افتتاح دوباره
نوشته شده توسط : blogkhan
سلام خوبیدخوشیدسلامتیدحال شما چطورهخوب وبلاگ ما دوباره شروع به کار کرد و افتتاح شد کلی عکس دارم و ی کلیپ و یک خبر راستش میدونید هیچ جا خبر جدیدی از الهام دیگه پیدا نکردم برنامه ویژه تولد من و وب بعد از اینکه کاملا اخبار الهام تموم شد و دیگه اخباری ازش نمونده بود میذارم و در ضمن ویژه برنامه عید فطر هم داریم وکخلاصه کلی برنامه تدارک دیدم که به مرور زمان خلاصه تا اخر تابستون همشون در وب قرار میگیرد و من هرموقع تونستم انشا الله که هرروز و یا یکی در میان روز بتونم مطلب بذارم ولی وقتی مهر شروع بشه دیگه فقط هفته ایی یکبارخوب وللش راستی من یکشنبه دارم میرم مسافرت سعی میکنم بیشتر مطالب را تا اون موقع بذارم تا اینکه سرگرم بشید بعد دوباره مطالب جدید حالا ی برنامه دارم دیگه خودتون میبینید.در ضمن میدونید زیبا سازی که من میخواستم انجام بدم چی بود فونتهای زیبا ساز.درسته والان وقتی مطلبمو شروع کنم میبینید من واستون از همین الان یک مطلب میذارم.و راستی ............

چند وقت پیش یک بنده خدایی اومد تو وب و اینجور نظر داد بخونید

 

خیلی ها دیدم درباره الهام این حرفها و شایعات را میزنن و درست میکنن نمیدونم یعنی واقعا الهام یک همچین ادمیه من که باور نمیکنم به نظر من پاکترین بازیگر الهامه شما که باور نمیکنین هان یک سایت دیگه هم دیدم یک یتو نظراتش نوشته بودش ه الهام همه این کارها رو کرده ولی اون دیگه نوشته بود به زور اسلحه وای نه مگه الهام جانی هست نه خدا نیاره اونروز رو نمیخواستم اعصابتون رو خوورد کنم ولی متاسفانه نوشته دیگه خدایا حقیقت نداشته باشه وویبه هیچکی نگین

خوب حالا میریم سر روح وبلاگ اها میخوام ناراحتی از سرتون بره

اینم به افتاخار الهام

خوب فعلا روح بستونه انشا الله روح های بیشتر در مطالب بعدی.راستی منتظر تغیرات بیشتر باشید و...خوب بابای تا مطلب بعدی

 





:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: