ناشناخته ها
نوشته شده توسط : blogkhan
9

عشق یعنی
تو مناسب ترین
عاملی
برای تکثیر ژن های درونی من

+یه عده انقد با صراحت درباره خدا حرف می زنند انگار باهاش بستنی قیفی خوردند
با توجه به ساختار ذهنیت اکثریتی باسواد و بی سواد با منطق و بی منطق
به این نتیجه رسیدم اصولا یه عده بخاطر اینکه سوالاتشون بی جواب نمونه
نا امیدی هاشون به امید تبدیل بشه پناه بر واژه ای مجهول و مجهول المکان به اسم خدا می برند
و به هر قیمتی میخوان اونو به خودشون و دیگران ثابت و تحمیل کنند!!
(بدم میاد توی ادبیاتم از واژه های عربی استفاده کنم ولی اونقدر حوصله هم ندارم
بگردم تا واژه مناسب فارسی براش پیدا کنم)

پانویس:من خدا رو انکار نمیکنم چون هیچ دلیلی برای ثابت کردن و انکار کردنش ندارم
مضمون مطلب فراتر از انکار و اثباته دوست عزیز

+ی چیزی بهم میگه یه روزی میاد که توی بیمارستان
وقتی تو دوره شیمی درمانی هستم،توی راه پله ها یا دستشویی های
بیمارستان دارم یواشکی سیگار میکشم...

پ.ن:فکر کنم دوباره دچار گه گیجه های عصبی شدم

+میخام یسری موسیقی فیلم رو با درج عکس و عوامل روی صفحه پیانو شکسته قرار
بدم،اگه یه عده موافق بودند زحمتش رو به خودم میدم اگه نه که هیچی 





:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: