جزئیات ماجرای عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت 11 آبان 94
نوشته شده توسط : blogkhan
جزئیات ماجرای عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت 11 آبان 94

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابت اختلالاتی که طی یک ماه اخیر سرویس اینترنت کاربران ایرانی پیش آمده است از کاربران عذرخواهی کرد.
 

خبرگزاری مهر: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابت اختلالاتی که طی یک ماه اخیر سرویس اینترنت کاربران ایرانی پیش آمده است از کاربران عذرخواهی کرد.
 
محمود واعظی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به گلایه های متعدد کاربران ایرانی در زمینه اختلالات اینترنت پاسخ گفت.
 
وی خطاب به کاربران و با بیان اینکه پس از بازگشت از سفر عراق، مطالعه ای از نظرات شما داشتم و لازم دیدم تا به چند گلایه جدی از وضعیت اینترنت که توسط شما مطرح شده بود رسیدگی کنم ادامه داد: به همین دلیل روز گذشته جلسه ای فوری با متولیان این موضوعات داشتم که نتایج را اعلام می کنم.
 
قطع ناخواسته ارتباط اینترنت از ۳ مسیر بین الملل
 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد قطع ارتباطات بین الملل و ایجاد برخی اختلالات در دسترسی کاربران به اینترنت گفت: این موضوع کاملا ناخواسته و خارج از حوزه نظارت کشور بوده است. باید بگویم که با وجود آنکه تدابیر لازم در این خصوص از قبل دیده شده بود اما متاسفانه همزمانی قطع ارتباط در ۳ مسیر پرترافیک، شرایط بدی را رقم زد.
 
وی توضیح داد: ارتباطات بین الملل کشور از طریق درگاههای متعدد در نقاط مختلف مرزی برقرار می شود تا هنگام بروز برخی حوادث و اختلال در یک مسیر، جریان ارتباط از مسیرها و درگاههای دیگر تامین و پشتیبانی شود. اما همزمانی قطع ارتباط در ۳ مسیر، کار را کمی سخت تر کرد.
 
واعظی تاکید کرد: با تلاش همکاران در روزهای گذشته یکی از مسیرهای دریایی به طور کامل تعمیر و به مدار بازگشته و باعث بهبود جدی کیفیت سرویس اینترنت در کشور شده است. همچنین با اپراتورهای مسئول در ترکیه نیز مذاکره جدی صورت گرفته تا حفاظت از مسیر فیبرنوری از حملات تروریستی را نیز در دستور کار قرار دهند. در این میان ممارست خوبی از طرف ترکیه ملاحظه می شود.
 
قاچاق مکالمه دلیل اختلال در سرور بازیهای آنلاین
 
وزیر ارتباطات در مورد اختلال در پورتهای UDP مایکروسافت - سرور بازیهای رایانه ای آنلاین - که برای بازیهای آنلاین کاربران مشکلات و محدودیتهایی را به وجود آورده است نیز گفت: متاسفانه عده ای سودجو به بهانه فروش vpn - وی پی ان - و قاچاق ترافیک صوت بین الملل از الگوریتم های پیچیده ای برای ایجاد تونل استفاده می کنند و برای مقابله با این رفتار نامناسب، طبیعتا انسدادهایی صورت می گیرد که برخی اوقات موجب تداخلاتی روی سایر سرویس ها می شود.
 
وی با اشاره به جلساتی که از سوی وزارت ارتباطات با طرفداران بازیهای رایانه ای برگزار شده و این کاربران اعتراضات خود را اعلام کرده اند، افزود: براساس اعلام همکاران من در وزارت ارتباطات، این اختلالات ناخواسته، به حداقل رسیده است.
 
واعظی گفت: در این خصوص مقرر شد از این پس اگر مجددا کاربران اختلالی را مشاهده کردند آن را به همراه مستندات لازم از آن اختلال، از طریق همین صفحه به اینجانب گزارش دهند تا جلساتی برگزار و به سرعت اختلال مربوطه حل و فصل و برطرف شود. ضمن اینکه اطلاعات سودجویانی که باعث چنین سوء استفاده هایی هستند در اختیار پلیس فتا قرار می گیرد تا ضمن برخورد قانونی، از ایجاد اختلال در سرویس های روزمره مردم پیشگیری به عمل آید.
 
محدودیتی برای تلگرام ایجاد نشده است
 

وزیر ارتباطات در مورد تلگرام نیز اظهار داشت: درخصوص سرویس پرطرفدار تلگرام نیز مجددا تاکید می کنم که محدودیتی بر روی این سرویس ایجاد نشده است و موضع وزارت ارتباطات در مصاحبه هایی در روزهای قبل اعلام شده است.
 
اتصال شبکه ارتباطی ایران به ۴ کشور در برنامه است
 

واعظی در مورد اتصال به عراق و اعتراض برخی کاربران با این مضمون که وقتی قادر به تامین اینترنت خود نیستیم چرا به دنبال اتصال به عراق هستیم گفت: به لحاظ فنی اتصال به کشورهای همسایه در مفهوم شبکه ای، نه تنها باعث ایجاد محدودیتی برای کشور نخواهد شد بلکه باعث افزایش کیفیت تبادلات بین دو کشور نیز می شود.
 
وی ادامه داد: اصولا این انتقاد به لحاظ منطقی دچار اشکال بوده و وارد نیست چرا که وزارت ارتباطات نه تنها به دنبال اتصال به کشور عراق، بلکه به دنبال اتصال به سایر کشورهای همسایه از جمله پاکستان، افغانستان، امارات و ترکیه نیز است.
 
عذرخواهی وزیر ارتباطات از کاربران اینترنت
 
وی از اختلالاتی که ناخواسته و به دلیل شرایط داخلی ترکیه و قطع بخش هایی از فیبرنوری دریایی، در یک ماه اخیر برای سرویس های اینترنت کشور پیش آمد از کاربران پوزش خواست و اظهار امیدواری کرد با تدابیر جدید در مقابله با این نوع حوادث بیش از این مقاوم شویم.

 

عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت
www.entekhab.ir/fa/news/233928
۲ ساعت پیش - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابت اختلالاتی که طی یک ماه اخیر سرویس اینترنت کاربران ایرانی پیش آمده است از کاربران عذرخواهی کرد.
عذرخواهي وزير ارتباطات از مشترکان اينترنت/ پاسخ به گلايه ...
www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=2220329...All
۲ ساعت پیش - مهر/ وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات بابت اختلالاتي که طي يک ماه اخير سرويس اينترنت کاربران ايراني پيش آمده است از کاربران عذرخواهي کرد.
وزیر ارتباطات به دلیل اختلالات اینترنت از مشترکان ...
khabarfarsi.com/n/14736523
۵۹ دقیقه پیش - محمود واعظی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به گلایه های متعدد کاربران ایرانی در زمینه اختلالات اینترنت پاسخ گفت. - وی پس از ...
عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت - پرتال سیبویه
sibouyeh.com/news/عذرخواهی-وزیر-ارتباطات-از-مشترکان-این/
۱۲ دقیقه پیش - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابت اختلالاتی که طی یک ماه اخیر سرویس اینترنت کاربران ایرانی پیش آمده است از کاربران عذرخواهی کرد.
عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت - فرارو
fararu.com/fa/news/.../عذرخواهی-وزیر-ارتباطات-از-مشترکان-اینترنت
۳ دقیقه پیش - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابت اختلالاتی که طی یک ماه اخیر سرویس اینترنت کاربران ایرانی پیش آمده است از کاربران عذرخواهی کرد.
عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت/ پاسخ ... - سراج24
seraj24.ir/.../عذرخواهی-وزیر-ارتباطات-از-مشترکان-اینترنت%7C-پاسخ-...
۵۰ دقیقه پیش - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابت اختلالاتی که طی یک ماه اخیر در سرویس اینترنت کاربران ایرانی پیش آمده است از کاربران عذرخواهی کرد.
عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت - News
web.shafaqna.com/FA/IR/511188
عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت. زمان دریافت خبر: دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۵منبع خبر: برترین هاطبقه بندی: فناوری و ارتباطات خبرگزاری مهر: ...
عذرخواهی واعظی از مشترکان اینترنت - Gerdab.IR | گرداب
www.gerdab.ir › منوی اصلی › آرشیو اخبار
۳ ساعت پیش - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابت اختلالاتی که طی یک ماه اخیر سرویس اینترنت کاربران ایرانی پیش آمده است از کاربران عذرخواهی کرد.
مهر - عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت/ پاسخ به ...
sahebkhabar.ir/.../عذرخواهی-وزیر-ارتباطات-از-مشترکان-اینترنت-پاسخ-...
۱ ساعت پیش - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابت اختلالاتی که طی یک ماه اخیر سرویس اینترنت کاربران ایرانی پیش آمده است از کاربران عذرخواهی کرد.
اخبار پارسیک - عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت
news.parseek.ir/Url/?id=11398402
عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت. ... عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت. عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت.
دمادم | عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت
damadam.ir/.../عذرخواهی-وزیر-ارتباطات-از-مشترکان-اینترنت/.../10487...
۱ ساعت پیش - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابت اختلالاتی که طی یک ماه اخیر سرویس اینترنت کاربران ایرانی پیش آمده است از کاربران عذرخواهی کرد.
عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت - گفتمان ما
goftemannews.com/82754/عذرخواهی-وزیر-ارتباطات-از-مشترکان-این.htm
۲ ساعت پیش - عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابت اختلالاتی که طی یک ماه اخیر سرویس اینترنت کاربران ایرانی ...
روشن خبر » عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت ...
roshankhabar.com/8923/عذرخواهی-وزیر-ارتباطات-از-مشترکان-این/
۲۳ دقیقه پیش - عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت/ پاسخ به گلایه کاربران. vaezi-roshankhabar-2994. به گزارش روشن خبر، محمود واعظی در صفحه ...
وزیر ارتباطات به دلیل اختلالات اینترنت از مشترکان ...
www.shahrekhabar.com/science/1446444900299938
۲ ساعت پیش - محمود واعظی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به گلایه‌های متعدد کاربران ایرانی در زمینه اختلالات اینترنت پاسخ گفت. وی پس از ...
عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت - اخبار روز
tasna.ir/1394/08/11/عذرخواهی-وزیر-ارتباطات-از-مشترکان-اینترنت.html
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابت اختلالاتی که طی یک ماه اخیر سرویس اینترنت کاربران ایرانی پیش آمده است از کاربران عذرخواهی کرد. به گزارش ایتنا از مهر، وی ...
عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت - دبلیو خبر
wwwkhabar.com/4650986
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابت اختلالاتی که طی یک ماه اخیر سرویس اینترنت کاربران ایرانی پیش آمده است از کاربران عذرخواهی کرد.
عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت/ پاسخ به گلایه ...
www.bestofday.ir/text-201511020604207182
۳ ساعت پیش - وزیر خارجه انگلیس با اشاره به نقش مهم ایران در منطقه، اذعان کرد غرب برای حل بحران سوریه به این کشور نیازمند است. به گزارش خبرگزاری.
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز ...
www.sibsamaneh.ir/DeskTopModules/RssReader/GetRss.aspx?mID...
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در دیدار با حیدر العبادی نخست وزیر عراق با اشاره به تفاهمات ... نارضایتی مشترکان از سلب امتیاز سیم‌کارت‌های بلااستفاده ... مالک مخابرات و سپس عذرخواهی وزیر بابت اعلام کم‌فروشی اینترنت توسط این شرکت، اکنون ...
قطع خدمات اینترنت گوگل را مجبور به عذرخواهی کرد - ایستنا
www.ictna.ir/id/074103/
۳ روز پیش - 27 هزار نفر از مشترکان خدمات گوگل فیبر از این سرویس برای مشاهده فیلم و ویدیو و ... قطع خدمات اینترنت گوگل را مجبور به عذرخواهی کرد ... مجلس در روز 26 خرداد 94: سوال قاضی پور در خصوص اختلالات همراه اول و پاسخهای وزیر ارتباطات ...
وزير:تلگرام به ايران تعهد داد - تعامل
www.taamolnews.ir/fa/news/92475/وزيرتلگرام-به-ايران-تعهد-داد
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وزير ارتباطات گله برخي مشترکان حوزه شرکت هاي خدمات اينترنتي بخش خصوصي ... غيراخلاقي توسط کاربران در اين شبکه ، از ايران عذرخواهي کرد.
پاسخ متفاوت وزیر درباره جراحی چشم مسئولان
persian-fun.com/پاسخ-متفاوت-وزیر-درباره-جراحی-چشم-مسئو/
عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت/ پاسخ به گلایه کاربران ... وزیر بهداشت افزود: البته من پیش از وزارت هم بارها چشم مسئولان را جراحی کرده ام، در دوره وزارت هم ...
عذرخواهی معاون وزیر برای اختلالات موبایل/مشکلاتی که ...
www.sirana.ir/NewsDetail.aspx?itemid=21239
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عذرخواهی معاون وزیر برای اختلالات موبایل/مشکلاتی که مشترکان با آن درگیرند ... اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ارائه مجوز نسل سوم و چهارم موبایل ... مشترکان دو اپراتور همراه اول و ایرانسل که در اتصال به اینترنت و قطعی ...
جستجوگر هوشمند خبری | ست فا وب
setfaweb.ir/
... ترکیه‌ای بلد بود از من پاسپورتم را خواست و من به دروغ گفتم، ندارم. بعد ادامه ... ادامه · آفتاب : عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت/ پاسخ به گلایه کاربران.
ایرانسل عذرخواهی کرد ایرانسل - درباره ی ما
hipost.ir/news/1966f830f83bc84e1cf97eb6a4a52bfe_2/
ایرانسل عذرخواهی کرد ایرانسل ... مدیرعامل اپراتور سوم: مشترکان رایتل محو سرعت اینترنت می شوند! ... قابل توجه وزیر ارتباطات، از آمپول زنی تا تهیه لیست سیاه.
وزیر ارتباطات
www.atraknews.com/tag.aspx?tag=وزیر%20ارتباطات
وزیر ارتباطات گفت: زمان انتشار خبر کم‌فروشی برخی اپراتورهای اینترنتی بلافاصله با ... تماس گرفتم تا از جانب من از اپراتورهایی که نام آنها برده شده است، عذرخواهی کنند. ... برای هم کدسازی شماره تلفن های استانی مشترکان در سراسر کشور خبر داد.
وزیر ارتباطات از چند اپراتور اینترنتی عذرخواهی کرد - دانلودزها
nuza.downloadzha.in/pdow819161_وزیر-ارتباطات-از-چند-اپراتور-این...
زیر10هزارتومان کارت نکشید واکنش و و اسامی چند برابر ظرفیت ازمون زیر10هزارتومان کارت نکشید واکنش. واکنش وزیر ارتباطات به مشکل مشترکان ایرانسل در حالی ...
واعظی :: ITanalyze
itanalyze.com/tag/واعظی
عذرخواهی وزیر ارتباطات از اپراتورهای اینترنتی متهم به کم‌فروشی ... همراه عنوان کرد و گفت: هم اکنون تمامی مشترکان موبایل به شبکه سراسری تلفن همراه وصل هستند و ...
معاون وزیر ارتباطات: اینترنت ایران ارزانترین است! به مالزی ...
www.khabaronline.ir/detail/421646/ict/comunication
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی ابراز کرد: بیشترین موضوع مورد نظر مشترکان اینترنت، کیفیت است و بر این اساس کارگروهی در سازمان تنظیم مقررات و ..... که معاون وزیر ارتباطات ما این حرف رو میزنه . در همین ... جناب معاون به ما توهین کردن و باید عذر خواهی کنند.
علت سرعت پایین اینترنت از زبان وزیر ارتباطات | فرهنگ نیوز
www.farhangnews.ir/content/133567
۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ساخت ماهواره ملی خبر داد و گفت: دانشمندان ... مشترک رسیده و تعداد مشترکان استفاده‌کننده از اینترنت تلفن همراه نیز از 200 هزار به 12 میلیون رسیده است. .... ظریف باید از ملت ایران عذرخواهی کند‌.
وزیر ارتباطات: تلگرام به ایران تعهد داد | فروشگاه اینترنتی ...
www.digibyte.ir/وزیر-ارتباطات-تلگرام-به-ایران-تعهد-داد/
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تلگرام , وزير ارتباطات گفت: مديريت نرم افزار تلگرام به دليل انتشار استيکرهاي ... غیر اخلاقی توسط کاربران در این شبکه مجازی، از ایران عذرخواهی کرد. ... وزیر ارتباطات گله برخی مشترکان حوزه شرکت های خدمات اینترنتی بخش ...
اخبار خبرگزاری مهر - باخبران
www.bakhabaran.com/website-7/خبرگزاری-مهر/
عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت/ پاسخ به گلایه کاربران. خبرگزاری مهر - 1 دقیقه پیش. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابت اختلالاتی که طی یک ماه ...
ارتباطات غیرشفاف یک شرکت خصوصی با وزارت ارتباطات ...
ayaronline.ir/1394/08/154196.html
۶ روز پیش - ارتباط یک شرکت اینترنتی با وزارت ارتباطات مدتی است که در مرکز توجه ... سهام مالک مخابرات و سپس عذرخواهی وزیر بابت اعلام کم‌فروشی اینترنت ...
آخرین اخبار گروه خبری علمی فناوری | خبرچه
khabarche.ir/گروه/علمی-فناوری
5 دقیقه پیش عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت/ پاسخ به گلایه کاربران. 26 دقیقه پیش لزوم تجاری‌سازی و پرورش شرکتها‌ی دانش‌بنیان. 33 دقیقه پیش مرگ ...
خبرگزاری ایمنا - دلجویی از نوع آقای وزیر!
www.imna.ir/fa/doc/news/204503/دلجویی-نوع-آقای-وزیر
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما این اقدام رگولاتوری در نهایت با عذرخواهی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ... که سازمان تنظیم مقررات رادیویی از اخطار توقف فروش اینترنت به دلیل کم ... تناسب ميزان پهناي باند با تعداد مشتركان و اپراتور وايمكس ايرانسل به دليل ...
متن و کلیپ پاسخ وزیر ارتباطات به دلیل اتمام زود هنگام بسته ...
feedsara.rozblog.com/post/2497
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلم و ماجرای عذرخواهی علی ضیا از استقلالی‌ ها و هواداران استقلال و مظلومی ... پاسخ وزیر ارتباطات به دلیل اتمام زود هنگام بسته‌های اینترنتی به گزارش خبرنگار ... زبان وزیر · پاسخ به گلایه مشترکان از اتمام زودهنگام اینترنت موبایل
پاسخ رسمی به گلایه مشترکان از اتمام زودهنگام اعتبار ...
www.farsnews.com/13940719000576
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پاسخ رسمی به گلایه مشترکان از اتمام زودهنگام اعتبار اینترنتی/ ... معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای بررسی این موضوع، ... عذرخواهی شهردار از شهروندان نوشهری/ جلسه مشترک فرمانداران نوشهر و چالوس درباره «گنداب‌رود».
افزایش 80 برابری مشترکان اینترنت موبایل - تماشاگر پلاس
news.tamashagar.com/.../افزایش-80-برابری-مشترکان-اینترنت-موبایل
۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وزیر ارتباطات از افزایش 80 برابری مشترکان اینترنت تلفن همراه ظرف دو سال گذشته خبر داد. ... خداحافظی کند/ پارسال به خاطر عملکردم از قلعه‌نویی عذرخواهی کردم ... وزیر ارتباطات متذکر شد: برهمین اساس بارها و بارها در این باره تاکید ...
MediaNews.ir | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
www.medianews.ir/fa/media-organisations/ict-ministry/
شنبه، 1 شهریورماه 1393: در حالیکه پروژه تلویزیون اینترنتی مخابرات به دلیل نبود پروانه به تعلیق ... شنبه، 23 اردیبهشتماه 1391: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نامه ای خطاب به رئیس سازمان .... و اطلاعات بیان کرده بود، در بخش دوم سخنانش پیشاپیش از صراحت لهجه خود عذرخواهی کرد. ... درآمد ۳۲۱۱ میلیارد تومانی همراه اول از مشترکان.
معاون وزیر ارتباطات: اولین منتقد کیفیت اپراتورها و ...
www.3neshaneh.com/.../معاون+وزیر+ارتباطات%3A+اولین+منتقد+کیف...
۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فناوری اطلاعات > ارتباطات - ایسنا : معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد که ... بودم که درباره کیفیت خدمات اپراتورها و شرکت‌های اینترنتی عذرخواهی کردم.
تکنولوژی - خبریست
www.khabarist.com/c/tech
قطع خدمات اینترنت گوگل را مجبور به عذرخواهی کرد. فارس - 12 ... نارضایتی مشترکان از سلب امتیاز سیم‌کارت‌های بلااستفاده. ایتنا - 14 ... محمود واعظی در شبکه اجتماعی خود نوشت: "روز یکشنبه با وزیر ارتباطات روسیه در تهران دیدار کردم. در این دیدار ...
PSG بدون پاستوره و مارکینوس مقابل رئال… | درفک
dorfack.com/psg-بدون-پاستوره-و-مارکینوس-مقابل-رئال/
۳ ساعت پیش - صندلی مخصوص برای معتادان به اینترنت+عکس… تیم تحلیلآبان ۱۱, ... عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت/ پاسخ به گلایه کاربران…
اختلال موبایل و اینترنت صدای مردم را درآورد - همشهری آنلاین
www.hamshahrionline.ir/details/277667/Communication/mobile
۲۱ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از سوي ديگر وزير ارتباطات و مديران عامل برخي اپراتورهاي تلفن همراه كه شبكه ... اين در حالي بود كه تعرفه قبلي كه در سرويس GPRS به مشتركان ارائه، مي‌شد يك ... سكوت را پيشه كرده و نه توضيحي مي‌دهند و نه از كاربران عذرخواهي مي‌كنند.
خبر خوش اینترنتی از وزیر ارتباطات
www.dana.ir/News/9894.html
۶ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شبکه اطلاع رسانی راه دانا-خبر خوش اینترنتی از وزیر ارتباطات : وزیر ارتباطات، فناوری و ... وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات گفت: ۲۵ گیگا هرتز بر ثانیه به پهنای باند ... در جواب ناشناس ؛ گیگا بایت برای اضافه کردن به ارتباطات کل کشور است نه برای مشترکان خانگی ... عذرخواهی وزیر کشاورزی از گندم‌کاران ...
ادامه اختلالات تلفن همراه در سکوت اپراتورها - پایش پرس
www.payeshpress.ir/News/4744.html
۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وزیر ارتباطات نیز در بدو ورود به وزارتخانه این گلایه را مطرح ساخت اما هنوز ... که در ارائه خدمات اینترنت به وجود آمده است، نه تنها خسارتی به مشترکان ... در رسانه‌ها داشتند اما این روزها برای پاسخگویی و عذرخواهی تمایلی از خود نشان نمی‌دهند.
عذرخواهی مبین نت از مشترکین - خبرگزاری آزادنگار
azadnegar.blogsky.com/1390/08/19/post-421/
عذرخواهی مبین نت از مشترکین - خبرگزاری آزادنگار - آزادی رایگان نیست. ... پس از عذرخواهی وزیر اقتصاد در مجلس بازار این عمل در کشور داغ است و شرکت ارتباطات مبین ... روزهای گذشته تعدادی از کاربران این شبکه در استفاده از اینترنت پرسرعت بی ...
قطع خدمات اینترنت گوگل را مجبور به عذرخواهی کرد - اخبار ...
it-news.ir/69820
۳ روز پیش - قطع خدمات اینترنت فوق سریع شرکت گوگل در کانزاس باعث عدم دسترسی هزاران ... 27 هزار نفر از مشترکان خدمات گوگل فیبر از این سرویس برای مشاهده فیلم و ... 94: سوال قاضی پور در خصوص اختلالات همراه اول و پاسخهای وزیر ارتباطات ...
هشدار مخابرات تهران - فروشگاه الکترونیک تحلیل و نشر
tahlilvanashr.com/Default.aspx?Route=News&Category...
به گزارش ایتنا از فارس، نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ... است و یکشنبه هفته آینده نیز جلسه مشترکی با دکتر هاشمی وزیر بهداشت خواهیم .... مخابرات و سپس عذرخواهی وزیر بابت اعلام کم‌فروشی اینترنت توسط این شرکت، ...
تلکام نیوز - گروه خبری
www.telecomnews.ir/
درحالیکه وزارت ارتباطات کاهش قیمت دسترسی به اینترنت و توسعه پهنای باند در ... غیر واقعی این شرکت برای خرید سهام مالک مخابرات و سپس عذرخواهی وزیر بابت اعلام . ... با هدف تسهیل ارتباطات مشترکان در مناطق سیل زده ایلام، یک ساعت از مکالمه‌های ...
وعده‌های اینترنتی وزارت ارتباطات، از قول تا عمل - آخرین اخبار ...
www.khateomid.ir › سرویس اجتماعی › آخرین اخبار
۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وزیرارتباطات هم از افزایش 8برابری سرعت اینترنت تا پایان دولت یازدهم ... حالی است که تاکنون مشترکان رضایتی از سرعت کنونی اینترنت ندارند.
امکان بلوکه‌سازی اینترنت آزاد ایرانسل فراهم شد | پایگاه اطلاع ...
www.rajanews.com/news/212206
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس: ویرانی‌های لیبرتی · وزیر نفت از رسانه ها عذر خواهی کرد .... این موضوع بعد از اینکه وزیر ارتباطات و معاون وی در حوزه رگولاتوری این رویه را نقد ... از سوی مشترکان مبنی بر اعلام نشدن اتمام بسته‌های اینترنت شرکت ایرانسل در زمان ...
پایگاه خبری صنعت برق - برق نیوز BarghNews
barghnews.com/
پیروزی وزیر اسبق نیرو و مدیرعامل توزیع برق تهران بزرگ در انتخابات نظام مهندسی ..... عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت/ پاسخ به گلایه کاربران.
هشدار وزیر ارتباطات به تلگرام - tazeha24.ir | تازه ها 24
tazeha24.ir/newsview/1190
۲۱ ساعت پیش - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در صورتی که موضوع دسترسی به ... ها نیز ارزشی ندارد که بخواهند از حجم اینترنت مصرفی مشترکان کم کند.
سرنخ کیفیت پايين اینترنت در دست شركت زير‌ساخت است ...
www.tct.ir/?siteid=5&pageid=352&newsview=66407
۲۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گفته معاون وزیر ارتباطات، پهنای باند درایران یک پنجاهم ترکیه و یک ... باند را به مشتریان فروختند و به اختلالات و قطعی اینترنت سایر مشترکان دامن زدند. ... بارها با پیام عذرخواهی سرورهای خود مبنی بر قطع اینترنت روبه‌رو شدند.
جهان نيوز - خبر خوش مخابرات برای مشترکان اینترنتش
jahannews.com/vdceff8epjh8x7i.b9bj.html
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... و فصل این موضوع، ارتباط اینترنت و مکالمات بین الملل مشترکان مخابرات قطع نخواهد شد. ... دستور وزیر ارتباطات مهلت مجددی برای پرداخت بدهی های مخابرات صادر شده و در پی این مهلت ... سیاست: ارشاد باید از«وطن امروز» عذرخواهی کند.
خبریاب - قطع خدمات اینترنت گوگل را مجبور به عذرخواهی کرد
news.easysoft.ir/news?id=2994485&title...اینترنت...عذرخواهی...
۵ روز پیش - قطع خدمات اینترنت گوگل را مجبور به عذرخواهی کرد. ... ۲۷ هزار نفر از مشترکان خدمات گوگل فیبر از این سرویس برای مشاهده فیلم و ویدئو و برنامه‌های ... وزیر ارتباطات: اینترنت رایگان و بدون سانسور ادعایی بیش نیست (۵ نظر ).
آخرین اخبار ایران و جهان,آخرین خبرها,اخبار روز,جدیدترین اخبار
khabarpu.com/cat/latest-news.htm
خبر پو, پویش آخرین اخبار ایران و جهان و نیازهای اینترنتی روزانه پویش اخبار و نیازهای ..... عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت/ پاسخ به گلایه کاربران. مهر.
قطع خدمات اینترنت گوگل را مجبور به عذرخواهی کرد | نوین وب ...
www.novinwebsite.ir › فناوری و IT
۲ روز پیش - خانه / فناوری و IT / قطع خدمات اینترنت گوگل را مجبور به عذرخواهی کرد ... ۲۷ هزار نفر از مشترکان خدمات گوگل فیبر از این سرویس برای مشاهده فیلم و ویدیو ... در دیدار وزیر ارتباطات ایران و عراق مطرح شد: تقویت ارتباط تلفنی زائران در ...
ایرنا - شکست خوردن اینترنت از لاک پشت در هرمزگان
www.irna.ir/fa/NewsPrint.aspx?ID=81128135
۳۰ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یکی از مشترکان اینترنت شرکت مخابرات که برای جمع آوری اطلاعات علمی مشترک ... معاون وزیر ارتباطات نیز سال گذشته سرانه پهنای باند اینترنت ایران را یک ... از سوی خبرگزاری جمهوری اسلامی امنیتی است با عذرخواهی خداحافظی کرد.
وزارت ارتباطات: بیشترین اختلالات مربوط به همراه اول است و ...
www.alaparshop.com › اخبار داخلی
۲۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدیرکل روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: در حال حاضر بیشترین ... وی در ارتباط با رصد اختلالات تلفن همراه و همچنین سرویس‌های اینترنتی موبایل اظهار ... نیاز دارد؛ کما اینکه روز گذشته نیز مشترکان این اپراتور پیامک عذرخواهی را ...
اینترنت ایران در بین ارزان‌ترین کشورها - مشرق نیوز | آخرین ...
www.mashreghnews.ir/fa/.../اینترنت-ایران-در-بین-ارزان‌ترین-کشورها
۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قیمت اینترنت موبایل و ثابت ایران را جزء ... وزیر ارتباطات در مورد ودایع مشترکان سیم کارتهای دائمی همراه اول که نزد ...
ICT داخلي - پایگاه اطلاع رسانی وایمکس نیوز
wimaxnews.ir/NSite/Service/?Serv=18
نارضایتی مشترکان از سلب امتیاز سیم‌کارت‌های بلااستفاده ... وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در دیدار با حیدر العبادی نخست وزیر عراق با اشاره به تفاهمات ... مالک مخابرات و سپس عذرخواهی وزیر بابت اعلام کم‌فروشی اینترنت توسط این شرکت، اکنون ...
حاج آقا رحیمی - مهاجر پلاس - مهاجرت و ویزای تضمینی
www.news.mohajerplus.com/item/178267_حاج-آقا-رحیمی
... وظایف شورای علوم تحقیقات در هیات دولت تصویب می‌شود · عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت/ پاسخ به گلایه کاربران · بزودی سری آنر هوآوی اندروید 6.0 را ...
تعرفه اینترنت نامحدود مخابرات گران شد - پایگاه خبری راک ...
raaknews.com/17697-تعرفه-اینترنت-نامحدود-مخابرات-گران-شد.html
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی در پایان یادآور شد: سیاست مخابرات بر آن است که مشترکان اینترنت نامحدود به طور تدریجی به استفاده از .... دلیل عذرخواهی وزیر اطلاعات از مردم.
شورای‌عالی‌ - دیوار نیوز - دیوار خبری با قابلیت جستجوی اخبار
www.divarnews.com/جستجو-اخبار/?keyword=شورای‌عالی‌
عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت/ پاسخ به گلایه کاربران ... پایان اختلاف چند ساله وزارت ارتباطات و مرکز ملی فضای مجازی بر سر یک ساختمان/ شورای‌عالی‌ ...
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: از اپراتورهایی که به اشتباه ...
betanews.ir/R260168.html
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای جبران اتهام اشتباهی به برخی اپراتورها ... که از آنها نام برده شده بود، تماس داشته باشند و از جانب من عذرخواهی کنند. ... وزیر ارتباطات: افزایش 80 برابری مشترکان اینترنت موبایل/ شبکه ملی ...
پرتال شرکت مخابرات ایران > منابع اطلاعاتی > مجله خبری
https://www.tci.ir/منابعاطلاعاتی/مجلهخبری.aspx
وزير ارتباطات ايران در حضور نخست وزير عراق از آمادگي بخش خصوصي و از جمله ... و سیار، گفت: شمار مشترکان عضو خانواده بزرگ مخابرات ایران با دریافت سرشماره ... مخابرات و سپس عذرخواهی وزیر بابت اعلام کم‌فروشی اینترنت توسط این شرکت، اکن.
مخترع "آنتن بي سيم" کيست؟ - پرسشکده
www.porseshkadeh.com › پرسشکده › دسته بندی نشده
ارتباط با ما · راهنما · سوال داری؟! . بپـــــرس. مجله تصویری لاپلاس ... عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت منبع خبر تابناک تاریخ خبر 09:30 ق.ظ - 11 آبان ...
فال روز جمعه 5 تیر 1394
newsfootball.ir/news/.../فال-روزانه-فال-روز-جمعه-5-تیر-1394.html
تفاوت وزیر خارجه ایران و روسیه در دو حادثه تلخ ... عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت/ پاسخ ب · چاه‌های‌نفت داعش درعراق و سوریه+تصاویر · کنتورهای مشترک ...
اختلالات شدید در شبکه مشترکین همراه اول - برسام
barsam.ir/archive/اختلالات-شدید-شبکه-مشترکین-همراه-اول/
۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اختلال در شبکه مشترکان تلفن‌همراه تشدید شد و اینترنت خطوط همراه هم قطعی و کندی را به ... در این شرایط محمود واعظی وزیر ارتباطات با آرامشی خاص در جمع ... مالی و معنوی فراوانی ساخته و در این بین نه‌تنها عذرخواهی از مردم نشده است بلکه ...
اخبار اخبار ایران و جهان
www.sarbaze-khamenei.blogfa.com/
واکنش وزیر ارتباطات به مشکل مشترکان ایرانسل ... کيلو بايت اينترنت به صورت آزاد ،موجب نارضايتي بسياري از مشترکان شده است، وزير ارتباطات در ..... عربستان رسماً عذرخواهی نکند و هتاکان را به اشد مجازات نرساند، تعلیق عمره مفرده ادامه خواهد داشت.
خانم‌های ایرانی در تبلیغات خودروی چینی/ عکس - Nividar نیویدار
www.nividar.com/news/5636f34e5d34e235264d0706
۳ ساعت پیش - عذرخواهی وزیر ارتباطات از مشترکان اینترنت · طرح های پتروشیمی مصوب سفرهای استانی دولت قبل در فارس توجیه ندارد · ترکیه دوقطبی · هشدار ...
ارتقاء سامانه مدیریت مشترکین اعتباری همراه اول | خبرگزاری ...
www.ilna.ir/.../289908-ارتقاء-سامانه-مدیریت-مشترکین-اعتباری-همراه-او...
۲۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایلنا: امشب عملیات بروزرسانی و ارتقاء سامانه مدیریت مشترکین ... الملل، اینترنت همراه، استعلام موجودی و سرویس های مالی برخی مشترکین اعتباری ایجاد شود. همراه اول پیشاپیش بابت احتمال بروز این مشکلات، از مشترکین خود عذرخواهی کرده است. ... تاکید بر مبارزه با تروریسم در دیدار وزیر ارتباطات با نخست وزیر ...
سردارمحمدحسن باقریی مخابرات - خبر روز
www.khabareruz.ir/search/?q=سردارمحمدحسن+باقریی+مخابرات
مدیر یک شرکت اینترنتی خطاب به وزیر ارتباطات: موفقیت شرکت‌های FCP در رهن ... طرح آبونمان تلفن ثابت را طرح خوبی ندانسته و آن را اجحاف در حق مشترکان دانستند. .... مخابرات و سپس عذرخواهی وزیر بابت اعلام کم‌فروشی اینترنت توسط این شرکت، ...


فیدسرا]]>



:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: