سلاااااااااامممممممممم
نوشته شده توسط : blogkhan
سلااااممممممممممم به همه ی برو بچه های باحالی که تا الآن ما رو فراموش نکردن...

دلم واستون یه ذره شده بودددددددددددددددددد

بچه هااااااااااا من و صدف امسال داریم از هم یکمی دور میشیم صدف داره از مدرسمون میره دلم واسش خیلی تنگ میشهههههه:-(( ولی با اینکه میره همیشه دوسش دارم و فراموشش نمیکنم و همیشه به عنوان بهترین دوستی که تو بد ترین لحظه هام هوامو داشته روش حساب میکنم...درسته خیلی وقتا با هم بحثمون شده ولی بیشتر خاطره هامون با خنده و لحظه های خوش پر شده!!! گرچه داریم از هم دور میشیم ولی همیشه هوای همدیگرو خواهیم داشت و با هم رفیق میمونیم

ما هم مثل این دو تا نی نی هیچ وقت از هم جدا نمیشیم...!





:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: