اخرین اخبار از جنایات داعش علیه عراق و سوریه + تصاویر
نوشته شده توسط : blogkhan
خبر های جدید از گروه تروریستی داعش و جنایات جدید در ابان 94

جدیدترین خبر از گروه داعش در پاییز و ابان 94

جنایات گروه تروریستی داعش + تصاویر و اخبار جدید ابان 94

یک عضو گروه داعش در نوار ویدیو اعلام کرد که درصدد انتقام جویی از باراک اوباما در تلافی به عملیات نیروهای ویژه آمریکا در عراق که منجر به آزادی ۷۰ گروگان عراقی شد، می باشد.

منابع امنیتی عراق از اعدام ۱۲ نفر از کودکان کم سن و سال به دست داعش در منطقه غابات موصل خبر دادند.

داعش 4 پیشمرگ کرد را سربرید/اعدام 12 کودک عراقی به دست داعش + فیلم و تصاویر


تعدادی زیادی از اعضای گروه تروریستی داعش در عراق به دست نیروهای بسیج مردمی به هلاکت رسیدند.

اخبار داعش لحظه به لحظه

www.daesh.ir/
رئیس اداره عملیات اصلی ستاد مشترک روسیه خبر داد که عناصر تروریستی «جبهه النصره» و «داعش» به خاطر پیشروی‌های ارتش سوریه در استان «حماه» این کشور متحد ...
(+18) ده ها تصویر از جنایات داعش در سوریه و عراق. ... گوشه ای از جنایات داعش در استان صلاح الدین عراق: Dash crimes .... Dash crimes against children,جرائم داعش ضد الاطفال,جنایات داعش با کودکان .... تمام اخبار درباره آخرین تحولات عراق و وضعیت داعش ...
اخرین اخبار داعش مربوط به جنایات داعش و تصاویر داعش و فیلم داعش را در داعش نیوز ... از حملات هوایی روسیه در خاک سوریه علیه مواضع تروریست ها، میزان فروش نفت خام ... به گزارش "داعش نیوز" مرکز اطلاع رسانی وزارت دفاع عراق امروز(شنبه) اعلام کرد که ...
آخرین اخبار گروه داعش,جنایات گروه تروریستی داعش,گروه داعش چیست,اخبار داعش,گروه داعش کیست,جرائم داعش,رهبر گروه ... تصاویری نگران کننده از فریب دختران ربوده شده توسط داعش ! .... نخست وزیر عراق: بغداد صد درصد از تهدید داعش ایمن شده است .... کارشناسان: اعزام نیروهای زمینی آمریکا به سوریه تاثیر زیادی در جنگ علیه داعش ندارد.

مجموعه صدها فیلم جنایات داعش در سوریه و عراق (+۱۸)

www.bimahdi.ir/مجموعه-صدها-فیلم-جنایات-داعش-در-سوریه-و/
گزارش العالم از آخرین تحولات عراق و نبرد با داعش · وحشیانی به نام ... در مورد داعش: مجموعه اخبار و فیلم ها و جنایات و کشتار گروه تروریستی وهابی داعش در عراق و سوریه + ۱۸ ... Dash crimes against children,جرائم داعش ضد الاطفال,جنایات داعش با کودکان.

فیلم/صحنه های دلخراش از جنایات تروریستهای سوریه - اخبار ...

www.momtaznews.com/فیلمصحنه-های-دلخراش-از-جنایات-تروریست/
دراین فیلم دلخراش،صحنه کشتن سرباز ارتش سوریه و بستن آن به انتهای .... نیوز منتشر گردیده است رفتار زشت و غیرانسانی تروریست‌ها در سوریه، عراق، مصر و. ... یک مقام سوری آمریکا و رژیم اسرائیل را به توطئه چینی علیه کشورش متهم کرد ..... نظرتان را در مورد مطلب فیلم/صحنه های دلخراش از جنایات تروریستهای سوریه (۱۸+) بنویسید.

۲۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جنایات داعش: به صلیب کشیدن، به جرم ارتباط با ارتش سوریه. جنایات داعش: به .... Dash crimes against children,جرائم داعش ضد الاطفال,جنایات داعش با کودکان. تصویر متعلق به .... تمام اخبار درباره آخرین تحولات عراق و وضعیت داعش.




تفریحی سنتر]]>



:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: