خنده بازار....2
نوشته شده توسط : blogkhan
رفتم دو دقيقه آشغال بذارم پايين، انقدر هوا سرد بود

كه تو آسانسور به خودم مى گفتم نبايد بخوابى لعنتى


---------

یه یارویی در خونمونو زد گفت: داریم برا اهالی این محل یه استخر مجانی میسازیم، خوشحال میشیم شمام در حد توانتون کمک کنید…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بابامم یه لیوان آب بهش داد

---------------
اینایی که تا یه چیزی میشه میگن "شت" همونایی هستن

 که تا چند سال پیش وقتی یه چیزی میشد میگفتن "ددم وای"


----------------

اوج عشوه اومدن و لوس‌ بازی تو تلویزیون ایران، دهه 70: 

-واا، کماااال؟ چرا اینطور نیگام میکنی؟ 

-چشمام اینطوریه مهین !


----------------------


یه جفت جوراب داشتم، خیلی باهم معاشرت داشتیم

توی دوران اوج رابطه مون یه لنگه اش گم شد…

امروز کشومو ریختم بیرون، یهو دیدم اون تــَــه زُل زده تو چشمام!!!!

… گفتم: کجا بودی لوتــــــــــی؟!؟!؟

گفت: باس یه مدت با خودم خلوت می کردم، ولی تمام این مدت بوی تو رو می دادم…

بــــــوییدمش… همون لحظه فهمیدم خیلی مــَــــــــــــــــــــــرده!

سنگم بود با اون بو باید پودر میشد تا الان

-------------


بابام اومده میگه: خاویار تقلبی اومده… مواظب باشین سرتون رو کلاه نذارن!!!!!!
.
.
.
یکی نیست بگه د آخه پدر من….

کدوم یکی از اعضای خونواده ما تا حالا خاویار از نزدیک دیده اصلا؟؟؟ 

 ---------------



 






:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 31 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: