ورژن اصلی و آذری (ترکی)آهنگ(برو خوشبخت بشی پویا بیاتی)-(Uzeyir Mehdizadeh-Teki sen xosbext olasan)
نوشته شده توسط : blogkhan

اینم عیدی من به دوستداران آهنگ های ترکی و آذری :

 

این آهنگ ورژن اصلی و آذری ( ترکی آذربایجانی ) آهنگ "برو خوشبخت بشی "

از "پویا بیاتی" می باشد . Üzeyir Mehdizadə (اوزییر مهدی زاده ) خواننده 26 ساله

آذربایجانی (متولد 1989 ) در سال 2011 این آهنگ رو اجرا کرده و یه سال بعد ورژن

فارسی (کاور فارسی ) این آهنگ توسط پویا بیاتی و با تنظیم فریبرز خاتمی اجرا شد.

(برو خوشبخت بشی ) یکی از پر طرفدارترین آهنگ های پیشواز ایرانسل و

همراه اول می باشد .

لینک دانلود آهنگ ها زیر متن و ترجمه اهنگ

=====================

 

Teki sen xosbext olasan yarim

 تنها تو خوشبخت بشی عزیزم

 

Lap istesen buralardan gederem
Teki sen xosbext olasan yarim
Ureyin ne isteyirse ederem
Teki sen xosbext olasan yarim

حتی اگه بخوای از این دور و اطراف میرم

تنها تو خوشبخت بشی عزیزم

دلت هر چی بخواد انجام میدم

تنها تو خوشبخت بشی عزیزم

 

 

Mene ayril deyirsen, ayriliram
Goy sen diyen olsun
Istemirdin bizi istemiyenler sevinib el calsin

اگه به جدا شدنم امر کنی ، جدا میشم

بذار هر چی تو بخوای همون بشه

نمی خواستی کسایی که مارو نمی خوان شاد بشن و دست بزنن

 


Yasa heyatli istediqin kimi
Derd, qem mene qalsin
Bir jan nedir ki  senin ucun olerem
Teki sen xosbext olasan yarim

همون جور که دوس داری زندگی کن

بذار درد و غم واسه من بمونه

یه "جون" چیه که بخاطر تو فدا نکنم؟

تنها تو خوشبخت بشی عزیزم

 

Lap istesen buralardan gederem
Teki sen xosbext olasan yarim
Ureyin ne isteyirse ederem
Teki sen xosbext olasan yarim

حتی اگه بخوای از این دور و اطراف میرم

تنها تو خوشبخت بشی عزیزم

دلت هر چی بخواد انجام میدم

تنها تو خوشبخت بشی عزیزم

 

Menimle uz uze gelsen dayanib ganivi garaltmaram
Seni men gorende vererem salam
Hec zaman unutmaram

اگه با من رو در رو بشی ، واینمیسم تا جگرتو خون کنم

هر وقت تو رو دیدم سلام می کنم و

هیچ وقت فراموشت نمی کنم

 


Men yasadiqim aci gunlerimi
Sene men yasatmaram
Dost deyib derdimi senle bolerem
Teki sen xosbext olasan yarim

من روزای تلخیو که زندگی کردم و ، نمیذارم تو هم تجربه  کنی

تو رو دوست خطاب می کنم و دردامو با تو تقسیم میکنم

تنها تو خوشبخت بشی عزیزم

 

Lap istesen buralardan gederem
Teki sen xosbext olasan yarim
Ureyin ne isteyirse ederem
Teki sen xosbext olasan yarim

حتی اگه بخوای از این دور و اطراف میرم

تنها تو خوشبخت بشی عزیزم

دلت هر چی بخواد انجام میدم

تنها تو خوشبخت بشی عزیزم

 

Sorussalar ki niye ayrildiz
Deme sendedir gunah
Menim adimi ver denen men ne edim
O sevendedir gunah

اگه پرسیدن که چرا جدا شدین؟

نگو که تقصیر تو بود

اسم منو بهشون بده و بگو که من چیکار کنم؟

تقصیر اونیه که دوسم داشت

 


Deseler bile bile niye sevdin bes
Deki mendedir gunah
Inanmasalar caqirsan gelerem
Teki sen xosbext olasan yarim

اگه پرسیدن : اگه اینجوریه ، پس چرا دوسش داشتی؟

بگو تقصیر من (راوی -عاشق) بود

اگه باور نکردن ، منو صدام بزنی میام

تنها تو خوشبخت بشی عزیزم

 

Lap istesen buralardan gederem
Teki sen xosbext olasan yarim
Ureyin ne isteyirse ederem
Teki sen xosbext olasan yarim

حتی اگه بخوای از این دور و اطراف میرم

تنها تو خوشبخت بشی عزیزم

دلت هر چی بخواد انجام میدم

تنها تو خوشبخت بشی عزیزم

 

Unutmak isteyirem, unutmayir
Ureyim seni diyesen
Ureyim bacarmasada isteyirem
Uzumu gormiyesen

میخوام فراموشت کنم اما قلبم

انگار نمی خواد فراموشت کنه

قلبم حتی اگه از پسش بر نیاد ، میخوام که دیگه چشمت به من نیفته

 


bas alim gedim gerek buralardan
Yerimi bilmiyesen
Yene donmemeyucun soz vererem
Teki sen xosbext olasan yarim

باید از اینجا برم تا نشونیمو ندونی

واسه اینکه دوباره بر نکردم ، خودمو قسم میدم

تنها تو خوشبخت بشی عزیزم

 

Lap istesen buralardan gederem
Teki sen xosbext olasan yarim
Ureyin ne isteyirse ederem
Teki sen xosbext olasan yarim

حتی اگه بخوای از این دور و اطراف میرم

تنها تو خوشبخت بشی عزیزم

دلت هر چی بخواد انجام میدم

تنها تو خوشبخت بشی عزیزم

 ================

 
لینک دانلود آهنگ ( تکی سن خوشبخت اولاسان ) از (اوزییر مهدی زاده) :
 
 
 
لینک دانلود اهنگ برو خوشبخت بشی از پویا بیاتی :

Pouya Bayati - Boro khoshbakht beshi

 

 





:: بازدید از این مطلب : 547
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: