دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی رهام به نام عاشق کشی
نوشته شده توسط : blogkhan

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی رهام به نام عاشق کشی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ
( ترانه و آهنگ : علی رهام / تنظیم : حمید یاری )
( میکس و مسترینگ : حمید یاری / با تشکر از آرین گله )

Aliraham500 دانلود آهنگ جدید علی رهام به نام عاشق کشی

-

—————————————

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰

Ali Raham – Ashegh Koshi

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۱۲۸

Ali Raham – Ashegh Koshi

——————————————

متن آهنگ علی رهام به نام عاشق کشی

اگه بری می پوسم اینو میدونی

اینو میدونی ولی باز نمیمونی

درو بروت باز میذارم اگه دیره

اگه حرفام وقت تورو داره میگیره

دلم بهم میگه دیگه راهی نمونده

دل تو خیلی وقته که دلمو رونده

هرچی رو میخوای بردار حالا که میری

فقط نمیشه عشقتو ازم بگیری

♫♫♫♫♫♫

حالا که وقت رفتنه / دلم داره پر میزنه

خاطره هات یکی یکی / پوستمو انگار میکنه

من که میدونم بعد تو / هیچی برام نمیمونه

این خونه قبر من میشه / دنیا برام گورستونه

♫♫♫♫♫♫

یه لحظه قبل رفتنت بهم نگاه کن

توروخدا نبند چشاتو کمی واکن

ببین کیه که بهت میگه که تویی عشقش

کیه باید بگذری از کارای زشتش

عاشق کشی بعد از اینه خوبه بدونی

یکم بهم فرصت بده اگه میتونی

حتی اگه نمیگذری تو از گناهم

بذار بیشتر نگات کنم که روسیاهم





:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: