بازگشت دوباره و کلیپ اخلاقتو خوب کن و عکسهای الهام
نوشته شده توسط : blogkhan
سلام حالتون چه طوره من بالاخره از سفر برگشتم گفتم یک جبران اساسی بکنیم راستش برنامه فونتهای زیبا ساز به هم خورد گفتم قالبم خودش خیلی شکل داره دیگه فونتم بذارم شلوغ پلوغ و زشت میشه حالا گه گاهی وللش دیگه خودم یکسری برنماه ریزی واسه وبلاگ دارم که تا اخر تابستان همش درست شده.خوب راستش نتونستیم که هیچ جشنی بگیریم که بهتون گفته بودم ولی برای جبران همشون یک روزی رو واسه جشن مشخص میکنم تا اخر تابستان همونطور که گفتم تا اخر تابستان تمام برنامه ها حل میشه واقعا از شما متاسفم که همش دیر به دیر مطلب میذاشتم ولی خوب دیگه هههه حالا قراره واستون در ینده گزارش فیلم جدید الهام پخش شوق پرواز و پخش مجدد شهریار مطلب بذارم ولی فعلا این دوتا مطلب که تمامی عکسهای جدید و گذاشته نشده الهام در این وبه و پشت صحنه اخلاقتو خوب کن که مدتها تو کامپیوترمه ولی نذاشتمش میذارم درضمن گزارشی از الهام در مجلات و الهام در کنسرت علی لهراسبی نیز دارم.خیلی خوب دیگه وقتتون رو نمی گیرم برید و عکسها و سپس کلیپ رو ببینید.

برای مشاهده بقیه عکسها به ادامه مطلب مراجعه کنید در ضمن چنتا از عکسها پوسترن و از وبلاگ دوست عزیزم مسعود اوردم در ضمن یکسری از عکسها را هم از وبلاگ های عکس بازیگران که اسمش رو یادم نیست اوردم اگه شما میدونید مال جاست بگید و راستی کلیپ هم در ادامه هستش.





:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: