نوشته شده توسط : blogkhan

چون همسرم 90 را می بیند و من مجبورم 90 ببینم. جسارت و سواد فردوسی پور را دوست دارم.

http://photo.ariapix.net/1393/bh/honarmandan-jam2014_01.jpg

نیوشا ضیغمی هم به کمپین هنرمندان حامی تیم ملی پیوسته است. او قرار است به برزیل برود. گفت و گوی جالب او درباره تیم ملی فوتبال و مسائل فوتبالی در ادامه بخوانید:

- چه شد که به کمپین هنرمندان برای حمایت از تیم ملی به برزیل پیوستید؟

* همه چیز از تماس سید جواد هاشمی شروع شد. من هم وقتی این جمع را دیدم به آنها پیوستم.

- به برزیل هم می روید؟

* فعلا که مشخص نیست . یکسری کارها و برنامه هایی دارم که باید به آنها برسم. اگر کارها درست شود که می روم و گرنه در تهران و در کنار مردم می مانم و تیم ملی را حمایت می کنم.

- شما کلا اهل فوتبال هستید یا این روزها فوتبالی شده اید؟

* چه فوتبال را دوست داشته باشم چه نداشته باشم جام جهانی برایم مهم است و دوست دارم از تیم ملی کشورم حمایت کنم. این ماجرا فقط مربوط به من نمی شود و همه مردم ما چنین تفکری دارند. الان دیگر بحث پرچم و کشورمان در میان است و آرزوی قلبی هر ایرانی است که تیم ملی در جام جهانی پرقدرت به میدان برود و آبرومندانه بازی کند. باور کنید من خیلی دوست داشتم همه کسانی که فوتبال را دوست دارند بتوانند به ورزشگاه بروند ولی حیف که این فقط یک تصور ذهنی و خواسته قلبی است. حیف این آرزو شدنی نیست.

- ما در مورد آرژانتینی صحبت می کنیم که یک سوپر استار بزرگ به نام لیونل مسی دارد.

* به هر حال هر جامعه ای یک سوپر استار دارد و مسی سوپر استاری جهانی است. من فکر می کنم که حتی بازی کردن با مسی و تیمش استرس زاست ولی فکرش را بکنید که اگر تیم ملی حتی یک گل به آرژانتین و مسی بزند چه اتفاقی می افتد.

- اگر پای داربی بنشینید طرفدار پرسپولیس هستید یا استقلال؟

* بنویسید سرخابی! یک بار در این مورد صحبت کردم و دیگر هم حرف نمی زنم. پیدا کنید پرتغال فروش را! من فوتبال داخلی را دنبال می کنم. حتی 90 را هم می بینم. ولی الان بحث تیم ملی است.

- 90 را دوست دارید؟ می گویند افت کرده است.

* من 90 را دوست دارم اما اگر نخواهم هم مجبورم آن را ببینم.

- چطور؟

* چون همسرم 90 را می بیند و من مجبورم 90 ببینم. جسارت و سواد فردوسی پور را دوست دارم. یک برنامه چالشی و انتقادی که بر خلاف خیلی از برنامه ها نقطه افول ندارد و خوب جلو می رود. 90 در بحث فوتبال موفق بوده و عالی عمل کرده است.

- به عنوان سوال آخر در مورد فعالیت های هنری تان هم صحبت می کنید؟

* قبل از عید کار سینمایی "دریا و ماهی پرنده" را داشتم و الان هم که فعلا روی پیشنهادهایی که دارم فکر می کنم. در ضمن بحث کار جام جهانی هست و باید به آن هم برسیم. در ضمن قراردادی هم با آقای جیرانی دارم که البته مسئولان پروژه دنبال پروانه ساخت هستند.

منبع جام جم





:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: