هوا دو نفرس، تو نیستی پیش من
نوشته شده توسط : blogkhan
 

هوا دو نفرس، تو نیستی پیش من

دلم تنگه واسه با تو قدم زدن..!!!

هوا دو نفرس جای تو خالیه، کجایی ببینی ، کجایی عشق من

 

ترانه: علیرضا مرتضی قلی / تنظیم:مهران عباسی

 

یکی از بهترین کارای آلبوم

و شاید هم بهترین تنظیم مهران عباسی.

آهنگی بسیار زیبا با ترانه خوب که محتملا

یکی از قشنگ ترین کارهای آلبوم خواهد بود

و احتمال سبکی جدید از علی عبدالمالکی

دوستان تاکید میکنم احتمالا سبکی جدید

حداقل برای من تنوع داشت این نوع خوندن علی عبدالمالکی


و ایشالا که کار جدید هم باشه تو کارنامه ایشون

 





:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: