تجلیل از عوامل سریال مادرانه در فرهنگسرای رسانه
نوشته شده توسط : blogkhan
شقایق فراهانی دیگر بازیگر این سریال هم درباره نقش خود گفت: من تا به امروز موقعیتی نداشتم تا با محمدرضا شفیعی همکاری داشته باشم، اما تعریف کارهای خوب وی را شنیده بودم، پس زمانی که فیلمنامه به من پیشنهاد شد و زمانی که فیلمنامه را خواندم آن را با اشتیاق پذیرفتم و حتی به نقشم نیز علاقه مند شدم.

وی افزود: یکی از امتیازات مهم این سریال نگاه دقیق به معضلات جامعه بود. معضلاتی که جامعه ما را به شدت آزار می دهد، البته پرداختن به معضلات شکلی نکوهش گونه نداشت، بلکه سعی شده که کارشناسانه تمام جوانب شناسایی شود.
فراهانی در پاسخ به سوال مجری که تکلیف مریم های جامعه چیست گفت: مریم های جامعه، تکلیفشان روشن است زیرا به یک آگاهی خوب رسیده اند اما روی سخن من با رعناهای اجتماعمان است که وقتی چالش های ارتباطی خودو پسرم را بررسی می کنم ریشه آنرا در حضور کمرنگم در سنین کودکی اش بواسطه ضروریات حرفه ام، در می یابم. تمام ناهنجاری ها رفتاری فرزندان به خاطر ضعف ارتباط با والدین است. باید ابتدا ارتباط انسانی میان خود و فرزندانمان را ایجاد یا اصلاح کنیم سپس برویم سراغ مسائل فرهنگی هنری اجتماعی. اگر رعنا هم چنین کرده بود به چنان وضعی دچار نمی شد نه خودش نه فرزندش.





:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: