برگرفته ازسایت آفتاب هست راجع به قهوه تلخ هم گفته سحرخانم:
نوشته شده توسط : blogkhan
سلام وای خدا چقدر نارحت شدم سحر جون پاهاش شکسته قربونش برم البته خوب شده الان الهی فداش شم تو این نقل قـول کوتاه از سحر که برگرفته ازسایت آفتاب هست راجع به قهوه تلخ هم گفته سحرخانم:

آفتاب: سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون درباره وضعیت کاریش در گفتگو با هنرآنلاین، عنوان کرد:

بعد از بهبودی شکستگی پایم مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «میلیارد» به کارگردانی علیرضا امینی هستم. زکریا در مورد ویژگی های شخصیتی کاراکتر «میلیارد» تاکید کرد: در این مجموعه نقش آذر را بازی می کنم که شخصیت خاکستری دارد و در طول داستان متوجه می شویم آذر بر اثر مشکلات خانوادگی چنین ویژگی هایی را پیدا کرده است. بازیگر «تله» با اشاره به خاستگاه طبقاتی آذر گفت: پدر و مادر آذر که محمد رضا شریفی نیا و عاطفه رضوی نقش های آنها را بازی می کنند آدمهای متمول و صاحب ثروتی هستند و آذر هم در شرکت پدرش مشغول کار است و جزو طبقه مرفه جامعه است. این بازیگر در مورد مدت زمان تصویر برداری مجموعه تاکید کرد: فیلمبرداری طبق زمان بندی اعلام شده تا اسفند ماه ادامه دارد. زکریا در مورد رضایتش از حضور در مجموعه «قهوه تلخ» تاکید کرد: از نقشم راضی بودم اما سریال پایان خوشی نداشت و یک سری اتفاقات بد مالی برای عوامل فیلم به وجود آمد و من در حدود ۴ ماه دستمزد طلبکار هستم که از طریق قانونی برای دریافت این مقدار از دستمزدم اقدام کرده ام.

ایشالله که همیشه پاینده باشی سحرررری





:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: