دلتنگی...
نوشته شده توسط : blogkhan
سلاااااااااامممممممم دوستااااای همیشه گل ما هنوزم نی نی موندیماااااااااااااا

آقا من الآن خوش حالماااا خیلی هم خوشحالم شما هم خوشحال باشید ولی یکککممم دلم گرفتهههه یه کوچولو...مثل نی نی هایی که بهونه میکنن دلم واسه یکی تنگیده که خیلی عوض شده یه موقع هایی همش با هم بودیم ولی 180 درجه عوض شددد!!!البته میدونم ته ته دلش هنوز منو دوست داره هااااا!!!! دلم میخواد برگرده به اونموقع هاش واسه اینکه دوست دارم دوباره بیاد طرف خودم و کلی با هم خاطره های خوب خوب بسازیم!!!!بازم میگم غم و غصه اینجا معنی نداره همه باید شاااادددد باشنننن





:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: