کلیه مطالب نا تمام راجع به الهام حمیدی
نوشته شده توسط : blogkhan
سلام .حالتون خوبه میدونم که بعضیاتون به شدت تمام از دستم عصبانی هستیدچرا که من بهتون قول دادم که مطلب میذارم ولی هیچی نذاشتم الانم کلی مطلب دارم و تصمیم گرفتم برا ی اینکه جبرانش کنم الان همه رو با هم براتون بذارم کیفشو ببرید باشه.منو ببخشید دیگه خوب در مطلب بعدی هم که قول میدم زود بذارمش یک جشن مفصل باری جبرات تمام جشنهایی که گفتم میگیرم ولی نگرفتم میگیرم و همه رو از دم دعوت میکنم کارت دعوت رو میفرستم توی وبلاگاتون خوب باشه ولی الان میخوام مطالبمو با کلی سرور بذارم اها راستی اسم اون جشنهایی رو هم ه قرار بود بگیرم + مناسبتهایی که باید در انها تسلیت یا مبارک باد عرض میکردم که نکردم در این چند روز در این جشن تا ان موقعش میگم که وبم کامل بشه و از الان به بعد هم هر موقع مناسبتی بود من انشا الله اگه مطلبی دیدم وبمو بروز میکنم.الان میخوام هرچی مطلب درابره الهام نذاشتم بذارم.راستی میدونید دیروز ملک سلیمان رو گرفتم چرا صدای الهام دوبله بود صدا به این خوشگلی تازه دیرزو دلداده رو هم دیدم و بازهم بابات جا به جایی برنامه ها ازتون عذر خواهی میکنم. من اینها رو میذارم بازم اگه عسی و یا مطلبی دیدید نذاشتم بگید تا بذارم هر کی هم عکسهای مناسب یا جدیدی از الهام که به درد جشن بخوره از طریق ایمیل بهم بده من خودم هم میگردم و.... چه قدر حرف زدم بریم تا مطلب رو ببینیم.

۱- فیلم اخلاقتو خوب کن بابازی الهام حمیدی قرار است در پاییز اکران شود. لی مطلب در این باره با زمانهای مختلف بود ولی فکر کنم این مطلب درست تره.از سایت hhttp://www.niksalehi.com

«اخلاقتو خوب كن» 20 مهرماه اكران عمومي میشود.

خبرگزاری فارس: کارگردان فیلم سینمایی «اخلاقتو خوب کن» از آغاز اکران این فیلم از 20 مهرماه خبر داد.
خبرگزاری فارس: «اخلاقتو خوب كن» 20 مهرماه اكران عمومي مي‌شود

«مسعود اطیابی» کارگردان فیلم سینمایی «اخلاقتو خوب کن» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درخصوص اکران این فیلم گفت: قرار شد «اخلاقتو خوب کن» بعد از فیلم «راه آبی ابریشم» در گروه آفریقا اکران شود.
وی افزود: منتها این فیلم دو هفته زودتر اکرانش را در گروه سینمایی آزاد آغاز می‌کند که بر این اساس پیش‌بینی می‌‌کنیم اکران «اخلاقتو خوب کن» از 20 مهرماه آغاز شود.

به گزارش فارس، فیلم سینمایی «اخلاقتو خوب کن» توسط رضا مقصودی در ژانر کمدی - اجتماعی نوشته شده است.
در این فیلم «رضا عطاران»، «حامد کمیلی»، «الهام حمیدی»، «جواد رضویان» و «مهدی فقیه» بازی کرده‌اند.

۲-پخش مجددد سریال شهریار البته من این سریالو نمیدیدم ولی تبلیغشو دیدم فهمیدم الهام توش هست.

۳-سریال شوق پرواز چند هفته هست پخش میشه بابازی الهم حمیدی و شهاب حسینی الهام حمیدی در نقش ملیحه هست و دختر دایی شهید بابایی که بعدا با او ازدواج میکند تماامی مطالب مربوط به شوق پرواز رو فکر کنم گذاشتم ولی حالا اینم بار یمحکم کاری.

راستی به این سایت حتما سر بزنید این سایت کلی مطلب و عکس راجع به این سریال داره ولی من همشو که نمیتونم  بذارم فقط چنتا از عکسای الهام رو گذاشتم ولی اگه همه رو میخواین به این سایت سر بزنید .http://www.shogheparvaz.tv

اینم چنتا عکس

خوب برای دیدن بقیه مطالب به ادامه مطلب بروید.





:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: