افسانه پاکرو.شهاب رضویان.مهدباقربیگی در چهره ها و مردم
نوشته شده توسط : blogkhan
مهدی باقربیگی، امیر شهاب رضویان و افسانه پاکرو در چهره ها و مردم

به گزارش سرویس فرهنگی هنری چهره نیوز، امیر شهاب رضویان به پایگاه ارتباطی چهره ها و مردم پیوست. این کارگردان و مستند ساز که مدیریت موسسه سینمایی هیلاج را نیز بر عهده دارد، در اولین پست اختصاصی خود در صفحه ی ... و مردم اش نوشت:

برگزاری جشن هیلاج، پاسخ به یک وسوسه همیشگی بود که در آستانه 20 سال کار تولید پس از آموزش دلم می خواست یک نموداری از کار دانشجویان را ارائه بدهم .
نموداری ار هنر دانش فراگیرانی که آموزش دیدند، کار کردند و در جشنواره های مختلف هم کارشان دیده شده بود.حدود یکسال پیش این طرح را داشتیم اما حدود 7 ماه پیش خیلی درگیرش شدیم واز 2 اسفند ماه در فرهنگسرای اندیشه فیلم ها را نمایش دادیم.تکنه قابل توجه برایم استقبالی است که از جشنواره شد .ما پولی برای تبلیغ نداشتیم و تبلیغات ما فقط در دنیای مجازی صورت گرفت .حتی پوستر فقط 10 یا 20 عدد چاپ کردیم.اما جالب است که فرهنکسرای اندیشه با 400 نفر ظرفیت هر دو روز برگزاری پُر بود. و خیلی از همکاران سینمایی هم آمدند.
همیشه احساس می کردم در آموزشگاه های سینمایی ما جای یک آموزشگاهی که تکنسین خوب برای سینما تربیت کند کم است و تمام تلاش من در این سال ها این بوده که نیروهای میانی سینما را تربیت کنم و بیشتر کسانی که در فنی هیلاج فیلم درس خواندن در حال حاضر در سینما و تلویزیون مشغول به کار هستند. این اتفاق به نظرم اتفاق خوبی است. حتی در این 4 سال که برای من کمی شرایط فیلم ساختن سخت بوده همین دفتر فنی و آموزشی برای من آرامش بخش بوده و احساس مفید بودن با داشتن هنرجویانی که داشتم به من دست داده است.

نشانی صفحه اختصاصی امیر شهاب رضویان، http://arazavian.vamardom.com است.

بنا بر این گزارش ، مهدی باقر بیگی بازیگر سریال خاطره انگیز "قصه های مجید" نیز به عضویت پایگاه ارتباطی چهره ها و مردم پیوست.

این بازیگر که چند سالی است در کنار بازیگری در سازمان فرهنگی هنری شهرداری اصفهان نیز مشغول فعالیت است، در این دوره از انتخابات شورای شهر شرکت کرد و توانست با رایی بالا به عنوان نفر دوم به شورای اصفهان راه پیدا کند. باقر بیگی در اولین پست خود در صفحه اختصاصی اش در چهره ها و مردم نوشت:

من مهدی باقر بیگی متولد 21 دی ماه 1356 هستم .کلاس دوم راهنمایی بودم که آقای کیومرث پوراحمد به اصفهان آمدند تا دنبال بازیگر نقش مجید بگردند.آخرین مدرسه ای که سر زدند مدرسه ی ما بود.من و جند نفر دیگر از دوستانم را انتخاب کردند . قرار شد تست بدهیم .من برای تست دادن یک روز دیر سر قرار رفتم و فردایش که مراجعه کردم گفتند تست گرفتن تمام شده است.اما برای این که ناراحت نشوم گفتند بیا شما هم تست بده.
و اتفاقا یک پسر دیگر هم که در فیلم بازی کرد یعنی هم من و هم او ، دو نفری بودیم که بعد مهلت مقرر ، تست دادیم اما انتخاب شدیم.
خلاصه این طوری شد که من انتخاب واردی سریال قصه های مجید شدم.این مجموعه 9 قسمت تلویزیونی بود و سه قسمت سینمایی هم داشت.
بعد از قصه های مجید فقط درس خواندم و مدرک کارشناسی ام را در رشته مهندسی کشاورزی گرفتم .بعد از این که درسم تمام شد حول و حوش دوازده ،سیزده سال در سازمان فرهنگی هنری شهرداری اصفهان مشغول شدم و حالا هم با رای مردم یکی از اعضای شورای شهر اصفهان هستم.

صفحه اختصاصی مهدی باقربیگی به آدرس  http://bagherbeigi.vamardom.com قابل دسترسی است.

اما دیگر هنرمند جوانی که عضو پایگاه ارتباطی چهره ها و مردم شده، افسانه پاکرو بازیگر جوان سینما و تلویزیون است که اولین پست اش را نیز با طرفداراشن به اشتراک گذاشته. پاکرو در صفحه اختصاصی اش نوشت:

احترام دیدن و احترام گذاشتن برایم مهم است .همیشه به این فکر میکنم که بازیگری یک حرفه است و می تواند شغل هر کسی باشد. همین طوری است که هرگز احساس نمی کنم بازیگر با دیگران تفاوت دارد.اخلاق حرفه ای برای من قبل از هر چیز اهمیت دارد. مهمترین دلیل انتخاب کارهای پیشنهادی برای من ، راس گروه یعنی اخلاق کارگردان و تهیه کننده و بعد بقیه عوامل خصوصا بازیگران کار هستند. من به همه احترام می گذارم و همین توقع را هم دارم و با جدیت اعلام می کنم هرگز به کسی بی احترامی نکرده ام و بعید است کسی از من خاطره ای بد داشته باشد و در نتیجه همین عکس العمل را هم می خواهم
قبول دارم که نمی توان از همه توقع داشت که توقعت را براورده کنند اما تا آن جا که بتوانم خودم را در شرایط خوب قرار می دهم .
این اخلاق من است که هر جا بتوانم از آن حرف می زنم .احترام دیدن و احترام گذاشتن



صفحه اختصاصی افسانه پاکرو به آدرس http://pakroo.vamardom.com/قابل دسترسی است.

 






:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: