Virtual Memory و کاربرد آن در سیستم برای کمک به رم
نوشته شده توسط : blogkhan
همه ما میدانیم که ویندوز به مرور زمان تمایل به کندی در عملکرد دارد. یکی از مهمترین این دلایل باز میگردد به اضافه شدن حجم برنامه ها بر روی سیستم عامل و نیاز به پردازش آنها و ذخیره داده های مربوط به آنها در رم، در طی زمان. بهترین راه حل برای برطرف ساختن این مشکل، استفاده از Virtual Memory در سیستم است. بگذارید شما را با این قابلیت و کاربرد آن بیشتر آشنا سازیم.

به گزارش «تابناک» سیستم شما دو نوع حافظه دارد. یک حافظه از نوع HDD یا SSD که از سوی سیستم عامل برای ذخیره داده ها همچون انواع فایل ها، مستندات، موسیقی فیلم و ... استفاده میشود و یک حافظه رم که مخصوص ذخیره سازی داده های مورد استفاده در برنامه ها است.

در حالی که حافظه HDD یا SSD برای ذخیره سازی بلند مدت داده ها مفید است، اما حافظه رم بسیار ناپایدار بوده و برای ذخیره اطلاعات در کوتاه مدت و با سرعت دسترسی بالا مناسب است. رم در واقع حافظه ای موقت برای ذخیره و پردازش داده های برنامه های در حال اجرای سیستم است:

Virtual Memory و کاربرد آن در سیستم برای کمک به رم

در این میان حافظه مجازی یا Virtual Memory – از این پس آن را VM مینویسیم – یک قابلیت بسیار کاربردی است، به ویژه اگر سیستم شما با کمبود حافظه رم مواجه است. در واقع زمانی که سیستم از حداکثر رم موجود استفاده کند و بیش از آن برای استفاده در دسترس نباشد، در .........





:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: