دانلود سریال شهر من شیراز
نوشته شده توسط : blogkhan

دانلود سریال شهر من شیراز

دانلود سریال شهر من شیراز با کیفیت بالا و عالی ولینک مستقیم و رایگان

دانلود سریال شهر من شیراز با کیفیت HD

دانلود رایگان سریال شهر من شیراز

دانلود مستقیم و رایگان از سرورهای قدرتمند صابرفان


قسمت 13 درج شد

Shahr-Man-Shiraz

کارگردان: محمد بنایی | موضوع: طنز، اجتماعی | سال تولید: 1394

مدت زمان: 30 دقیقه | پخش از شبکه دو سیما | تعداد قسمت ها: 17

فرمت ویدئو: MP4 | حجم: 180 مگابایت

خلاصه داستان سریال شهر من شیراز:
یک راننده تاکسی به نام محسن به خاطر تصادف به زندان می‌افتد. نرگس (همسر محسن) برای تامین مبلغ دیه، درگیر مشکلات متعددی می‌شود و به موازات روایت زندگی او، داستان‌های دیگری را شاهد خواهیم بود که با هم مرتبط هستند و …

بازیگران:
محمود پاک‌نیت، پرستو صالحی، حسن جوهرچی، روشنک عجمیان، رامتین خداپناهی، حدیث فولادوند، فلامک جنیدی، رامین ناصرنصیر، زهرا سعیدی، مهدی امینی‌خواه، شهربانو موسوی، زیبا بروفه و …





:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: