آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی ِ ( آی منیم چیچک آنام ) از (یوسف مصطفایف) تقدیم به همه مادران سرزمینم
نوشته شده توسط : blogkhan

از عشق بدم می آید . یک بار عاشق شدم مادرم را فراموش کردم ( مارک تواین )

 

مرموز و قدم قدم قدم می آید

امروز که من مُردّدَم، می آید

با من چه پدرکشتگی ای داشت مگر؟

از عشق بدم بدم بدم می آید.

(جلیل صفر بیگی )

 

به بهشت نمی روم ، اگر مادر آنجا نباشد (حسین پناهی )

 

روز مادر

 

Ay menim çiçek Anam

آی منیم چیچک آنام

مادر گلم

 

Senin qucağinda men boyuyub boy atmişam

سنین قوجاقیندا من بویویوب بوی آتمیشام

توی آغوش ِ تو رشد کرده و بزرگ شده ام

 

Sen yuxusuz men ise mişil mişil yatmişam

سن یوخوسوز من ایسه میشیل میشیل یاتمیشام

تو به خاطر من بی خوابی کشیده ای و من با خیال راحت خوابیده ام

 

Ay menim çiçek Anam, menim ağ birçek Anam

آی منیم چیچک آنام منیم آق بیرچک آنام

ای مادر ِ گلم ، مادر ِ مو سفید ِ من

 

Ay menim göyçek Anam, menim ağ birçek Anam

آی منیم گویچک آنام منیم آق بیرچک آنام

ای مادر ِ زیبای من ، مادر ِ مو سفید ِ من

 

Geceden sübhe kimi mene laylay çalmısan

گئجه دن صوبحه کیمی منه لای لای چالمیسان

شب تا صبح واسه من لالایی خوندی

 

Ömrünü mene verib sen ise qocalmısan

عمرونی منه وریب ین ایسه قوجالمیسان

عمرتو صرف ِ من کردی و پیر شدی

 

Ay menim çiçek Anam, menim ağ birçek Anam

آی منیم چیچک آنام منیم آق بیرچک آنام

ای مادر ِ گلم ، مادر ِ مو سفید ِ من

 

Ay menim göyçek Anam, menim ağ birçek Anam

آی منیم گویچک آنام منیم آق بیرچک آنام

ای مادر ِ زیبای من ، مادر ِ مو سفید ِ من

 

     Sevincime sevinib  kederime yanmisan

سوینجیمه سوینیب کدریمه یانمیسان

با خوشحالیم خوشحال شدی و با غمام سوختی

 

Ay ana qurban olum ne yaman qocalmisan

آی آنا قوربان اولوم نه یامان قوجالمیسان

قربونت برم مادرم ، چقدر پیر شدی :(

 

 

لینک دانلود آهنگ با کیفیت 320 : (8.7 مگابایت)

Download

 

 لینک دانلود آهنگ با کیفیت 128 : (3.5 مگابایت)

Download

 

و در آخر شمارو  به تماشای این فیلم بسیار زیبا و تاثیر گذار دعوت میکنم:

http://www.aparat.com/v/9egvo

 

 

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 1164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: