تــــقدیر
نوشته شده توسط : blogkhan


قصه ی تلخ ترانه م، بی تو از سکوت و مرگه

قصه ی شروع پاییز، قصه ی بارون و برگه

 

شاید این تقدیر من بود، که به روزگار ببازم

قصه ی بغض سکوتُ، توی تنهایی بسازم

 

روزگار بی ترحم، بین ما فاصله انداخت

پر پروازُ بهت داد، واسه ی من قفسی ساخت

 

رفتی و غرور چشمام، بی تو بی صدا شکسته

با غروب تلخ چشمات، بغض لحظه ها شکسته

 

غم سنگین جدایی، دلم و دیوونه کرده

غربت ثانیه هام  و، اسیر زمونه کرده

 

با نگاه من غریبِ، روزا رو بی تو شمردن

بی نفسهای تو من هم، آرزومه جون سپردن

 

روزگار بی ترحم، بین ما فاصله انداخت

پر پروازُ بهت داد، واسه ی من قفسی ساخت

 

رفتی و غرور چشمام، بی تو بی صدا شکسته

با غروب تلخ چشمات، بغض لحظه ها شکسته


(عاشق این ترانه ام.ممنونم از خانم فرح منصوری بابت سرودن این ترانه ی خیلی خیلی قشنگ)

این آهنگ اولین کار حرفه ای من با مصطفی بود....

اینم کد پیشواز ایرانسل موزیک تــــقدیر:

5515479

Download






:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: