پست جدید اینستاگرام علی ضیا
نوشته شده توسط : blogkhan

من به مذاكره با تو ادامه ميدهم
اين حق من است كه به انرژي صلح اميز چشم هايت برسم
و تو غني سازي عشق را در قلبم ادامه بدهي
بانو بيا با هم تا صبح مذاكره كنيم
تو از دوست داشتني هايت بگويي و من از دوست داشتن تو
دستم خاليست اين روزها و تو مي داني
و من دلم ميخواد با دست پر سر ميز مذاكره بنشينم
تو نگاهم كن بگذار كسي از دست و جيب خالي من بوي نبرد
تو مرا مثل هميشه در اغوش بگير تا پر شوم از هواي تو حواي من
من بر سر چشم هاي تو با هيچكس مذاكره نخواهم كرد اين خط قرمز من است
ژنو يا لوزان براي من شهر وقتي زيباست كه تو در ان نفس بكشي
چاي بخور و مذاكره را اغاز كن بدون هيچ پيش شرطي

ـــــــــــــــــــــــــــــــ

برین ادامه مطلب....





:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: