شقایق فراهانی
نوشته شده توسط : blogkhan

شما این روزها احساس خوشبختی می‌کنید؟

من در رابطه با ارتباطم با خدا احساس خوشبختی می‌کنم. هر چند که ممکن است در بعضی موارد زمینی چالش‌هایی داشته باشم اما در رابطه‌ای که با خدای خودم دارم خیلی راضی و خوشبخت هستم. امیدوارم خدا هم از من راضی باشد.

پدر و مادرم عاشق همدیگر بودند

 تعریف شما از عشق چیست؟

عشق تسلیم است. عشق معنی گسترده‌ای دارد. تسلیمی است که در آن توسل و توکل وجود دارد. معنی واقعی آن همان تسلیم است. تعریف عشق به معنی واقعی، رسیدن به عشق الهی است.

 تا حالا در زندگی عاشق شده‌اید؟

عشق زمینی بله اما امیدوارم روزی به عشق الهی برسم. فکر می‌کنم هر انسانی باید عشق را تجربه کرده باشد. به یاد بزرگواری که می‌گفت آدمی که عاشق نشده باشد که آدم نیست. همیشه پدر و مادرم عاشق هم بودند و همیشه عشق را بین این دو نفر دیده‌ام. خانه ما همیشه مملو از عشق پدر و مادرم به هم بوده است. فرزندانی که پدران و مادران عاشق دارند، زندگی موفق‌تری دارند.





:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: