شب قدر
نوشته شده توسط : blogkhan
سلام

دیشب یه حال و هوای دیگه داشتم

عمو وحید با کلامش با صداقتش باز غوغا کرد....

اینجا خیلی وقت بود سر نزده بودم انگار از خودم زیادی فاصله گرفته بودم...

یادم رفته بود

پارسال جای عمو خیلی خالی بود خیلی....

ولی امسال تلافی پارسال شد

.

.

.


سلام رفقا

دیشب امیدوارم سالتون خوب تحویل شده باشه

همراهیم کنید

دلم برای همتون تنگ شده بود

دلم واسه وبلاگ سلام خدا خیلی تنگ شده بود اونجا تنها جایی بود که تو این یه مدت رفتم

دوستون دارم

خیلی دوستون دارم

یا علی





:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: