خداحافظی موقت
نوشته شده توسط : blogkhan
سلام ببخشید من خداحافظی موقت همش این روزها میکنم و غیبت دارم  واقعا متاسفم ولی مدرسه ها باز شد و من هنوز مسافرت نرفتم جاتون خالی میریم تبریز و ارومیه و اردبیل و... برای همین باید یک مدت ازتون خداحافظی کنم تو اینم مدت نظراتتون رو بذارید در پستهای پایین که وقتی برگشتم میخوام عکسهای جدید الهما رو بذارم منتظر باشید نظر بذارید اگر هم نظر اپ بودن دارید متاسفانه یک ده روزی باید بایستید ببخشید دیگه خوب من فردا پرواز دارم امروز هم کارهای سفر رو انجام میدم و راستی میدوید من از چند سالگی سوار هواپیما نشدم حدودا از وقتی که ۶ سالم بود ببینید چه قدر سال میشه من الن ۱۵ سالمه چند روز دیگه میشم ۱۶ ساله خوب حالا از ۶ تا ۱۵ چقدر میشه ۷-۸-۹-۱۰-۱۱-۱۲-۱۳-۱۴-۱۵ ببیند من دقیقا ۹ سال هست سوار هواپیما نشدم البته نزدیک ده سال وویییییییخیلی وحشتناکه واقعا میترسم از سقوط وای برای همین ترسم ما در این ۱۰ سال فقط با ماشین سفر کردیم و تازه سوار قطار هم من تو زندگیم نشدم همین حالا قرار بود با قطار بریم ولی برنامه بهم خورد و راستی همین حالا هم من رو به زور سوار هواپیما کردن ولی فکر کنم من قبل از اینکه هواپیما سقوط کنه فوت بشم خلاصه خیلی میترسمبه هیچکی نگینزمان مرگم ایشون بالای سرمه

خدیا ما رو سالم برسون به اونجا نا سلامتی ماهان گرفتیم گه سالم برسیم خدا کنه ایجور باشهخداحافظی قبلا از مرگ خداحافظ

 





:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: