عکسهایی از الهام در سریال یوسف پیامبر (جدید)
نوشته شده توسط : blogkhan
سلام امروز دیگه حرف بی مورد و تکراری نمیزنم و فقط صحبتهای مهم را جع به الهام رو میگم

خوب ببینم بهتون گفته بودم که خالم الهام رو توی لوازم تحریری نزدیک خونشون دیده حالا نمیگم خونشون جاست تازه یک بازیگر دیگه هم همسایشونه در واقع ۳تا نه خیلی همسایه بازیگر دراند ولی بگذریم الهام رو دیده فکر کنم با همنو رو سری همیشگی صورتیش و خیلی با لاس اشکی ازش واسم امضا میگرفت ....ببخشید که غلط املایی دارم ها

این یک مطلب راجع به الهام در دوره اتش نشانی است عکساشو گذاشته بودم ولی مطلبشو چون اطمینان ندرام میذارم من میخوام کلیه مطالب راجع بع الهام حالا چه رد این وب و چه در دوب قبلی قرار بگیره.

الهام حمیدی/ آتشنشان/عملیات خانم 125 الهام حمیدی بازیگری است که ما به زور از او خواستیم تا آتش‌نشان شود، خودش دوست داشت قالیباف باشد: «لباس‌های خوشگل بپوشم، مثل لباس سنتی!» به او سنگ دلانه گفتیم نمی‌شود! با ناراحتی قبول کرد.

وی گفت: «هر چه شغل خوب است را دیگران برداشتند حالا این کار مردانه و ضمخت افتاده به من؟!»خیابان مفتح، ایستگاه شماره 53، محل قرار ما روز جمعه است، حمیدی با یک ساعت تاخیر به ما می‌رسدباید لباس‌های آتش‌نشانی‌رابپوشد، آتش‌نشان‌ها لباس‌های مردانه به او می‌دهند، حمیدی وقتی این لباس‌ها را می‌بیند، قیافه‌اش در هم می‌رود. ما که فکر می‌کنیم الان است که بزند زیر گریه! با ناراحتی و کلافگی می‌گوید: «من فکر کردم لباس‌های نو به من می‌دهید. دلم نمی‌آید این‌ها را بپوشم.»

خوب این خیلی بده الهام رو به زور اتشنشان کردن اوففففففففعکساشم که دیدید خوب میشه هرکی عکس جدید از الهام داره واسم تا دفعه ی بعدی که بروز میکنم بفرسته هیچی ندارم خواهش میکنم... ببینم تونستید برام یک راه ارتباط با الهام پیدا کنید خودم اصلا پیدا نمیکنم کمکم کنید اگه بکنید میتونید با الهام صحبت کنید.در ضمن قالبم چه شه خیلی هم خوبه اینقدر به قالبم گیر ندید و بعضی ها میپرسند چه جوری با عس وارد وبلاگ بشیم بازم میگم این مربوط به قالب وبلاگ هست و کاری نباید بکنیم.در ضمن این حرفی که میزنم با بعضیها هستم خودشون قیافشون شکل میمون هست و به الهام که اینقدر ناز و خوشگله حسودیشون میشه میمونها یکبار دیگه بگید الهام زشته با من طرفید حالا دست خط و امضای الهام رو ببینید الهی چه قدر ناز و مرتب و خوشگل مینوسه دست خطشو ببین ماهه

عکس از سایت نوین فان هست.

حالا رسیدیم به مطلب اصلیمون عکسهایی از الهام در سریال یوسف پیامبر که فکر نکنم بعضیهاشون رو دیده باشید پس برید ادامه یک سورپرایز هم بعد مطلب دارم شاید ساده و کوچیک باشه ولی....





:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: