تخریب چرا...
نوشته شده توسط : blogkhan

کوتاه میگم..

متاسفانه بعد از خبر کارگردان شدن"خانوم افسانه پاکرو"..خیلی ادمها حس حسادت خودشون نشون دادند..

من حرفم اینکه چرا به جای تخریب حمایت نمی کنید..

افسانه پاکرو این روز‌ها بیشتر از قبل، دغدغه‌ی کارگردانی دارد. این بازیگر در گفت‌وگویی گفت: «فیلم کوتاهی به نام «فروشی» ساختم که به تازگی در جشنواره‌ی بغاز (اسکله) به نمایش درآمد و مورد استقبال قرار گرفت. من پیش از این هم ۴ فیلم کوتاه دیگر ساخته بودم. اما این بار خیلی اتفاقی آن را به معروف‌ترین جشنواره‌ی ترکیه فرستادم و خودم هم به استانبول رفتم و در آنجا نظرات مردم را هم شنیدم.» پاکرو در پاسخ به اینکه آیا می‌خواهد در آینده‌ی نزدیک کارگردانی فیلم بلند را تجربه کند، می‌گوید: «فعلا فقط بیشتر علاقه‌مند به ساخت فیلم کوتاه هستم. یکی از مهم‌ترین دلایلم برای اینکه فیلم‌هایم را به جشنواره‌ی داخلی نمی‌دهم این است که داوران معمولاً نسبت به آثاری که بازیگران، کارگردانی می‌کنند، موضع دارند. برای من یک بار پیش آمد که با اصرار دبیر یک جشنواره، فیلم کوتاهم را تحویل دبیرخانه‌ی این جشنواره دادم و با توجه به نظراتی که‌‌ همان زمان شنیدم، کارم خیلی موردتوجه قرار گرفت. اما جایزه‌ی اصلی را به فیلم دیگری دادند. فقط به این خاطر که بازیگر آن فیلم، شناخته شده بود و از این طرف هم من بازیگر جوانی بودم که کارگردانی را تجربه می‌کردم.» پاکرو درباره‌ی پخش دوباره‌ی «تکیه بر باد» از شبکه‌های مختلف هم به صبا می‌گوید: «این سریال از آن مجموعه‌هایی بود که در بین مردم خیلی دیده شد. اما متاسفانه از طرف صدا و سیما آن طور که باید مورد توجه قرار نگرفتhttp://www.pixday.ir/wp-content/uploads/2013/08/858-5.jpg







:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: