درد و دل
نوشته شده توسط : blogkhan
سلام به دوستای عزیزم

پیام های پر از مهر و محبتتون رو وندم

دوستای عزیز اگه سر نزدم به اینترنت فقط یه دلیل داشت

اونم این بود که خودم خودمو تحریم کرده بودم

حالا جریاناتش خیلی خیلی مفصل

و گرنه همیشه به یاد شماها بودم.....دلم برای تک تک شماها تنگ شده بود...از این بعد زیاد میام....یعنی زود زود میام و سر میزنم

از دوست عزیز و گلم سارا ممنونم

سارا جان تو بهترین هدیه رو به من دادی دادن اون لینک به من بهترین هدیه بود....

خیلی خیلی ممنونم

از تبریکتم ممنون

دوستای عزیز

من دانشگاه قبول شدم

کاردانی به کارشناسی....تدوین...برای من خیلی خیلی دعا کنید....تازه اول راه سینمام دعام کنید به آرزوهام برسم

توی این یه مدت سعی کردم خودمو از همه حواشی دور نگه دارم تا بتونم بیشتر بیشتر رو آیندم تمرکز کنم ...

خیلی دوستون دارم شماها جزو بهترین دوستای من هستید





:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: