شایعاتی در مورد من...
نوشته شده توسط : blogkhan


سلام بچه ها.


چند وقت پیش به یه وبلاگی سر زدم که بیوگرافی منو اشتباهی منتشر کرده بود.


واسش کامنت گذاشتم من اهل اراک و روستای داین نیستم.


واسم کامنت گذاشت :


(من میدونم تو اصلیت اراکی هست و اون مرجان واقعی نیستی.


چون پسر خالت میثم گفته بود اهل اراک هستی اسم پدر اسماعیل متولد 74 ...


چرا میخوای خودتو از ساری معرفی کنی


لیاقت شهروروستا ما از ساری که بیشتره.


به هر حال من باور نمیکنم ولی اگه دوست داری اهل ساری باشی باشه من اصلاح میکنم.)


لینک وبلاگ:

http://www.dayeni.blogfa.com/

قبلا یکی از دوستان واسم پیجی در فیسبوک ساخت و تقریبا به این شایعات پایان داد.


دوست دیگری هم یه وبلاگ واسم بروز کرد و بیوگرافی صحیح منو نوشت.


ولی بازهم کسانی هستن که این شایعاتو باور میکنن.


من اصلا پسرخاله ای به نام میثم ندارم.


من مرجان کندی.اهل ساری هستم.


چرا دست از این شایعه سازی بر نمی دارید؟


چرا اینکارا رو می کنید؟







:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: