راهنمای خرید لپ تاپ ؛ حقایقی مهمتر از مارک لپ تاپ !
نوشته شده توسط : blogkhan

 

در این مقاله تمرکز اصلی روی مواردی است که حین خرید لپ تاپ باید آنها را جدی گرفت به علاوه تجربیات نویسنده در این زمینه . در مورد برند ها و مارک های مختلف در این مقاله زیاد صحبت نشده چون این مسئله بیشتر به توانایی مالی خریدار بر می گرده و اینکه تکنولوژی ساخت لپ تاپ ها آنقدر به هم نزدیک شده که در عمل آنقدرها هم فرق نمی کنه که چه برندی بخرید . خب مسلما هر شرکت برای اینکه از دیگر رقبای خود عقب نیفته ، مدل های مشابهی با لپ تاپ های رقیب داره . حالا این وسط برخی شرکت ها متد های تبلیغاتی خاص خود را دارند . برخی روی قیمت ، برخی روی ظاهر و برخی روی امکانات جانبی متنوع ، مانور می دهند . واقعیت ( از نظر من ) اینه که برند ها خیلی با هم فرق نمی کنند . هدف اینه که تمرکزتون رو روی مسائل مهم تر جمع کنید .

بعد از خواندن راهنمای خرید لپ تاپ فکر می کنم با من هم عقیده شوید !

بسیاری از افراد بنا به هر دلیلی ( که بیشتر عدم وجود اطلاعات است ) هنگام خرید کامپیوتر یا مخصوصا لپ تاپ ، به هزار و یک نفر متوسل می شوند و یا انتخاب را به عهده فروشنده می گذارند و آخر هم اون چیزی که می خواستند نمی شود . برخی دیگر افراد کار بلد را به همراه خود به بازار می برند و برای این کار به اون فرد کار بلد پول هم می دهند .  این مسئله ناشی از ندانستن یک سری مفاهیم و مقدمات اولیه کامپیوتری است . برای این دسته از افراد لازم است بگم که  برای خرید یک لپ تاپ مناسب لازم نیست متخصص کامپیوتر باشید ، اگر کمی متن زیر را با دقت بخوانید ( مخصوصا انتهای پست ) حداقل در خرید لپ تاپ دچار اشتباهات وحشتناک نخواهید شد . پس اگر قصد خرید یک لپ تاپ متناسب با نیاز خودتان را دارید با ما همراه باشید .

برای خرید لپ تاپ باید یک سری نکات رو مد نظر قرار دهید از جمله ویژگی های خود لپ تاپ ، جایی که خرید می کنید ، زمانی که خرید می کنید ، شخصی که از او خرید می کنید و البته از همه مهمتر نیاز خودتون .

ویژگی هایی که هنگام خرید لپ تاپ باید در مورد آنها بدانید و از فروشنده سوال کنید :





:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: