امیرحسین رستمی
نوشته شده توسط : blogkhan
فرزاد مؤتمن، كارگردان و اميرحسين رستمي، بازيگر سريال نون و ريحون
امیرحسین رستمی را همه با نقش «شكور» شمس‌العماره به یاد می‌آورند اما اگر كمی بیشتر كارنامه كاری او را نگاه كنید، متوجه می‌شوید كه او پیش از این هم در عرصه بازیگری فعال بوده و نقش شكور تنها باعث شهرت بیشتر این بازیگر جوان شد. حال او در ادامه توانایی‌های خود در این حیطه، بازی جالب و متفاوتی را با رگه‌هایی از طنز در مجموعه «نون و ریحون» به نمایش گذاشته است. او با نقش «عباس» در این مجموعه توانسته ثابت كند كه می‌تواند در موقعیت كمدی یك مجموعه هم متفاوت‌تر از گذشته ظاهر شود.
 
نون و ریحون نشان داده كه زیاد به حرف مردم توجه ندارد و در حال حركت در راهی است كه درست است و تلاش برای تغییر سلیقه مردم را نیز دارد.
درست است. الان خدا را شكر در این سریال ما این مسئله را به خوبی می‌بینیم. فرزاد موتمن به صورتی نقش‌ها را چیده كه این زیادی دیده شدن نقش‌ها در آن به حداقل رسیده است. البته گاهی این هماهنگی‌ها به دلیل اینكه من همزمان در دو جا بازی می‌كنم به هم می‌خورد و من را به بهانه خرید یا مسائل دیگر در مجموع یكی، دو قسمت كار نمی‌بینید. یعنی مثلا به داخل یك انباری می‌روم و خودم را زندانی می‌كنم. ولی این مسئله خدا رو شكر تا الان مشكلی برای هیچ كدام از كارها ایجاد نكرده است.




:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: