شود همه می گویند فوتبالیست ها قلیان می کشند یا سیگاری هستند مگر می توان همه اقشار را با یک چشم دید مگر در مشاغل دیگر مردم از این مسائل بری هستند در هر شغلی پیش می اید هر انسانی هر گونه می خواهد رفتار کند.

وی اضافه کرد: می گویند باشگاه فرهنگی ورزشی، اما فرهنگ کجا بود؟ برخی اجازه می دهند به راحتی در زندگی خصوصی ما سرک بکشند، به پست های من در اینستاگرام توهین می کنند، چرا در فوتبال های خارجی مشاهده می کنیم تیم شان پنج گل خورده اما تماشاگران باز هم تشویق می کنند! آیا فرهنگ در کشور ما این است که آجر بزنند سر بازیکن! از نظر من عده ای فقط می روند استادیوم تا خود را تخلیه روحی کنند.

وی در انتها خاطرنشان کرد: البته تماشاگری که فوتبال را می فهمد هم وجود دارد من در یک سالی که استقلال بودم دیدم آنها تشویقم می کنند یا برخی پرسپولیسی ها که درکم کردند و از اشتباهم گذشتند، امیدوارم بازی فردا بازی خوبی باشد و تماشاگران استقبال کنند.

حیدری: برانکو برگ برنده پرسپولیس است

سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با شهرآورد پایتخت گفت: دربی همواره شرایط خاصی دارد. من به شخصه هفت بار در این دیدار حضور داشته‌ام و می‌دانم که پیش بینی، یک حرف احساسی است، اما با توجه به پیروزی هر دو تیم در بازی‌های آخر خود، آرامش خوبی بر اردوی تیم‌ها حاکم است و نتیجه این امر، کیفیت مناسب بازیکنان در دربی خواهد بود و به همین دلیل من نیز پیش بینی می‌کنم که شاهد دربی زیبایی باشیم.

حیدری درباره مربیان دو تیم و سبک کاری آن‌ها افزود: با شناختی که از پرویز مظلومی دارم، می‌دانم که احتیاط را در دستور کار تیم خود قرار نخواهد داد و استقلال را قطعاً برای برد به زمین می‌فرستد.

همچنین برانکو یک مربی حرفه‌ای است و با آرامش خود پرسپولیس را برای یک پیروزی دیگر آماده می‌کند. به نظر من وضعیت روحی پرسپولیس بهتر از تیم استقلال است.

مدافع سابق پرسپولیس درباره ضعف خط دفاعی این تیم در رقابت‌های این فصل اظهار داشت: دفاع در فوتبال به کل تیم برمی‌گردد و این آمار صرفاً مخصوص چهار مدافع تیم نیست. علاوه بر این، تعویض اجباری دروازه‌بان‌ها و البته تغییرات همیشگی نفرات خط دفاعی از مهم‌ترین مشکلاتی بود که گریبان پرسپولیس را در این فصل گرفت. البته این آمارها در دربی نقشی نخواهند داشت و با توجه به احتیاط اولیه دو تیم و شرکت همه بازیکنان در دفاع تیمی، شاهد یک بازی پر گلی نخواهیم بود.

حیدری درباره شرایط روحی خاص این بازی خاطرنشان کرد: تیم پرسپولیس به خاطر دو برد در دو دربی اخیر از روحیه بالاتری برخوردار است و علاوه بر این، فوت هادی نوروزی با این که در وهله اول، یک خلاء بزرگ محسوب می‌شود، سبب شده تا بازیکنان پرسپولیس به عشق او و به هدف شادی روح او بیش از پیش به پیروزی در دربی بیندیشند.

وی در خصوص حضور بازیکنان جوان در دربی گفت: این که بازیکنان تحت تأثیر جو بازی قرار نگیرند، به ظرفیت خودش بستگی دارد مثلاً علی علیپور در نخستین حضورش در دربی گلزنی کرد. چنین بازیکنی می‌تواند در این بازی مهم خودش را پیدا کند و برای تیم هم مثمرثمر واقع شود. البته این را عرض کنم که مربیان دو تیم، در این بازی حتی الامکان از بازیکنان باتجربه‌تر استفاده خواهند کرد.

بازیکنان جوان باید بدانند که دربی می‌تواند برای آن‌ها راحت‌ترین بازی فصل باشد و در این بازی فرصت دیده شدن توانایی‌های بازیکنان بیشتر از سایر بازی‌ها وجود دارد.

مدافع بااخلاق سال‌های نه چندان دور پرسپولیس، حرفه‌ای بودن برانکو را برگ برنده این تیم در مربی قلمداد کرد.

وی تصریح کرد: همین که برانکو ایرانی نیست، خودش یک نکته مثبت برای پرسپولیس محسوب می‌شود، چون استرس مربیان خارجی در این بازی‌ها به مراتب کمتر از ایرانی‌هاست. همچنین در بین بازیکنان دو تیم، طارمی و برهانی می‌توانند عوامل پیروزی تیم‌های خود باشند؛ طارمی مهاجم گلزنی است و برهانی هم به خوبی با راه و رسم بازی در دربی آشناست.

مدافع خاطره‌ساز سرخ‌ها همچنین درباره خاطرات خودش از دربی این چنین گفت: در کارنامه مربی‌های من، یک برد، یک باخت و پنج تساوی ثبت شده است. در یکی از دربی‌ها، یک بار توپ را از سه کنج دروازه تیم خودمان بیرون کشیدم و با پهلو به تیر دروازه برخورد کردم. این خاطره‌ای بود که اتفاقاً در کودکی آرزوی رقم خوردن آن را داشتم. دیگر خاطره جالب من از دربی هم به پیروزی در آن بازی معروف برمی‌گردد که در دقایق پایانی آقاکریم با یک شوت از راه دور دروازه استقلال را باز کرد.

گفتنی است دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر، روز جمعه 8 آبان، از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

به عنوان یک پرسپولیسی دوست دارم پرسپولیس برنده باشد

محمد دایی مربی تیم فوتبال صبا قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: روز گذشته بازی خوبی مقابل سایپا داشتیم اما محروم و مصدوم زیاد داشتیم و این کار را برای ما سخت کرده بود، نیمه اول نتوانستیم در حد انتظار ظاهر شویم اما نیمه دوم بهتر عمل کردیم البته ما هر بازی برای برد به میدان می‌رویم اما نتیجه مساوی با این شرایط نتیجه خوبی بود.

وی اضافه کرد: دست ما در انتخاب 11 مهره به قدری خالی است که روز گذشته یکی از بازیکنان ما از زیر سرم در آمده بوده و در بازی به میدان رفت و چون تیم ما کمی دیر بسته شده کمی با مشکل کمبود بازیکن بازی مواجه هستیم.

تیم‌های دیگر 23 بازیکن خوب دارند اما ما به سختی 11 بازیکن را برای یک بازی جمع می‌کنیم و حالا اگر قرار باشد مصدوم و محروم هم داشته باشیم که دیگر بیشتر از این با این مشکل مواجه خواهیم شد.

وی اظهار داشت: ما در نیم فصل بهزاد کریمی را که با تراکتور قرارداد دارد را می‌توانیم در اختیار بگیریم که دوران سربازی‌اش در تراکتور به پایان می‌رسد و در بزرگسالان هم جای خالی برای دو بازیکن داریم و در زیر 23 سال هم دستمان باز است.

از نوجوانی به استقلال علاقمند بودم/ دوست دارم استقلال برنده میدان شود

امیر واعظ آشتیانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دربی 81 اظهار داشت: به اعتقاد من باید این دربی اول از همه به سمت نشانه‌های یک اخلاق و در قالب یک رقابت ورزشی باشد. یعنی قبل از نتیجه باید دو تیم قهرمان اخلاق باشند و بتوانند در این مسابقه به گونه عمل کند تا رفتار یک ورزشکار،بازیکن،مربی و یا یک کادر فنی نمونه یک ورزشکار با اخلاق برای دیگران باشند.

چرا که این‌ دربی ها به طور حتم از رسانه‌ها پخش و عده زیاد برای تماشای آن به ورزشگاه می‌آیند بنابراین این بازی باید یک الگو باشد.

وی در خصوص اینکه دوست دارد کدام تیم برنده میدان شود تصریح کرد: به عنوان یک فردی که از نوجوانی به استقلال علاقمند بودم، دوست دارم استقلال برنده میدان شود.

واعظ آشتیانی افزود: امیدوارم استقلال در این دیدار نتیجه بگیرد و برنده میدان شود اما در عین حال باید بگویم هر تیمی که عملکرد بهتر،زحمت بیشتر واز فرمامین مربیان خود پیروی کند می‌تواند برنده دربی باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بازی خوبی را نظاره‌گر باشیم.

وی در مورد پیش‌بینی نتیجه دربی گفت: نتیجه دربی را پیش‌بنی نمی‌کنم چرا که تحلیل‌گر نیستم اما امیدوارم هر تیم که بهتر بازی کند، نتیجه به نفع آن باشد و حق هم بر این است هر تیمی که بیشتر زحمت می‌کشد مزد زحماتش را با برد بگیرد.

کرمانی مقدم: سرخابی‌ها به احترام هادی کوتاه بیایند

مرتضی کرمانی مقدم در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دربی پایتخت بیان کرد: هر دو تیم برای این بازی شرایط بسیار خوبی دارند معمولا بازی‌های قبل و پس از دربی روح حاکم بر آن را مشخص می کرد سرخابی‌ها در بازی های پیش از دربی همیشه با مشکل روبه رو بودند اما پیروزی پرسپولیس و استقلال در این هفته نشان داد دربی خوبی را در پیش خواهیم داشت.

وی ادامه داد:در این چند سال اخیر دربی‌ها پرگل نمی شدند اما در این بازی استقلال برای حفظ صدرنشینی می‌جنگد و پرسپولیس برای ارتقای رتبه خود در جدول به پیروزی نیاز دارد که این باعث جذابیت دربی خواهد شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره نبودن هادی نوروزی در این دربی اظهار داشت: خیلی متاسفیم هادی دیگر در بین ما نیست،‌نوروزی همیشه با تعصب خاصی جلوی استقلال می ایستاد و بازیکنان و هواداران باید به احترام هادی جلوه خاصی به این بازی بدهند.

وی در خصوص کری خوانی‌های قبل از دربی گفت: کری خوانی‌ها لذت فوتبال‌اند و اگر این کری خوانی‌ها با احترام به طرف مقابل باشد بهتر است، هواداران امسال را به خاطر نوروزی از حاشیه‌ها بپرهیزند و در شعار دادن کوتاه بیایند.

کرمانی مقدم اضافه کرد: پرسپولیس تیم هجومی تر و یکدستی است، طارمی و عالیشاه می توانند برگ برنده این تیم در دربی باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پیش بینی دربی بسیار سخت است اما به عنوان یک پرسپولیسی می‌خواهم پرسپولیس ببرد و اگر هم مساوی می شود تساوی پرگلی را شاهد باشیم، فکر می کنم سرخپوشان با نتیجه دو بر یک این بازی را ببرند.

پروین: امیدی به برد هیچ تیمی ندارم /دربی 81 مساوی می‌شود

علی پروین در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: به هر حال هواداران صرف‌نظر از نتیجه به دنبال یک بازی زیبا هستند. حضور بازیکنان جوان در این بازی نقطه قوت دربی 81 است. بازیکنان جوان اولین بار که دربی را تجربه می‌کنند. انگیزه بالای جوانان باعث می‌شود دربی جذاب شود.

پروین در ادامه عنوان کرد: امیدی به پیروزی هیچ تیمی ندارم اما امیدوارم پرسپولیس برنده دربی 81 شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هواداران دو تیم ضمن احترام به بازیکنان حریف فقط به تشویق تیم خود بپردازند.

رجبی: سرخابی‌ها برای مردم هجومی بازی کنند.

رضا رجبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت استقلال و پرسپولیس پیش از دربی بیان کرد: تیم استقلال مقابل سپاهان بازی خوبی را به نمایش گذاشت و نتیجه قاطعی را در اصفهان به دست آورد. پرسپولیس نیز در این دو هفته خیلی سرعت بازی می‌کند. اگر دو مربی به خاطر مردم ترکیب هجومی را به زمین بفرستند و بازیکنان را از نظر روحی و روانی برای این بازی آماده کنند. قطعا شاهد بازی تماشاگر پسندی خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: این روزها مشکل اصلی فوتبال بحث داوری است. از هواداران و بازیکنان می‌خواهم به داور فشار وارد نکنند تا بازی روند طبیعی خود را طی کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران درباره برگ برنده بازی این بازی اعلام کرد: گلرها در این بازی نقش بسزایی دارند و فکر می‌کنم هر دروازه‌بانی که روز خوبش باشد آن تیم برنده خواهد بود.

وی در مورد بهترین خاطره‌اش از دربی گفت: دربی سال 62 خیلی هیجان انگیز بود. در آن سال توانستیم با گلزنی مظلومی دربی را ببریم و شاید آن دربی 100 برابر دربی‌های دیگر برای ما جالب بود. باید از ناصر حجازی یاد کنم که در آن سال‌ها گلر استقلال بود.

رجبی در خصوص کری‌خوانی هواداران دو تیم ابراز کرد: کری‌خوانی باعث شور و شعف فوتبال باشد اما این کری‌خوانی‌ها باید سالم باشد و فقط افتخارات باشگاه خود را اعلام کنند و قصد تخریب دیگری را نداشته باشند.

وی در پایان در خصوص پیش‌بینی دربی گفت: حوادث فوتبال از بحث تاکتیکی جداست و این باعث می‌شود پیش‌بینی دربی سخت باشد. امیدوارم استقلال این دربی را ببرد و حداقل برای شش ماه هواداران را خوشحال کند.

عابدزاده: زمان هنرنمایی سوشا و رحمتی است

احمدرضا عابدزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: نتایج دربی در یک لحظه رخ می‌دهد و تجربه هم نشان داده که تاکنون نتایج غیرباوری رقم خورده است.

عابدزاده در ادامه عنوان کرد: هر دو تیم شرایط خیلی خوبی دارند. استقلال از ابتدای فصل نشان داد برای قهرمانی بسته شده و تا امروز هم نتایج خوبی گرفته است.پرسپولیس هم شرایط متفاوتی دارد. این تیم در ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفته که در شان این تیم باشد اما کم کم تبدیل به تیمی می‌شود که هواداران انتظار دارند.

دروازه‌بان سابق پرسولیس تصریح کرد:کسب دو برد و یک تساوی در سه دیدار گذشته پرسولیس حکایت از آن دارد که برانکو تیمش را آماده‌تر تبدیل می‌کند اما دربی شرایط خاص خود را دارد نمی‌توان برنده آن را پیش‌بینی کرد.

عابدزاده عنوان کرد: با یان حال پیش‌بینی می‌کنم این دربی جذاب و دیدنی باشد و برنده واقعی آن هواداران باشد به طور قطع بازی زیبا را شاهد خواهند بود. همچنین تیم برانکو در تمام بازی‌های فصل موفق به گلزنی شده است و این نشان دهنده آن است که تیم برانکو هجومی بازی می‌کند.

وی درباره عملکرد تیم استقلال بیان کرد: پرویز مظلومی نشان داده در دربی به هیچ عنوان به دنبال بازی تدافعی نیست و هدفش نباختن نیست وی در چهار بازی متوالی توانسته تیم پرسولیس را شکست دهد اما در بازی تیم هم دو بر صفر جلو بود ولی در ده دقیقه آخر اتفاق غیرمنتظره رخ داد.

گلرسابق پرسولیس عنوان کرد: همه این‌ها حکایت از آن دارد که هر دو تیم حالات تهاجمی به خود خواهند گرفت و مطمئن هستم که این دیدار برنده خواهد داشت و بازی پرگلی خواهد بود. پیش‌بینی نتیجه خیلی سخت است اما دوست دارم هواداران پرسولیس خوشحال به خانه‌های خود بروند.

وی در رابطه با خاطره دربی بیان کرد: تمام دربی خاطره است چه روزهایی که برای دربی تمرین می‌کنیم چه در طول 90 دقیقه و چه در روزهای بعد از دربی همه خاطره‌انگیز است. آن‌ها که دربی را تجربه کردند می‌دانند من چه می‌گویم.

عابدزاده درباره اینکه دوست دارد بار دیگر در دربی بازی کند، تصریح کرد: من دربی‌های زیادی را تجربه کردم و از اینکه بگویم دوست ندارم دروغ گفتم اما دوران ما به پایان رسید و اکنون باید سوشا و رحمتی هنرنمایی کنند که اتفاقا هر دو در اوج آمادگی هستند.

عقاب آسیا در مورد جای خالی نوروزی در این دیدار گفت: متاسفم که این اتفاق رخ داده است اما جای نوروزی همیشه خالی است به طور حتم هواداران روز سختی را پشت سر می‌گذارند که هادی در زمین مسابقه نیست اما باید پذیرفت که دیگر هادی نیست و بازیکنان باید تمام تلاششان را به کار گیرند تا با کسب نتیجه خوب روح هادی را شاد کنند.

عابدزاده در مورد پیش‌بینی گلزنان این دیدار گفت: به نظرم امید ابراهیم برای استقلال گب بزند و در پرسولیس هم طارمی و بنگر گل برنند.

نوروزی اگر کنار تیم بود پرسپولیس دیدار را راحت‌تر می‌برد/ امیدوارم این دیدار پرتماشاگر بشود

رضا شاهرودی مدافع چپ سال‌های گذشته پرسپولیس در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دو تیم شرایط نسبتا بسیار مساوی در این دربی دارند و این می‌تواند به زیبایی‌ها و حساسیت‌های این دیدار کمک شایانی کند.

*هافبک‌ها تعیین‌کننده هستند

وی ادامه داد: چون در این دیدار دو تیم از هافبک‌های بسیار جوان استفاده می‌کنند و می‌تواند به صورت احساسی و غیرقابل پیش‌بینی موقعیت‌های خوب و تاثیرگذاری را برای دو تیم با هافبک‌های شناور خود خلق کنند و یک بازی ویژه را در دیدار جمعه برای هواداران سرخابی به ارمغان بیاورند.

*خلق موقعیت و گل زیاد

شاهرودی افزود: در این دیدار دو تیم در فاز حمله انتظار می‌رود خوب کار کنند و بازی درگیرانه و خلق موقعیت گل زیادی را می‌توانیم از دو تیم شاهد نیز باشیم.

*نصیحت در داربی

وی در خصوص داربی‌ها زمان خود گفت: در زمان قبل برگزاری و برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس از هر دو تیم چند بازیکن را صدا می‌کردند و با آن‌ها به طور محسوس و نامحسوس صحبت‌های نصیحت‌مندانه‌ای را انجام می‌دادند و بازیکنان هم با تعصب خاصی بازی می‌کردند.

*فوت نوروزی

شاهرودی درباره فوت نوروزی گفت: خداوند هادی را بیامرزد، اگر او کنار تیم بود چه از نظر روحی و فنی می‌توانست در این بازی تاثیرگذار باشد و پرسپولیس را کمک زیادی کند، امیدوارم بازیکنان پرسپولیس با برد خودشان یک هدیه عالی به پسر مرحوم نوروزی بدهند و با یک بازی خوب روح او را نیز شاد کنند.

شاهرودی در پایان گفت: امیدوارم در بازی جمعه شاهد یک دیدار پرتماشاگر و بازگشت هواداران به استادیوم باشیم و امیدوارم پرسپولیس تیم محبوبم با یک نتیجه خوب پیروز این دیدار بشود.

بهترین خاطره‌ام هت‌تریک ایمون‌زاید است/ پرسپولیس برنده می‌شود

جواد کاظمیان، مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با شهرآورد پایتخت گفت: دربی همواره شرایط خاص خود را دارد و معمولا هر تیمی که از نظر روحی روانی بر اوضاع مسلط باشد و از موقعیت‌های به وجود آمده بهتر استفاده کند در پایان موفق خواهد بود. به نظر من به دلیل اینکه پرسپولیس هر دو دربی فصل قبل را به سود خود به پایان برده و در هفت بازی اخیر از استقلال شکست نخورده است. این تیم از لحاظ روحی وضعیت مناسب‌تری نسبت به حریف دارد و در کل از شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی برخوردار است.

معمولا پیش‌بینی نتایج کار درستی نیست اما گمان می‌کنم پرسپولیس در دربی 2-0 برنده شود. وی در ارتباط با نقاط قوت دو تیم اظهار داشت: هر دو تیم در خط حمله بازیکنان خوبی دارند به ویژه پرسپولیس که از حضور سه مهاجم سرعتی، یعنی مهدی طارمی، امید عالیشاه و علی علیپور بهره می‌برد و در ضد حملات می‌تواند دفاع استقلال را با مشکل مواجه کند.

علاوه بر این پرسپولیس در خط دفاع از مهره‌های با تجربه‌ای مثل بنگر و نورمحمدی استفاده می‌کند که حضور این افراد در بازی مهمی مثل دربی حائز اهمیت است.

کاظمیان همچنین در ارتباط با نخستین دربی که پس از فوت مرحوم هادی نوروزی برگزار می‌شود، گفت: هادی در دو دربی اخیر موفق به ارسال دو پاس گل شده بود و قطعا از هر لحاظ جای او در دربی خالی است. من به شخصه هنوز در گذشت او را باور نکرده‌ام. امیدوارم خداوند به خانواده‌اش صبر بدهد و شرایطی فراهم شود تا مسئولین به خانواده‌ی وی به بهترین شکل رسیدگی کنند.

مهاجم سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان جوان تحت تاثیر جو حاکم به دربی قرار خواهند گرفت و هر چه این اثر کمتر باشد، کیفیت بازی بالاتر خواهد بود استقلالی‌ها اکثرا با تجربه هستند اما پرسپولیس بازیکنان جوان بیشتری دارد و در بین آن‌ها فکر می‌کنم.

فرشاد احمدزاده به دلیل تکنیک بالایی که دارد. می‌تواند اثر خوبی روی بازی بگذارد در کنار این جوان‌ها، حضور بازیکنان با تجربه‌ای مثل بنگر و نورمحمدی کارساز خواهد بود.

وی افزود: من در دربی‌های زیادی بازی که هم اما بهترین خاطره‌ام از مربی، هت‌تریک ایمون‌زاید در دربی هفتادوچهارم است.

کاظمیان در پایان آرزو کرد که در دربی پیش‌رو، شاهد یک بازی زیبا و تماشاگر پسند باشیم. هشتادویکمین شهرآورد پایتخت، روز جمعه 8 آبان ماه از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

طباطبایی: دوست دارم استقلال برنده دربی باشد

سید هادی طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دربی 81 اظهار داشت: به طور کلی با توجه به بازی خوبی که هر دو تیم در مقابل حریفان خود در هفته دهم به نمایش گذاشتند فکر می‌کنم این دربی، دربی خوب و زیبایی باشد.

در هر صورت تیم استقلال در مقابل سپاهان و پرسپولیس نیز در مقابل تیم ملوان توانستند بازی خوبی را انجام دهند و گل‌های زیادی را به ثمر برسانند. به همین اساس با توجه به روحیه‌ای که سرخابی‌ها کسب کردند به طور حتم هر دو تیم با روحیه قدرتمند در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد:مساله‌ای که در حال حاضر حائز اهمیت است و تنها نکته کلیدی در این دربی می‌باشد حضور مربیانی از جمله برانکو و مظلومی بر روی نیمکت سرخابی‌ها است.

به طور حتم تیم مظلومی در بازی‌های گذشته هجومی بازی کرده و در این بازی نیز آبی‌پوشان به دنبال برد هستند و برانکو نیز با تفکرات تاکتیکی‌اش در نظر دارد پرسپولیس را آن طور که می‌خواهد هدایت کند. بنابراین تقابل خوبی رابین دو تیم نظاره‌گر خواهیم بود.

طباطبایی تصریح کرد: فکر می‌کنم دربی 81 نسبت به سال‌های گذشته جذابیت خاصی داشته باشد.

وی در مورد پیش‌بینی دربی گفت: تا به حال نتیجه را پیش‌بینی نکرده‌ام اما به عنوان یک استقلالی دوست دارم استقلال برنده میدان شود.

دروازه‌بان سابق تیم استقلال در خصوص اینکه بهتر است بازیکنان جوان یا با تجربه به میدان بروند توضیح داد: در خصوص اینکه با تجربه‌ها یا بازیکنان جوان به میدان بروند بهتر است بگویم این مساله بستگی به نظر مربیان هر دو تیم دارد و به طور کلی در این زمینه اظهار نخواهم کرد اما فکر می‌کنم ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها در دربی جواب دهد. فکر می‌کنم استقلال از لحاظ بازیکن در شرایط بهتری قرار داشته باشد.

میناوند: به پیروزی پرسپولیس اطمینان دارم

مهرداد میناوند در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دربی گفت: به هر حال دربی اوج حساسیت را به دنبال دارد. دیدار پرسپولیس و استقلال ارتباطی به شرایط جدولی 2 تیم ندارد. در زمانی که خودم در دربی بازی می‌کردم فضا و حساسیت این مسابقه را درک کرده و می‌دانم پرسپولیس و استقلال تا چه اندازه به دربی اهمیت می‌دهند.

وی در خصوص وضعیت 2 تیم در آستانه دربی گفت: هر چند پرسپولیس در اوایل لیگ شرایط خیلی خوبی نداشت اما در حال حاضرسرخ پوشان به بلوغ تاکتیکی رسیده‌اند و نتایج خوبی هم می‌گیرند. سرعت تیمی شاگردان برانکو بالا است و این موضوع از ویژگی‌های بارز پرسپولیس می‌باشد.

وی ادامه داد: هر چند استقلال در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد و نتایج این تیم از ابتدای لیگ برتر ثبات داشته اما آبی پوشان مقداری برای رسیدن به همانگی تیمی فاصله دارند. در مجموع پرسپولیس به دلیل کم کردن فاصله خود با صدر جدول انگیزه بالایی دارد اما استقلال به علت صدر نشینی خیال راحت‌تری نسبت به وضعیت خود در جدول دارد و شاید همین امر به سرخ پوشان کمک می‌کند.

میناوند در خصوص اندیشه‌های تهاجمی برانکو و مظلومی برای زیبا شدن این دربی بیان کرد: به هر حال روند بازی و جو ورزشگاه در برنامه‌های مربیان و اجرا شدن دستورات تاکتیکی از سوی بازیکنان تاثیر گذار است.

ممکن است تک تک دقایق این دیدار برنامه‌های مربیان دستخوض تغییرات شود و ما در دقایقی از بازی شاهد فوتبال تدافعی از هر دو تیم باشیم.

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: به هر حال من به برد پرسپولیس در این دیدار مطمئن هستم و شک ندارم سرخ پوشان با توجه به سرعت و تکنیک بازیکنانی چون طارمی، عالیشاه، احمدزاده و علیپور و همچنین سازمان دفاعی و نفرات بلند قد خود در خط دفاع روز سختی را برای حریف رقم می‌زنند.

میناوند در مورد اتحاد سرخابی‌های پایتخت پس از درگذشت هادی نورزوی اظهار داشت: به عنوان یک پرسپولیسی از تمام استقلالی‌ها به دلیل این که در این حادثه تلخ کنار خانواده پرسپولیس بودند تشکر م ی‌کنم. اما کری‌های دربی همیشه و در هر شرایطی بین این دو تیم وجود دارد و همین کری خوانی‌ها جذابیت‌های دربی را افزایش می‌دهد. امیدوارم دربی به عنوان ویترین فوتبال ایران زیبا باشد.

رویانیان: نه 6 نه 4 فقط 24 باید شعار سرخابی‌ها باشد/ فتح‌اله‌زاده برد 8 گله را خلق کرده است

محمد رویاینیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان افزود: به هر حال امیدوارم جو خوبی در استادیوم ایجاد شود و یک بار نشان دهیم که همه چیز برد و باخت نیست و رعایت شئونات اخلاقی، دوستی و محبت ارزشمند است.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی 81 بیان کرد: دوست دارم پرسپولیس این بازی را ببرد اما به تساوی هم راضی هستم.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در مورد بهترین و بدترین خاطره از دربی سرخابی‌ها تصریح کرد: سه گل ایمون‌زاید در 10 دقیقه شیرین‌ترین خاطره‌ام از دربی است. تلخ‌ترین خاطره‌ام مربوط به بازی جام حذفی است که نتیجه بازی در طول 90 دیقیه صفر به صفر بود اما در استقلالی‌ها در وقت اضافه گل زدند و باختیم. آن زمان اوایل کارم در پرسپولیس بود که بازی را به استقلال واگذار کردیم.

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفته‌های فتح‌اله‌زاده نسبت به برد 8 گله استقلال در دربی اظهار داشت: فتح‌اله‌زاده بعضی وقت‌ها خواب می‌بیند و در خواب به وی الهام می‌شود که استقلال 8 گل زده است. فتح‌اله‌زاده اول پرسپولیس بود و بعد طرفدار استقلال شد. به طور حتم وی در دل دوست دارد پرسپولیس این بازی را ببرد.

وی در ادامه عنوان کرد: فتح‌اله‌زاده برد 8 گله را خودش خلق کرده است اما واقعیت همان برد 6 گله است.

رویانیان اظهار داشت: فتح‌اله‌زاده مدیر خوبی بود اما در خلق‌کردن نتیجه بازی‌ها موفق نیست به هر حال وی به شوالیه معروف است و براساس آن 8 گل را خلق کرده است.همچنین مهم این است که کسی نمی‌تواند 6 گل زده را انکار کند چرا که یک واقعیت تاریخی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال سرخابی‌ها باید ارزش‌های انسانی به خاطر مرحوم هادی نوروزی رعایت کنند. همچنین شعار نه 6 نه 4 فقط 24 باید سرلوحه سرخابی‌ها باشد.

تعداد بازديد : 3 ا تاریخ: جمعه 08 آبان 1394 ساعت: 11:24 ا نویسنده: علیرضا ا نظرات(0) ا موضوع: اخبار,اخبار ورزشی,
برچسب ها : بازی 81 پرسپولیس و استقلال,نتبجه بازی پرسپولیس و استقلال,ایا پرسپولیس و استقلال کدام میبرند,پیش بینی فوتبال پرسپولیس و استقلال,برد پرسپولیس و یا برد استقلال,بازی جمعه 8 ابان 94 پرسپولیس و استقلال,دربی 81 پرسپولیس و استقلال,زمان و مکان بازی پرسپولیس و استقلال جمعه 8 ابان,حرف های پیشکسوتان در مورد بازی پرسپولیس و استقلال,دربی 81 جمعه 8 ابان 94 بین پرسپولیس و استقلال,کری خوانی های دربی و بازی 81 پرسپولیس و استقلال,
منبع http://tafrihi-center.rozblog.com
استقلال با دو تغییر در دربی 81 :: ورزش 3
www.varzesh3.com/news/1278146/استقلال-با-دو-تغییر-در-دربی-81
۲ روز پیش - به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 3-0 برابر سپاهان در اصفهان خیال استقلال را از صدرنشینی در آستانه دربی حساس پایتخت آسوده کرد ضمن این که باعث ...
90tv.ir :: دربی 81/ فرار از حسرت 13 ساله؛ بردهای پرسپولیس ...
90tv.ir/.../دربی-81-فرار-از-حسرت-13-ساله؛-بردهای-پرسپولیس-بیشت...
۲ روز پیش - سایت رسمی برنامه نود- پرسپولیس جمعه می‌تواند بعد از 13 سال، تعداد بردهایش در دربی‌های لیگ برتری را از استقلال بیشتر کند.
90tv.ir :: عادل فردوسی‌پور گزارشگر دربی 81
90tv.ir/news/167476/عادل-فردوسیپور-گزارشگر-دربی-81
۱۸ ساعت پیش - سایت رسمی برنامه نود- هشتاد و یکمین دربی پایتخت را عادل فردوسی‌پور گزارش خواهد کرد.
برنده دربی 81 از نگاه آمار +جدول - مشرق نیوز | آخرین اخبار ...
www.mashreghnews.ir/fa/news/487353/برنده-دربی-81-از-نگاه-آمار-جدول
۱ روز پیش - گروه ورزشی مشرق - پیش از دربی شماره 81 پایتخت، استقلال در اصفهان 3 گل به سپاهان مدعی زد و پرسپولیس در تهران با 2 گل از سد ملوان حمید ...
گزارشگر دربی 81 مشخص شد - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › ورزشی
۱۱ ساعت پیش - گزارشگر دربی 81 مشخص شد. گزارشگر دربی 81 سرانجام مشخص شد. به گزارش میزان، در شرایطی که دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت 15 فردا با ...
فرهاد مجیدی قبل از دربی 81 چه کار می‌کند؟ (+ عکس) - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › ورزشی
۱۴ ساعت پیش - کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال که گفته می‌شد پیش از دربی، سورپرايزی برای هواداران دارد هنوز در تعطیلات به سر می‌برد و مشخص نیست چه ...
تاکتیک و ترکیب احتمالی استقلال برای دربی 81(+آنالیز ...
www.asriran.com › صفحه نخست › ورزشی
۱۱ ساعت پیش - تاکتیک و ترکیب احتمالی استقلال برای دربی 81(+آنالیز/شماتیک). در روزی که مظلومی برای سرمربیگری استقلال انتخاب شد هواداران این تیم اگر ...
تصاویر برای دربی 81گزارش تصاویر

    نتیجه تصویری برای دربی 81
    3 روز پیش
    نتیجه تصویری برای دربی 81
    3 روز پیش
    نتیجه تصویری برای دربی 81
    5 روز پیش
    نتیجه تصویری برای دربی 81
    نتیجه تصویری برای دربی 81
    2 روز پیش

تصاویر بیشتر برای دربی 81
ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال در دربی 81 - اخبار ...
www.esteghlali.com/dignews/display_article/id_161296/
۲۱ ساعت پیش - متاورزش- حدس زدن ترکیب دربی برای هواداران یکی از بزرگترین چالش‌ها است و همیشه از جذابیت‌ بالایی برخوردار بوده است. با هم و در آستانه دربی 81 ...
ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس در دربی 81
www.yjc.ir › ورزشی › فوتبال و فوتسال
۲۰ ساعت پیش - ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس در دربی 81. تیم‌های استقلال و پرسپولیس فردا جمعه از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی تهران آغازگر هفته یازدهم ...
نتیجه دربی 81/کی‌روش طاقت نیاورد و پای دبیرکل ... - فارس
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940804001721
۳ روز پیش - سوال پیامکی این برنامه به پیش‌بینی نتیجه دربی 81 اختصاص داشت که مخاطبان برنامه با ارسال اعدادی که رقم اول آن تعداد گل‌های استقلال و رقم دوم ...
دربی 81 بارانی است + عکس - سایت خبری تحلیلی تابناك ...
https://tabnak.ir/fa/news/543002/دربی-81-بارانی-است-عکس
۲ روز پیش - جمعه تهران هوای بارانی خواهد داشت ولی دربازه زمانی 15 تا 17 که قرار است دربی برگزار شود هنوز به قطعیت نرسیدیم اما به احتمال فراوان شهرآورد 81 زیر ...
گزارش تصویری: اردوی پرسپولیسی ها در هتل پیش از دربی ...
perspolisnews.com/index.php?option=com_content...id...81...
پرسپولیس نیوز : مجموعه عکس های اردوی پرسپولیسی ها در هتل المپیک برای بازی با استقلال: 94/havashi/derby81-ordoo.
آنالیز سرخابی‌ها پیش از شهرآورد/ پرسپولیس برنده دربی 81 ...
www.tasnimnews.com/.../آنالیز-سرخابی-ها-پیش-از-شهرآورد-پرسپولیس...
۳ روز پیش - آنالیز دو تیم پرسپولیس و استقلال پیش از دربی 81 بررسی شد. ... نظرسنجی برنامه هم مربوط به پیش‌بینی بینندگان از نتیجه دربی 81 بود.
عکس / رونمایی از پیراهن زیبای پرسپولیس برای دربی 81
www.shahrekhabar.com/sport/1445912100657592
۳ روز پیش - به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس برای دربی 81 که روز جمعه برگزار خواهد شد بالاخره حاضر شد. آل اشپورت اسپانسر ...
فیلم/ حال و هوای هواداران پیش از دربی 81 - شفقنا ورزشی
sport.shafaqna.com/FA/62777
۱۷ ساعت پیش - فیلم/ حال و هوای هواداران پیش از دربی 81. ... گزارش تصویری: اردوی صبح جمعه پرسپولیسی ها و پیاده روی قبل از دربی 81. - پرسپولیس نیوز ...
عکسی از داور دربی 81 که دارد به تهران می آید - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/472829/sport/premiere-league
۱۸ ساعت پیش - داور دربی 81 عکسی از خود در کنار رضا سخندان کمک داور بازی فردا منتشر کرده است. ترکی و سخندان برای قضاوت دیدار فردای پرسپولیس و استقلال ...
نبرد سنتی- حیثیتی استقلال و پرسپولیس در دربی 81 / ...
www.ilna.ir/.../317472-نبرد-سنتی-حیثیتی-استقلال-پرسپولیس-در-...
۱۷ ساعت پیش - بی شک هواداران پرسپولیس پرشور از هفته های گذشته در دربی 81 به همراه هواداران استقلال در دقیقه 24 کاپیتان تازه درگذشته پرسپولیس را تشویق ...
زمان و ساعت دقیق پخش بازی دربی 81 - دانلود فیلم جدید
www.marzema.com/زمان-و-ساعت-دقیق-پخش-بازی-دربی-81/
۲۱ ساعت پیش - زمان و ساعت دقیق پخش بازی دربی 81,ساعت پخش باز,ی پرسپولیس استقلال جمعه, ساعت دقیق پخش بازی دربی,زمان پخش بازی دربی 81,پخش بازی ...
مقایسه نفر به نفر ستارگان دربی 81؛ تیم منتخب سرخابی ها ...
www.tarafdari.com/.../مقایسه-نفر-به-نفر-ستارگان-دربی-81؛-تیم-من...
۱۲ ساعت پیش - به گزارش وب سایت طرفداری، در آستانه دربی 81 پایتخت به مقایسه نفر به نفر بازیکنان اصلی سرخابی ها می پردازیم و در پایان تیم منتخب سرخابی ...
پیراهن پرسپولیس برای دربی 81+عکس
9sobh.ir/fa/news/26504/پیراهن-پرسپولیس-برای-دربی-81عکس
۵۵ دقیقه پیش - لباس های بازیکنان پرسپولیس با رنگ مشکی و طراحی فصل 94 برای دربی 81 آماده شده و در اختیار آنان قرار می گیرد.
کاپ | تگ-دربی-81-پایتخت
cup.ir/sport/tag/دربی-81-پایتخت/24005/page
برای لذت از دربی عینک بدبینی را بردارید. قرار نیست برای این دربی که حالا دیگر علاوه بر جذابیت مورد انتظار، مرد میدان هم ندارد، حماسه‌سرایی کنیم. ادامه .
دربی 81 سال‌ها در خاطره می‌ماند - بولتن نیوز
www.bultannews.com/fa/news/303499/دربی-81-سال‌ها-در-خاطره-می‌ماند
۲۱ ساعت پیش - دربی 81 سال‌ها در خاطره می‌ماند. محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس و صاحب رکورد دارنده بیشترین برد در بین همه بازیکنان، مربیان و عوامل این مسابقه ...
خرید بلیت دربی 81 / بازی استقلال پرسپولیس 8 آبان 94 + ...
libarshad1388.blogsky.com/.../خرید-بلیت-دربی-81-بازی-استقلال-پر...
۲۲ ساعت پیش - 2 days ago - جزئیات پیش‌فروش بلیت دربی 81. به گزارش ایلنا به نقل از سایت سازمان لیگ، علاقه‌مندان برای خرید بلیت بازی هشتادویکم استقلال و ...
افشاگری مظلومی پیش از دربی 81 - فردا
www.fardanews.com/fa/news/.../افشاگری-مظلومی-پیش-از-دربی-81
۱ روز پیش - افشاگری مظلومی پیش از دربی 81. سرمربی تیم فوتبال استقلال مدعی است عده‌ای اجازه ندادند وی پنجمین پیروزی متوالی خود در دربی را جشن بگیرد.
اولین تصاویر از دربی 81 - جوان
javanonline.ir/fa/news/750236/اولین-تصاویر-از-دربی-81
۴۴ دقیقه پیش - اولین تصاویر از حواشی دربی 81 و انتظار تماشاگران برای حضور در ورزشگاه را می‌توانید در زیر مشاهده کنید: اولین تصاویر از دربی 81. منبع : فارس.
گزارشگر دربی 81 چه کسی است؟
www.entekhab.ir/fa/news/233274
۱۶ ساعت پیش - در شرایطی که دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت 15 فردا با قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت، گزارشگری این دیدار از ...
فرهاد مجیدی قبل از دربی 81 چه کار می‌کند؟ + عکس
www.mizanonline.ir/.../فرهاد-مجیدی-قبل-از-دربی-81-چه-کار-می‌کند-عک...
۲۱ ساعت پیش - خبرگزاری میزان - بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال قبل از دربی در شهر.
عکس/ پیراهن جدید پرسپولیس برای دربی 81 - آفتاب
aftabnews.ir/fa/news/.../عکس-پیراهن-جدید-پرسپولیس-برای-دربی-81
۳ روز پیش - آفتاب : پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس برای دربی 81 که روز جمعه برگزار خواهد شد بالاخره حاضر شد. به گزارش جام نیـوز، آل اشپورت اسپانسر ...
برگ برنده استقلال در دربی 81 - بانک ورزش
bankvarzesh.com/fa/News/5524/برگ-برنده-استقلال-در-دربی-81
۲ روز پیش - بی شک هواداران استقلال در دربی 81 به همراه هواداران پرسپولیس در دقیقه 24 کاپیتان تازه درگذشته پرسپولیس را تشویق می کنند تا نشان دهند در اوج ...
دربی 81 - بانک ورزش
bankvarzesh.com/fa/tag/2973/دربی-81
اخبار مرتبط با دربی 81. کلیه حقوق نزد سایت بانک ورزش محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. مجری: پیام رسان هزاره آریا · counter easy hit.
دربی 81، استقلال مصمم به پیروزی - باشگاه استقلال
www.fcesteghlal.ir/news/item/103
۲ روز پیش - به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران درحالی برگزار می شود که دربی پایتخت مهم ترین بازی آن ...
استقلال با دو تغییر در دربی 81 - شفاف
shafaf.ir/fa/news/356008/استقلال-با-دو-تغییر-در-دربی-81
۲ روز پیش - استقلال با دو تغییر در دربی 81. بعد از برد قاطعانه برابر سپاهان و تثبیت صدرنشینی حالا استقلال با روحیه دوچندان آماده جدال حساس برابر رقیب ...
دربی 81؛ فصل جدید در فوتبال ایران - سوک
sook.ir/fa/news/172392/دربی-81-فصل-جدید-در-فوتبال-ایران
۲ روز پیش - به گزارش سوک ؛ دربی 81 پایتخت روز جمعه ساعت 15 در ورزشگاه آزادی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می شود. دربی پایتخت بی ...
نظر مدافع مصدوم پرسپولیس در مورد دربی 81 - پویش
puyesh.net/fa/news/.../نظر-مدافع-مصدوم-پرسپولیس-در-مورد-دربی-81
۳ ساعت پیش - نظر مدافع مصدوم پرسپولیس در مورد دربی 81. مایکل اومانیا در گفتگو با مهر در رابطه با تقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق ...
دربی 81، استقلال مصمم به پیروزی
www.esteghlaltehranfc.com/fa/.../دربی-81-استقلال-مصمم-به-پیروزی
۲۲ ساعت پیش - دربی سنتی استقلال و پرسپولیس از دیرباز حساسیت خاص خودش را داشته و حالا درحالی دو تیم در هشتاد و یکمین مصاف رودر روی هم قرار می گیرند که ...
گزارشگر دربی 81 مشخص شد - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/260112/گزارشگر-دربی-81-مشخص-شد
۱۲ ساعت پیش - گزارشگر دربی 81 مشخص شد. هشتاد و یکمین دربی پایتخت را عادل فردوسی‌پور گزارش خواهد کرد. وب سایت برنامه نود: هشتاد و یکمین دربی پایتخت را ...
افشاگری مظلومی پیش از دربی 81 - 598
www.598.ir/fa/news/347776/افشاگری-مظلومی-پیش-از-دربی-81
۱ روز پیش - سرمربی تیم فوتبال استقلال مدعی است عده‌ای اجازه ندادند وی پنجمین پیروزی متوالی خود در دربی را جشن بگیرد.
دربی 81 - عصر بانک
asrebank.ir/tag/دربی-81
اخبار دربی 81 - خبرهای دربی 81. ... محسن ترکی داور دربی ۸۱ شد · محسن ترکی داور دربی ۸۱ شد. قضاوت دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال به محسن ترکی ...
دربی 81 | وضعیت استقلال و پرسپولیس قبل از دربی 81 - ...
namnak.com/22468-استقلال-قبل-از-دربی-81.html
دربی 81 در روز جمعه و ساعت 15 در ورزشگاه آزادی و هوای بارانی برگزار خواهد شد.دو تیم استقلال و پرسپولیس که تا کنون نتایج نسبتا خوبی را در لیگ برتر بدست آورده ...
عادل گزارشگر دربی 81 - خبرگزاری تماشاگر
www.tamashagar.com/fa/newsagency/6347/عادل-گزارشگر-دربی-81
۱۷ ساعت پیش - تماشاگر: با نزدیک شدن به زمان دربی 81، مشخص شد که عادل فردوسی‌پور برای گزارش این دیدار حساس انتخاب شده است.
ترکیب احتمالی سرخابی ها در دربی 81
www.dana.ir/News/514955.html
۱ روز پیش - شبکه اطلاع رسانی راه دانا-ترکیب احتمالی سرخابی ها در دربی 81 : سرخابی ها در شرایطی به مصاف هم می روند که هر دو تیم به پیروزی در این دیدار نیاز ...
دربی 81 - پایگاه خبری خلیج فارس
pgnews.ir/tags/%20دربی%2081
دربی 81 · تصاویر/ گزارش ویژه: 1+80 راز ناشنیده از دربی · صفحه اصلي :: پيوندها :: آرشيو :: ارتباط با ما :: خبرنامه :: RSS2.0 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه اطلاع ...
جام نیوز :: JamNews - اولین تصاویر از دربی 81
www.jamnews.ir/detail/News/591341
۳ ساعت پیش - به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، اولین تصاویر از حواشی دربی 81 و انتظار تماشاگران برای حضور در ورزشگاه را می‌توانید در زیر مشاهده کنید: ...
بیانیه مشوقان استقلال پیش از دربی 81 - صراط
www.seratnews.ir › ورزش › ورزشی
۲۰ ساعت پیش - بیانیه مشوقان استقلال پیش از دربی 81. کمیته مشوقان باشگاه استقلال بیانه‌ای در مورد بازی فردا (جمعه) این تیم مقابل پرسپولیس منتشر کرد.
فکر نمی کنم دربی 81 مساوی شود | با توجه به عملکرد فنی دو تیم
www.ghatreh.com/news/nn28326492/فکر-نمی-کنم-دربی-مساوی-شود
۷ ساعت پیش - کاظم محمودی در گفت وگو با در خصوص دربی 81 اظهار کرد: باید عنوان کنم تیم استقلال به خوبی جمع شده است و توانسته نتایج لازم را کسب کند و با ...
رونمایی از پیراهن پرسپولیس برای دربی 81 - آی اسپورت
www.isport.ir/fa/content/.../رونمایی-از-پیراهن-پرسپولیس-برای-دربی-...
آی اسپورت - شرکت تولیدی لباس تیم پرسپولیس،البسه مربوط به دربی 81 را به باشگاه تحویل داد. سرخپوشان با پیراهن های ویژه ای که برای این مسابقه تهیه شده است ...
sporttv.ir:: شرایط جوی در روز دربی 81 (ویدیو)
sporttv.ir/contents/49487/شرایط-جوی-در-روز-دربی-81-(ویدیو)
شرایط جوی در روز دربی 81 (ویدیو). ۱۳۹۴/۰۸/۰۷ ۲۱:۱۱; 0 بازدید; 0 دیدگاه. شرایط جوی در روز دربی 81 (ویدیو). سرویس فوتبال اسپورت تی وی - شرایط جوی در روز دربی 81 ...
sporttv.ir:: ...و اینک دربی 81 - "درد"آورد
sporttv.ir/contents/49489/و-اینک-دربی-81-دردآورد
۱۴ ساعت پیش - سرویس فوتبال اسپورت تی وی - دربی 81 متفاوت تر از همیشه باز هم همه چشم هارا خیره می کند. دیداری که می تواند تاثیری شگرف در سرنوشت هر دو تیم ...
پایتخت - دربی 81 زیر باران!
www.paytakhtpress.ir/fa/doc/news/43705/دربی-81-زیر-باران
۲۳ ساعت پیش - مسئولان برگزاری هشتادویکمین دربی پایتخت تهمیدات ویژه‌ای برای اسکان هواداران در اطراف ورزشگاه و حضور تماشاگران در این بازی در نظر گرفته‌اند.
جهان نيوز - یورش همه‌ جانبه به دربــی 81
jahannews.com/vdcfm0djcw6dtva.igiw.html
یورش همه‌ جانبه به دربــی 81. تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۷. پرونده روز دهم لیگ ‌برتر با درخشش سرخابی‌های پایتخت در آستانه رویارویی حساس دو تیم ...
یک دربی نمونه که باید زیباتر شود/ به پیشواز دربی 81 تهران
www.arteshesorkh.com/.../یک-دربی-نمونه-که-باید-زیباتر-شود-به-پی...
۲۱ ساعت پیش - بگذارید چشم های مان را ببندیم و به جای دیدن برخی کژی های رایج در دربی تهران، بیشتر چیزهای خوب آن را ببینیم و بر این اساس برای تان بنویسیم ...
دربی 81 زیر باران برگزار می شود - ارتش سرخ
www.arteshesorkh.com/index/post.../دربی-81-زیر-باران-برگزار-می-شو...
۲ روز پیش - کارشناس هواشناسی گفت: به احتمال فراوان شهرآورد 81 زیر بارش باران برگزار خواهد شد. هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه با بازی فوق العاده ...
نبرد سنتی- حیثیتی استقلال و پرسپولیس در دربی 81 - ...
www.jamaran.ir/.../نبرد_سنتی-_حیثیتی_استقلال_و_پرسپولیس_در...
۲۱ ساعت پیش - نبرد سنتی- حیثیتی استقلال و پرسپولیس در دربی 81. فردا دیدار سنتی - حیثیتی تیم های استقلال و پرسپولیس بار دیگر هیجان را در بین ...
عکس/ پیراهن پرسپولیس در دربی 81 - زمان
www.zamannews.ir/بخش...2/54844-عکس-پیراهن-پرسپولیس-در-دربی
۴ ساعت پیش - پرسپولیسی ها در بازی فردا مقابل استقلال با پیراهن های مشکی به میدان خواهند رفت.
غائب بزرگ پرسپولیس در دربی 81 » 19دی آنلاین
www.19dey.com/.../82698_غائب_بزرگ_پرسپولیس_در_دربی_81.htm...
دربی 81 فردا بدون کاپیتان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
گزارشگر دربی 81 مشخص شد - فوتبال آنلاين
footballonline.ir/News.aspx?ID=100441
۱ روز پیش - به گزارش فوتبال آنلاین ، عادل فردوسی‌پور مجری و گزارشگر برنامه 90، عهده‌دار گزارش دربی 81 است. وی که در 22 آبان 1377 نخستین گزارش خود را ...
داور دربی 81 را بهتر بشناسیم/ ششمین تجربه قاضی مشهدی!
www.boursenews.ir/.../داور-دربی-81-را-بهتر-بشناسیم-ششمین-تجربه-...
۲ روز پیش - در حالی که گفته می‌شد با توجه به اشتباهات داوری گسترده در لیگ برتر پانزدهم، داوری خارجی دربی را سوت خواهد زد، محسن ترکی قضاوت این دیدار را بر ...
کلیپ حواشی دربی 81 :: دربی 81 - بلاگ
derbi94.blog.ir/1394/08/08/کلیپ-حواشی-دربی-81
۶ ساعت پیش - دانلود کلیپ بازی دربی 81 پرسپولیس استقلال جمعه 7 آبان 1394 – آبان؛ ماهی که همه. دانلود کلیپ بازی دربی پرسپولیس استقلال جمعه 7 آبان 1394.
چه کسی دربی 81 را سوت می زند؟
www.asrkhabar.com/fa/news/76601/چه-کسی-دربی-81-را-سوت-می-زند
۲ روز پیش - چه کسی دربی 81 را سوت می زند؟ قضاوت دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال به محسن ترکی سپرده شد. عصرخبر به نقل از تسنیم: دو تیم ...
سورپرایز ویژه هنرمند مشهور برای دربی 81 - شفا آنلاین
shafaonline.ir/fa/news/.../سورپرایز-ویژه-هنرمند-مشهور-برای-دربی-81
۴ ساعت پیش - شفا آنلاین>اجتماعی>یکی از برنامه‌های ویژه دربی 81، برگزاری یک دیدار بین هنرمندان طرفدار سرخابی‌ها است و در این میان یکی از ستاره‌های سینما ...
دربی 81 تهران - 24liveblog
www.24liveblog.com/live/1307203
ترجمه این صفحه
دربی 81 تهران - live blog powered by 24liveblog. ... دربی 81 تهران. Create Event. Live Event; Comments(0). shatelland. Recent Events All Events ( 4 ) · دربی 81 ...
تعیین کنندگان نتیجه دربی 81 - نیک نیوز
niknews.ir/fa/news/24014/تعیین-کنندگان-نتیجه-دربی-81
۱ روز پیش - دربی 81 تهران، در حالی برگزار خواهد شد که هم استقلال و هم پرسپولیس بازیکنان قابلی در ترکیب خود دارند.
ترکی داور دربی 81 - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=305991
۲ روز پیش - هشتاد و یکمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس را محسن ترکی قضاوت خواهد کرد.
دربی را ببر یک فصل بباز/ برگ‌برنده سرخ‌ها در دربی 81
rahyabnews.com/.../دربی-را-ببر-یک-فصل-بباز-برگ‌برنده-سرخ‌ها-در-...
۶ ساعت پیش - پس از ارائه نمایش هجومی و دلچسب سرخابی‌ها در دیدارهای پیش‌دربی برخی از کارشناسان و هواداران‌، شهرآورد 81 را پر گل پیش‌بینی می‌کنند اما در عین حال، ...
آنا | برگزاری دربی 81 زیر بارش باران
www.ana.ir › ورزشی › فوتبال و فوتسال
۱ روز پیش - طبق اعلام سازمان هواشناسی، هوای تهران فردا جمعه و در زمان برگزاری دربی 81 بارانی است و در ارتفاعات هم برف می‌بارد.
بلاغ مازندران - نظر قلعه‌نویی درباره دربی 81
www.bloghnews.com/fa/doc/news/.../نظر-قلعه-نویی-درباره-دربی-81
۲ روز پیش - امیر قلعه‌نویی در خصوص دربی 81، اظهار داشت: امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی برگزار شود البته فکر می‌کنم با توجه به اینکه دو تیم در بازی‌های ...
بزرگترین غایب دربی 81 + عکس - تابناک با تو
tabnakbato.ir/fa/news/16146/بزرگترین-غایب-دربی-81-عکس
۱۷ ساعت پیش - بزرگترین غایب دربی 81 + عکس. دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس فردا از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. در این بازی ...
فرهـاد مجیدی قبل از دربی 81 چه کار می‌کنـد؟/تصویـر
khordadnews.ir/news/163392
۲۰ ساعت پیش - کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال که گفته می‌شد پیش از دربی، سورپرايزی برای هواداران دارد هنوز در تعطیلات به سر می‌برد و مشخص نیست چه ...
محسن ترکی داور دربی 81 شد - جام‌جم ورزشی - جام جم آنلاین
sport.jamejamonline.ir/newspreview/2147618064268512902
۲ روز پیش - محسن ترکی داور دربی 81 شد. جام جم ورزشی: قضاوت دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال به محسن ترکی سپرده شد.
سوت دربی 81 را ترکی به صدا درمی‌آورد - صفحه نخست
khabarsport.com/detail/47513/football/premiere-league
۲ روز پیش - بر اساس چیدمان داوری هفته یازدهم لیگ برتر، دپارتمان داوری برای هشتاد و یکمین دربی تهران، محسن ترکی را انتخاب کرد.
خدمت - ارزیابی خط حمله و دفاع سرخابی‌ها قبل از دربی 81
www.khedmat.ir/vdcaiinu.49noa15kk4.html
۲۲ ساعت پیش - سرخابی‌های پایتخت روز جمعه در حالی به مصاف هم می‌روند که آمار گل‌های زده و خورده آن‌ها در این فصل، دربی جالبی را نوید می‌دهد.
استقلال با دو تغییر در دربی 81 | فرهنگ نیوز
www.farhangnews.ir/content/152802
۲ روز پیش - به گزارش فرهنگ نیوز، پیروزی 3-0 برابر سپاهان در اصفهان خیال استقلال را از صدرنشینی در آستانه دربی حساس پایتخت آسوده کرد ضمن این که ...
رونمایی از پیراهن پرسپولیس برای دربی81 | خبرگزاری برنا
www.bornanews.ir/.../334429-رونمایی-از-پیراهن-پرسپولیس-برای-درب...
۲۳ ساعت پیش - به گزارش سرویس ورزشی برنا، شرکت تولیدی لباس تیم پرسپولیس، البسه مربوط به دربی 81 را به باشگاه تحویل داد. سرخپوشان با پیراهن های ویژه ...
اخبار پارسیک - سوت دربی 81 در دست کیست؟
news.parseek.com/Url/?id=11365121
دربی پایتخت برنده دارد و همین نکته کلیدی تب و تاب خاصی به این بازی حساس بخشیده! دیگر از عددهای تکراری خبری نیست. حالا به جای عدد شش و چهار دو آتشه‌ها عدد ۱۰ ...
مداح دربی 81 پایتخت مشخص شد - دنیای اقتصاد
www.donya-e-eqtesad.com/news/953137/
مداح دربی 81 پایتخت مشخص شد. پیشخوان روزنامه دنیای اقتصاد ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ ۱۶:۴۲:۱۹ بازدید: 164 بار کد خبر: DEN-953137. روز جمعه با حضور 100 هزار نفری هواداران ...
دربی 81 ستاره ندارد؟!
bankdariirani.ir/fa/news/53183/دربی-81-ستاره-ندارد
۲ روز پیش - بهروز رهبری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دربی 81 اظهار داشت: به عقیده من زمانی دربی جذاب و دیدنی خواهد بود که ...
Lahzehname.ir | پيش د‌‌‌‌‌‌ربی 81 آبی و قرمز - لحظه نما
lahzehnama.ir/fa/news/21869/پيش-د‌‌‌‌‌‌ربی-81-آبی-و-قرمز
۲ روز پیش - هفته د‌‌‌‌‌هم رقابت‌هاي ليگ برتر با برتري سرخابي‌ها به پايان رسيد‌‌‌‌‌ تا د‌‌‌‌‌و تيم آماد‌‌‌‌‌ه د‌‌‌‌‌ربي 81 شوند‌‌‌‌‌.
داوران دربی 81 مشخص شدند - تدبیر و امید
tadbirvaomid.ir/fa/news/69160/داوران-دربی-81-مشخص-شدند
۲ روز پیش - داوران دربی 81 توسط کمیته داوران فدراسیون فوتبال مشخص شدند.
عکس / رونمایی از پیراهن پرسپولیس برای دربی 81
www.iranhall.com/...-/-رونمایی-از-پیراهن-پرسپولیس-برای-دربی-81
۳ روز پیش - پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس برای دربی 81 که روز جمعه برگزار خواهد شد بالاخره حاضر شد. آل اشپورت اسپانسر سرخپوشان محموله لباس های ...
تحلیل جالب سرخابی‌ها قبل از دربی 81 - روز نو
roozno.com/fa/news/162015/تحلیل-جالب-سرخابی‌ها-قبل-از-دربی-81
۳ روز پیش - از اين باشكوه‌تر امكان نداشت. پرسپوليس و استقلال مسابقات پيش از دربي 81 را بدون تلفات و البته با دو پيروزي بسيار ارزشمند پشت سر ...
بنگر کاپیتان پرسپولیس در دربی 81 - ایسکانیوز
www.iscanews.ir/news/543974
۲ روز پیش - به نظر می آید برانکو ایوانکوویچ برای پیروزی در دربی برنامه های ویژه ای دارد که مهمترین آن در خط دفاعی اعمال خواهد شد و محسن بنگر به عنوان کاپیتان ...
زمان ديدار دربي 81 تغيير کرد - نود
www.navad.net/NewsContent.aspx?NewsID=125709
۴ روز پیش - زمان ديدار دربي 81 تغيير کرد. شماره خبر : 125709. جلسه شوراي تامين استان تهران براي هشتاد و يکمين داربي پايتخت، امروز از ساعت 14 در ...
عکس: رونمایی از پیراهن زیبای پرسپولیس برای دربی 81
www.dsport.ir/fa/posts/22557
۳ روز پیش - به گزارش "دی اسپورت"، پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس برای دربی 81 که روز جمعه برگزار خواهد شد بالاخره حاضر شد. آل اشپورت اسپانسر سرخپوشان ...
روزشمار برای دربی81 پایتخت +جدول نتایج دربی - پایگاه ...
www.ehavadar.com/.../13869-روزشمار-برای-دربی81-پایتخت-جدول-نتا...
۳ روز پیش - اکنون دربی 81 پایتخت در راه است و این دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال ساعت 15 روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و طرفداران ...
تاریخ دربی 81 | دانلود
www.rahroclip.ir/tag/تاریخ-دربی-81/
۵ روز پیش - به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرآنلاین، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس درباره ۲ کارته بودن مهدی طارمی و احتمال از دست دادن دربی ...
الف - غایب بزرگ پرسپولیس در دربی 81
alef.ir/vdcfjmdm1w6dx1a.igiw.html?303949
۳۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش تسنیم، مایکل اومانیا به علت دردی که در زانویش دارد، فعلاً باید به فیزیوتراپی ادامه دهد و به این خاطر او در دربی ۸۱ غایب بزرگ تیمش خواهد ...
اخبار پارسیک - نتیجه دربی 81 مشخص شد
news.parseek.ir/Url/?id=11370733
نتیجه دربی 81 مشخص شد. ... نتیجه دربی 81 مشخص شد. نتیجه دربی 81 مشخص شد.
برنده دربی 81 در نظرسنجی مردم عکس-تابناک|خبرپو
khabarpu.com/n.php?u=برنده-دربی-81-در-نظرسنجی-مردم-عکس...
۳ روز پیش - برنده دربی 81 در نظرسنجی مردم عکس-تابناک|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي.
داور دربی 81 انتخاب شد-تابناک|خبرپو
khabarpu.com/n.php?u=داور-دربی-81-انتخاب-شد...
۲۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - داور دربی 81 انتخاب شد-تابناک|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي.
پرسپولیس با لباس‌های جدید در دربی 81 - سایت خبری ...
https://www.tabnak.com/fa/news/.../پرسپولیس-با-لباس‌های-جدید-در-دربی-...
۵ روز پیش - به احتمال فراوان در بازی با ملوان باز هم سرخپوشان با لباس‌های مشکی طرح قدیم به میدان خواهند رفت و در صورتی که البسه جدید برسد در دربی 81 ...
پیش بینی درخشان از دربی 81
meliyat.com/fa/news/134973/پیش-بینی-درخشان-از-دربی-81
۳ روز پیش - به گزارش ملیت به نقل از تسنیم،حمید درخشان در خصوص اوضاع پرسپولیس قبل از دربی 81، اظهار داشت: به عقیده من پرسپولیس رفته رفته تبدیل به ...
5 استقلالی و 3 پرسپولیسی در آستانه از دست دادن دربی 81 ...
khabarfarsi.com/n/14647642
۵ روز پیش - به گزارش ایلنا، سرخابی های پایتخت در حالی در هفته دهم لیگ برتر به مصاف حریفان خود می روند که چند بازیکن تیم شان در خطر از دست دادن دربی 81 ...
گوناگون » استقلال برنده "دربی 81 " است - اخبار - قالب وبلاگ
www.khabar.pichak.net/گوناگون/استقلال_برنده_دربی_81_است
کانیکی درصد تحصیلی هادی به نیز پروژه شکست، آزمایش نظیر پژوهشگر ن.
داور دربی 81 انتخاب شد - اصفهان امروز
www.esfahanemrooz.ir/fa/news/73326/-داور-دربی-81-انتخاب-شد.html
۳۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - داور دربی را انتخاب کردم و اسم آن را فعلا اعلام نمی‌کنم و هیچ فشاری برای آوردن داور خارجی را نمی‌پذیریم.
عکس رونمایی از پیراهن زیبای پرسپولیس برای دربی 81
titre1.ir/fa/.../عکس-رونمایی-از-پیراهن-زیبای-پرسپولیس-برای-دربی-8...
۳ روز پیش - از پیراهن تیم پرسپولیس برای بازی روز جمعه مقابل استقلال رونمایی شد. گروه ورزش «تیتریک»، پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس برای دربی 81 که ...
استقلال برای دربی 81 تلفات نداد - تیتریک
titre1.ir/fa/news/79800/استقلال-برای-دربی-81-تلفات-نداد
۴ روز پیش - تیم فوتبال استقلال بدون بازیکن محروم به پیش باز دربی 81 و بازی مقابل پرسپولیس خواهد رفت.
اشک - نظر برانکو قبل از دربی 81
silentteardrop.blogfa.com/post/79/نظر-برانکو-قبل-از-دربی-81
نظر برانکو قبل از دربی 81. وبسایت رسمی برنامه نود – برانکو سرمربی پرسپولیس برای استقلالی ها کری خواند. به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرآنلاین، ...
هشدار نیوز - رونمایی از پیراهن پرسپولیس برای دربی 81/عکس
hoshdarnews.ir/detail/News/29257
۳ روز پیش - هشدارنیوز -پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس برای دربی 81 که روز جمعه برگزار خواهد شد بالاخره حاضر شد. آل اشپورت اسپانسر سرخپوشان محموله لباس ...
بزرگترین خطر برای قرمزها پیش از دربی 81 - گیلان
www.tabnakgilan.ir/fa/.../بزرگترین-خطر-برای-قرمزها-پیش-از-دربی-8...
۴ روز پیش - بزرگترین خطر برای قرمزها پیش از دربی 81. پژمان نوری با زدن 6 گل به پرسپولیس دوشنبه خطرناک‌ترین ملوانی حاضر در میدان برای تیم پرطرفدار ...
ساعت برگزاری دربی 81 تغییر کرد | شبکه اطلاع رسانی مرصاد
mersadnews.ir/news/246561/ساعت-برگزاری-دربی-81-تغییر-کرد
۴ روز پیش - مصوبات جلسه شورای تامین استان؛. ساعت برگزاری دربی 81 تغییر کرد. مرصادنیوز: در نشست شورای تامین ساعت شروع دربی پایتخت تغییر کرد.
مظلومی مقابل سپاهان سورپرایزش را رو کرد / به برتری در دربی ...
www.donyayemadan.ir/.../مظلومی-مقابل-سپاهان-سورپرایزش-را-رو-کرد-...
۳ روز پیش - مظلومی مقابل سپاهان سورپرایزش را رو کرد / به برتری در دربی 81 امیدوار شدم. مجید نامجومطلق در مورد پیروزی 3 بر صفر استقلال برابر سپاهان اظهار ...
جزئیات پیش‌فروش بلیت دربی 81 تهران - دولت بهار
www.dolatebahar.com/view/.../-جزئیات-پیش‌فروش-بلیت-دربی-81-ته...
۳ روز پیش - جزئیات پیش‌فروش بلیت دربی 81 تهران. دولت بهار: بلیت مسابقه روز جمعه تیم‌های استقلال و پرسپولیس جهت پیش‌فروش در سامانه بلیت ...
محسن ترکی؛ داور دربی 81 - رویش نیوز
rooyeshnews.com/others/sport/95086-3940806075706.html
۲ روز پیش - به گزارش رویش نیوز به نقل از "ورزش سه"، دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت 15 روزجمعه دربی جذاب تهران را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد.
عکس / رونمایی از پیراهن زیبای پرسپولیس برای دربی 81 - ...
homa-khouzestan.ir/.../عکس-رونمایی-از-پیراهن-زیبای-پرسپولیس-برا...
۳ روز پیش - پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس برای دربی 81 که روز جمعه برگزار خواهد شد بالاخره حاضر شد. آل اشپورت اسپانسر سرخپوشان محموله لباس های ...
درجلسه هماهنگی دربی 81 چه گذشت - اقتصادی
www.eghtesadi.org/events/455323/درجلسه-هماهنگی-دربی-81-چه-گذشت
۳ روز پیش - درجلسه هماهنگی دربی 81 چه گذشت. جلسه هماهنگی دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران سازمان لیگ ، نمایندگان 2 باشگاه و مسئولان نهاد ...
محسن ترکی داور دربی 81 / داور مشهدی رکوردار شد - اقتصادی
www.eghtesadi.org/.../محسن-ترکی-داور-دربی-81-داور-مشهدی-رکوردار-ش...
۲ روز پیش - این ششمین بازی است که محسن ترکی برای قضاوت دربی پایتخت انتخاب ... اگر ترکی قاضی دربی 81 باشد با 6 سوت، رکورددار قضاوت در دربی‌های ...
خبرنامه دانشجویان ایران | نتیجه دربی 81 مشخص شد
iusnews.ir/fa/news-details/183243/نتیجه-دربی-81-مشخص-شد/
۳ روز پیش - سوال پیامکی این برنامه به پیش‌بینی نتیجه دربی 81 اختصاص داشت که مخاطبان برنامه با ارسال اعدادی که رقم اول آن تعداد گل‌های استقلال و رقم دوم ...
پیراهن زیبای پرسپولیس برای دربی 81 /عکس - واضح
vazeh.com/n11777955/پیراهن-زیبای-پرسپولیس-برای-دربی-81-عکس
۳ روز پیش - پیراهن زیبای پرسپولیس برای دربی 81 /عکس-به گزارش پایتخت ؛ پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس برای دربی 81 که روز جمعه برگزار خواهد شد ...
ساعت برگزاری دربی 81 تغییر کرد - تی نیوز
tnews.ir/news/8B5D50757551.html
۴ روز پیش - شما میتوانید سوژه های خبری، گزارشات محلی، مقالات و دلنوشته های خود را از طریق فرم "تماس با ما" و یا ایمیل news@titre1.ir با ما در میان بگذارید.
3 پرسپولیسی در آستانه از دست دادن دربی 81 - چغادک نیوز
choghadaknews.ir/.../-3-پرسپولیسی-در-آستانه-از-دست-دادن-دربی-81-
۴ روز پیش - 3 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس 2 اخطاره بوده و در آستانه از دست دادن دربی 81 هستند.
3 پرسپولیسی در آستانه از دست دادن دربی 81 - صد خبر
sadkhabar.ir/fa/news/.../3-پرسپولیسی-در-آستانه-از-دست-دادن-دربی-81
۵ روز پیش - 3 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس 2 اخطاره بوده و در آستانه از دست دادن دربی 81 هستند.
نتیجه دربی 81 مشخص شد/ آمار درخشان مظلومی و بنگر در تاریخ ...
www.shomanews.com/.../نتیجه-دربی-81-مشخص-شد--آمار-درخشان-مظلوم...
۲ روز پیش - سوال پیامکی این برنامه به پیش‌بینی نتیجه دربی 81 اختصاص داشت که مخاطبان برنامه با ارسال اعدادی که رقم اول آن تعداد گل‌های استقلال و رقم دوم ...
داور دربی 81 انتخاب شد! - پژواک
pajvak.com/main/article/view/194914/داور-دربی-81-انتخاب-شد
۲۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - داور دربی 81 انتخاب شد!
داور دربی 81 مشخص شد - بیتوته
www.beytoote.com › اخبار › اخبار ورزشی
۲ روز پیش - بهترین گلر دربی دوست دارد فوتبالش را در پرسپولیس تمام کند ... و استقلال به محسن ترکی واگذار شده و بر این اساس او داور داربی 81 خواهد بود.
غایب بزرگ پرسپولیس در دربی 81
noshahronline.ir/fa/30292-غایب-بزرگ-پرسپولیس-در-دربی-81.html
۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدافع کاستاریکایی پرسپولیس نمی‌تواند تیمش را در دربی 81 تهران همراهی.
داور دربی 81 انتخاب شد! -تابناک - سلامت
www.akairan.com/havades-akhbar/.../news201510212113853315.html
۲۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - داور دربی را انتخاب کردم و اسم آنرا فعلا اعلام نمی کنم هیچ فشاری برای آوردن داور خارجی را نمی پذیریم.
خبر ۳ پرسپولیسی در آستانه از دست دادن دربی 81 - جارچی
www.jarchi.ir/h-nvv/1024eBP0v.html
۳ پرسپولیسی در آستانه از دست دادن دربی 81-وبسایت رسمی برنامه نود -۳ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ۲ اخطاره بوده و در آستانه از دست دادن دربی 81 هستند.
گسیل دو تیم کوفته به آوردگاه دربی 81 - 1Varzesh
www.1varzesh.com/.../52171-گسیل-دو-تیم-کوفته-به-آوردگاه-دربی-8...
ایران ورزشی - به نظر می‌رسد مقدمات دربی 81 فوتبال تهران که جمعه این هفته در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار می‌شود، قدری به سود قرمزها باشد و ...
برگزاری دربی هنرمندان پیش از دربی 81؛ همه شماره 24 می‌پوشند ...
www.70ia.ir › ... › انجمن ها › ورزش و تندرستی › فوتبال و فوتسال
۴ روز پیش - برگزاری دربی هنرمندان پیش از دربی 81؛ همه شماره 24 می‌پوشند [attach] پیش از دربی روز جمعه تهران، دربی هنرمندان برگزار خواهد شد. طرفداری- به گزارش ...
اومانیا غایب بزرگ پرسپولیس در دربی 81
varzesh3.irwordpress.com/.../اومانیا-غایب-بزرگ-پرسپولیس-در-دربی-8...
۷ روز پیش - کد خبر: 1276983/1 زمان: 17:38 1394/07/30 بازدید: 18517 اومانیا غایب بزرگ پرسپولیس در دربی 81 مدافع کاستاریکایی پرسپولیس نمی‌تواند ت.
۳ پرسپولیسی در آستانه از دست دادن دربی 81 - راسخون
rasekhoon.net › ... › ۳ پرسپولیسی در آستانه از دست دادن دربی 81
۳ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ۲ اخطاره بوده و در آستانه از دست دادن دربی 81 هستند.
کی‌روش افشاگری کرد/ برنده دربی 81 از نظر بینندگان +فیلم ...
www.daneshjonews.ir/module/news/69891/
۳ روز پیش - کی‌روش افشاگری کرد/ برنده دربی 81 از نظر بینندگان +فیلم و تصاویر. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون ...
فوری؛ محسن ترکی داور دربی 81 شد
sportonlin.ir/1394/08/06/7562
۲ روز پیش - فوری؛ محسن ترکی داور دربی 81 شد قضاوت دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال به محسن ترکی سپرده شد. دو تیم فوتبال پرسپولیس و ...
نوازی: استقلال برنده دربی 81 است
www.fcesteghlalclub.ir/.../20054-نوازی-استقلال-برنده-دربی-81-است.ht...
بانک ورزش - مربی استقلال گفت: همه ادعا می‌کنند دربی‌باز هستند اما باید ببینیم چه چیزی از کار درمی‌آید. محمد نوازی در خصوص شرایط استقلال گفت: دو، سه بازی خوب ...
داور دربی 81 انتخاب شد! - خبر
www.irjpr.ir/news/38048/داور-دربی-81-انتخاب-شد
۲۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - داور دربی را انتخاب کردم و اسم آن را فعلا اعلام نمی‌کنم و هیچ فشاری برای آوردن داور خارجی را نمی‌پذیریم.
عکس:پیراهن جدید پرسپولیس برای دربی 81 - صبا ایران
www.sabairan.com/fa/.../عکسپیراهن-جدید-پرسپولیس-برای-دربی-81
۲ روز پیش - به گزارش صباایران به نقل از جام نیـوز: پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس برای دربی 81 که روز جمعه برگزار خواهد شد بالاخره حاضر شد. آل اشپورت ...
محسن ترکی داور دربی 81 شد
https://hodana.ir/fa/news/233016/محسن-ترکی-داور-دربی-81-شد
۲ روز پیش - به گزارش هدانا، دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت 15 روز جمعه 8 آبان برگزار کننده هشتادویکمین دربی پایتخت خواهند بود. این دیدار را ...
پارسی نیوز: نتیجه دربی 81 مشخص شد/ آمار درخشان مظلومی و ...
parsinews.ir/news/page/28256c3c3733ceb7b1d9f6b582b9dde6
۳ روز پیش - سوال پیامکی این برنامه به پیش‌بینی نتیجه دربی 81 اختصاص داشت که مخاطبان برنامه با ارسال اعدادی که رقم اول آن تعداد گل‌های استقلال و رقم دوم ...
نتیجه دربی 81 مشخص شد آمار درخشان مظلومی و بنگر در تاریخ ...
addit.ir/.../نتیجه-دربی-81-مشخص-شد-آمار-درخشان-مظلومی-و-بنگر-در-تا...
نتیجه دربی 81 مشخص شد آمار درخشان مظلومی و بنگر در تاریخ دیدار استقلال پرسپولیس فیلم.
نظر اولین گلزن دربی در مورد دربی 81 | خبرگزاری رها نیوز
rahanew.ir/نظر-اولین-گلزن-دربی-در-مورد-دربی-81/
۲ روز پیش - رها نیوز: ساعت: 06:00 منتشر شده در مورخ: 1394/08/06 شناسه خبر: 513919. بازیکن پیشین آبی‌پوشان پایتخت گفت: استقلال با وجود مربی دربی ...
لحظه به لحظه | اومانیا غایب بزرگ پرسپولیس در دربی 81
www.lahzebelahze.ir/source/.../اومانیا-غایب-بزرگ-پرسپولیس-در-دربی...
۳۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اومانیا بسیار امیدوار بود بتواند در بازی با ملوان به میدان برود تا برای دربی 81 آماده شود، اما پزشک متخصص امروز به وی اعلام کرد که اگر برای بازی ...
شیرازی: امیدوارم دربی 81 با نظم خاصی برگزار شود - اخبار روز
tasna.ir/1394/.../شیرازی-امیدوارم-دربی-81-با-نظم-خاصی-برگزار-شود.ht...
به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، حبیب‌الله شیرازی در خصوص جلسله هماهنگی دربی 81 گفت: برنامه ویژه برای قبل از بازی دربی داریم ضمن اینکه استقرار و نوع ...
دربی 81 زیر باران برگزار می شود///رنگ پیراهن ها مشخص شد ...
www.cloob.com/.../دربی_81_زیر_باران_برگزار_می_شود%2F%2F%2F...
۲ روز پیش - پرسپولیس نیوز : کارشناس هواشناسی گفت: به احتمال فراوان شهرآورد 81 زیر بارش باران برگزار خواهد شد. هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه ...
ناز پرسپولیس - نظر سسنچی دربی 81
naz1393.blogfa.com/post/47
ناز پرسپولیس - نظر سسنچی دربی 81 - خبرهای داغ پرسپولیس ، پیش بینی نتایج مسابقات - ناز پرسپولیس.
گروه خبری گیلان آنلاین - غایب سرشناس پرسپولیس در دربی ...
guilanonline.com/index.php?mod=content&met=content_more...
۳۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش گیلان آنلاین به نقل از تسنیم ، مایکل اومانیا به علت دردی که در زانویش دارد، فعلاً باید به فیزیوتراپی ادامه دهد و به این خاطر او در دربی ۸۱ ...
داور دربی 81 | دانلود
www.simafilmnews.ir/tag/داور-دربی-81/
۴ روز پیش - به گزارش “ورزش سه”، در این دیدار که موقعیت چندانی نداشت، این منچستریونایتد بود که در نیمه دوم می توانست روی دو- سه موقعیت به گل برسد اما در ...
شیرازی: امیدوارم دربی 81 با نظم خاصی برگزار شود
mylastnews.ir/.../شیرازی-امیدوارم-دربی-81-با-نظم-خاصی-برگزار-شود
۳ روز پیش - حبیب‌الله شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جلسله هماهنگی دربی 81 گفت: برنامه ویژه برای قبل از بازی دربی ...
اختصاصی/دوئل رحمتی و سوشا بر سر کلین شیت در دربی 81
www.nasserhejazi1.ir/.../اختصاصی-دوئل-رحمتی-و-سوشا-بر-سر-کلین-...
۲ روز پیش - دربی 81 سرخابی ها جدا از همه کری ها و جذابیت هایش تقابل دروازه بانهای دو تیم ...
عکس / رونمایی از پیراهن زیبای پرسپولیس برای دربی 81
tangestannama.ir/.../عکس-رونمایی-از-پیراهن-زیبای-پرسپولیس-برای-د...
۳ روز پیش - به گزارش تنگستان نما، پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس برای دربی 81 که روز جمعه برگزار خواهد شد بالاخره حاضر شد. آل اشپورت اسپانسر ...
اومانیا غایب بزرگ پرسپولیس در دربی 81 - خانه
sibouyeh.com/news/اومانیا-غایب-بزرگ-پرسپولیس-در-دربی-81/
۳۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اومانیا بسیار امیدوار بود بتواند در بازی با ملوان به میدان برود تا برای دربی 81 آماده شود، اما پزشک متخصص امروز به وی اعلام کرد که اگر برای بازی ...
دربی 81 | کرج رسا
karajrasa.ir/tag/دربی-81/
دربی 81 ». زمان دربی ۸۱ تهران تغییر کرد! بردیا گودرزی آبان ۴, ۱۳۹۴ ۰. جلسه شورای تأمین استان تهران برای برگزاری هشتاد و یکمین دربی پایتخت برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی تدبیر24 - محسن ترکی داور دربی 81 شد
tadbir24.ir/.../news?...محسن%20ترکی%20داور%20دربی%2081%20شد
۲ روز پیش - دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت 15 روز جمعه 8 آبان برگزار کننده هشتادویکمین دربی پایتخت خواهند بود. این دیدار را محسن ترکی ...
نتیجه دربی 81 مشخص شد/ آمار درخشان مظلومی و بنگر در تاریخ ...
vista.ir/.../نتیجه-دربی-81-مشخص-شد-آمار-درخشان-مظلومی-و-بنگر-در-تا...
مخاطبان برنامه 90 برنده دربی 81 را مشخص کردند.
یک شرکت خودروسازی اسپانسر استقلال در دربی 81
www.farhangnegar.ir/news/20249
۲ روز پیش - یک شرکت خودروسازی اسپانسر استقلال در دربی 81. فرهنگ‌نگار: قرار است علاوه بر اسپانسر قبلی یک حامی مالی جدید روز دربی روی پیراهن استقلال ...
عکس / رونمایی از پیراهن زیبای پرسپولیس برای دربی 81
www.sepas.ir/.../عکس-رونمایی-از-پیراهن-زیبای-پرسپولیس-برای-درب...
۲ روز پیش - عکس / رونمایی از پیراهن زیبای پرسپولیس برای دربی 81. از پیراهن تیم پرسپولیس برای بازی روز جمعه مقابل استقلال رونمایی شد. به گزارش ...
فروشگاه اینترنتی دربی 81 - انجمن ستوده
sotode.rozblog.com/tag/فروشگاه+اینترنتی+دربی+81
فروشگاه اینترنتی دربی 81 استقلال تهران و پرسپولیس تهران,فروشگاه اینترنتی دربی 81,انجمن ستوده.
داور دربی 81 | cars news - اخبار روز خودرو,car,ایران خودرو ...
carsnews.ir/tag/داور-دربی-81/
دربی ۸۱ در راه است. در چند بازی گذشته دیگر روی اسکوربورد ورزشگاه آزادی نتیجه مساوی حک نشد. به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایران ورزشی، دربی پایتخت برنده دارد ...
اظهار نظر "محسن بنگر" در مورد "دربی 81" - پرسپولیس
bealaveh1.ir/news/detail/اظهار-نظر--quot...در...دربی-81.../view/
۳ روز پیش - محسن بنگر در نشست خبری امروز (سه شنبه) درباره شهرآورد 81 پایتخت، گفت: کاملا برای داربی آماده‌ایم. به سه امتیاز این بازی احتیاج داریم چون اگر ...
برنامه‌های سازمان لیگ برای دربی 81 - Nividar نیویدار
www.nividar.com/news/562f43ba5d34e2352647dc3d
۳ روز پیش - به گزارش مشرق ، مهدی تاج در خصوص دربی 81 که روز جمعه برگزار می‌شود، گفت: این دربی رنگ و بوی خاصی دارد چرا که معمولاً در دربی‌های قبل یا دو تیم ...
عکس / رونمایی از پیراهن زیبای پرسپولیس برای دربی 81
sedayeqazvin.ir/Pages/OthersNews-616872.aspx
۳ روز پیش - به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز"، پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس برای دربی 81 که روز جمعه برگزار خواهد شد بالاخره حاضر شد. آل اشپورت ...
98 پارسی - نظر برانکو قبل از دربی 81 |
98parsi.ir/page-176815.html
وبسایت رسمی برنامه نود – برانکو سرمربی پرسپولیس برای استقلالی ها کری خواند. به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرآنلاین، برانکو ایوانکوویچ سرمربی ...
اظهار نظر "محسن بنگر" در مورد "دربی 81" | خبرخوان ساعت صفر
saatsefr.com/fa/news/578573/اظهار-نظر-محسن-بنگر-در-مورد-دربی-81/
۳ روز پیش - به گزارش سرویس ورزشی "جام نیوز"، محسن بنگر در نشست خبری امروز (سه شنبه) درباره شهرآورد 81 پایتخت، گفت: کاملا برای داربی آماده‌ایم.
دمادم | پرسپولیس با لباس‌های جدید در دربی 81
damadam.ir/تابناک-tabnak/اخبار-ورزشی/title/...دربی-81/id/999965
۵ روز پیش - به احتمال فراوان در بازی با ملوان باز هم سرخپوشان با لباس های مشکی طرح قدیم به میدان خواهند رفت و در صورتی که البسه جدید برسد در دربی 81 ...
رگبار | ثبت نام کارت پوشش خبری و تصویری دربی 81 آغاز شد
www.ragbaar.ir/item-872295-ثبت-نام-کارت-پوشش-خبری-و-تصویری-...
۲۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ثبت‌ نام کارت پوشش خبری دیدار تیم های فوتبال استقلال - پرسپولیس از امروز آغاز شد. خواندن ادامه مطلب در خبرگزاری برنا ...
جزئیات پیش‌فروش بلیت دربی 81 تهران - کاک حکمت
www.kakhekmat.com/جزئیات-پیش‌فروش-بلیت-دربی-81-تهران.html
جزئیات پیش‌فروش بلیت دربی 81 تهران | جزئیات پیش‌فروش بلیت دربی 81 ... http://www.varzesh3.com/news/1277891/جزئیات-پیش‌فروش-بلیت-دربی-۸۱-تهران ...
دربی 81 Archives - آژانس خبری ایرانیان - خبرامروز
www.khabaremruz.com/tag/دربی-81/
دربی 81 پایتخت در لیگ برتر پانزدهم در هفته یازدهم بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود. در این مسابقه استقلال میزبان است. قرعه کشی لیگ برتر ...
دربي 81 پايتخت در هفته يازدهم
mardomsalari.com/template1/News.aspx?NID=223148
۲۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برنامه کامل پانزدهمين دوره ليگ برتر مشخص شد. دربي 81 پايتخت در هفته يازدهم. برنامه کامل رقابت‌هاي ليگ برتر در فصل پانزدهم اين رقابت‌ها مشخص ...

منبع : فیدسرا]]>



:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: