تولدت مبارک
نوشته شده توسط : blogkhan
امروز خورشید درخشان‌تر است

و آسمان آبی‌تر

نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد

و پرنده آواز  جدید می‌سراید

امروز بهاری دیگر است

در روز تولد مهربان‌ترین

در میلاد کسی که  چشمانم با  حضورش بارانی است

امروز را شادتر خواهم بود

و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد

جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد

تمامی گلها و سبزه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود

ای مهربان‌ترین

روزهای زندگی هر روز گوارا باد

میلادت مبارک

سلام .حتما فهمیدید که امروز چه روزی هست ببخشید که خیلی بی مقدمه شروع کردم ولی خلاصه امروز کلی برنامه داریم ولی این تازه یکیش هست همتون دعوت شدید و برای بعیها ایمیل فرستادم تا اینکه بتوانیم لحظاتی شاد را در کنار هم و برای تولد الهام سپری کنیم.راستش حالا من در این بغل بگم که تصمیم دارم قالب وبم رو عو کنم لطفا تا پست بعدی نظرتون رو به من بگیدو.... امروز حرف نمیزنم چون وقت مهمونی تلف میشه...

به به میبینم که مهمونها همه دارن میان خوش امدید صفا اورید.

دستشون هم که پره

بیاین تا وقتی کیکو میاریم ی کم بخورید.

حالا وقت چیه وقت یک کم قر دادنهبیاین نترسینهمه دست

حالا وقت یک کم ادبی شدن هست کمی شعر و بعد هدیه من به الهام و متاسفانه عکسهای جدیدی از الی پیدا نکردم و نتونستم کاری کنم فقط دو تا عکس که زیاد جدید نیستن ولی تا حالا نذاشتمشون میذارم حتی نتونستم به خاطر برنامه پوینتم که خراب بود عکس بسازم اخه کسایی که برام عکس میفرستادن فرصت نکردن این کارو بکنن و الا تولد امسال هم مثل پارسال پر از عکس الی بود ولی چون همینا رو بیشتر نداشتم مجبور شدم فونتیش کنم ببخشید ولی بازم اگه کسی تونست برام بفرسته تا یا اضافه کنم ویا در مطلب بعدی قرار بدم بازم ببخشیدو...

روزتولدتوستاره هادمیدند

پرستوهای عاشق به خونشون رسیدند

روزتولدتوبخت من ازراه رسید

نیمه جونی،جون گرفت تشنه به دریارسید

تکرارحرفهای منی مثل سرودزندگی

عشقت شده برای من بودونبودزندگی

میلادت مبارک


بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک

میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خیلی خوش طعم ،با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس

تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندن

همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس

واسه تولد تو باید دنیا رو اورد

ستاره رو سرت ریخت تو رو تا اسمون برد

اینا یه یادگاری توی خاطره هاته

ولی به شوق امروز می شه کلی قسم خورد

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون

پر از باد کنک و شوق ،پر از اینه و شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز

بیان یه عالم عاشق ،بیاد هزار تا مهمون


چه لطيف است حس آغازي دوباره،

و چه زيباست رسيدن دوباره به روز زيباي آغاز تنفس...

و چه اندازه عجيب است ، روز ابتداي بودن!

و چه اندازه شيرين است امروز...

روز ميلاد...

روز تو!

روزي که تو آغاز شدي!

تولد مبارک


اس ام اس تولد پيامک تولد جمله زيبا براي تولد تولدت مبارک شعر براي تولد

زمين اون گل رو به دست سرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه خالي قلبم جايگاه يک گل باشد گل ياسمنم تولدت مبارک.


داره بارون مياد خوب که نگاه کردم.

.

.

.

هوا که ابري نبود...

.اون فرشته ها هستن که دارن گريه ميکنن......

آخه يکي ازشون کم شده

مهربون ترين تولدت مبارک


نگاهت را قاب مي گيرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگي مي بخشد.

امروز روز توست... تولدت مبارک.


خواستم برايت هديه بگيرم

گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زيباييم

برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ايستادگي ام

بيد گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که هميشه سر به زير دارم

به فکر فرو رفتم و

سرم را به زير انداختم به ناگاه قلبم را ديدم

که بهترين چيز در زندگيم هست

به ناگه فرياد زدم

که قلبم را مي فرستم چون

او

خود زيباست، مظهرايستادگيست

سربه زيرو با نجابتست

تولدت مبارک


حالا وقتشه که قبل از اینکه دو عکس رو ببینیم هدیه من به الهام رو ببینیم میدونم تکراری هست ولی با این شعر ها حتما فهمیدید که هدیه واقعیه من چیه یا شعرهایی که توی پیام دعوتتون بود کادوهای شما هم بعدا باز میشه

 

 

الهام عزیزم دوست دارم امیدوارم هدیمو قبول کنی و حالا اینم یک ماچ گنده برای تو و طرفدارات و به سلامتی این وباینم عکسها

منبع عکسها رو هم که میبینید.

حالا ادامه ی تولد با شادی براتون چنتا اهنگ توپ  گذاشتم  که ۴تاشون مخصوص تولدن و فقط یکیشون اهنگتولد نیست ولی  اهنگی شاد و یکی از اهنگهای مورد علاقه منه به خاطر همین گذاشتمش.الان دانلودش کنید تا بریم سر ادامه تولد.

دانلود اهنگ اول یعنی مثلا از مهرشاد

اینها هم همشون اهنگ تولدن

http://www.4shared.com/audio/qGVzm0l9/10-_Rezaya_-_Tavalodet_Mobaara.html

http://www.4shared.com/audio/vbIP00ph/11-_Aris_-_Tavalodat_Mobarak_w.html

http://www.4shared.com/audio/1d9mJR4Y/12_-_Arjang_-_Tavallodet_Mobaa.html

حالا وقت سرور و اوردن کیک و برش و خوردن و شمعهایش را فوت کردن هست حاضرید؟

اینم

تولد تولد تولد ت مبار مبارک مبارک تولدت مبار بیا شمعها رو فوت کن که صد سال زنده باشی الهام جونم همگی بخونن اینو

حالا بیاین کیک رو بخوریم.

بخورید طعارف نکنید

بالاخره روز موعود یعنی اهدای کادوهای شما فرا رسید.

حالا بهبه یکی

عطر اورده چه خوشبو هم هستیک لا ک خوشگل

ماتیک رو ببینید

هوهو کرم پودر و کفشرا

به به چه قدر خوشگل دست همگیتون درد نکنه که اینقدر زحمت کشیدید دیگه اخرهای تولده ی میخواد عکس بگیره اون لباس صورتیه الهامه من که رفتم شما هم بیاین.

این منو الهامیم بازم میگم صورتیه الهامه

شما هم بیاین دیگه

 قبل از اینه متن خداحافظی رو بگم باید بگم که متاسفم که تولد الهام جون در ماه محرم و صفر افتاد .معذرت میخوام ولی هنوز ه عاشورا نشده و منم دلم طاقت نیاورد به هرحال با یک تسلیت ساده میشه گفت که ماه محرم را به شما تسلیت عرض میکنم خوب دیگه به پایان تولد رسیدیم امیدوارم یک عالمه بهتون خوش گذشته باشه ببخشید مجبورم تند خداحافظی کنم وقت ندارم ولی قبلش میخوام از مدیر ی وبلاگ که نمیگم کی هست ممنون باشم زیراکه این پست رو از اونجا الهام گرفتم نه اینکه همون باشه ولی الهامش از اونجاست بی خیال وقت بای بای هست تا مطلب بعدی بای بای ....منتظر نظرات و تبریکاتتونم...

وز تولدت شد و نيستم اما كنار تو

كاشكي مي شد كه جونمو هديه بدم براي تو

درسته ما نميتونيم اين روز و پيش هم باشيم

بيا بهش تو رويامون رنگ حقيقت بپاشيم

ميخوام برات تو روياهام جشن تولد بگيرم

از لحظه لحظه هاي جشن تو خيالم عكس بگيرم

من باشم و تو باشي و فرشته هاي آسمون

چراغوني جشنمون، ستاره هاي كهكشون

به جاي شمع ميخوام برات غمهات و آتيش بزنم

هر چي غم و غصه داري يك شبه آتيش بزنم

تو غمهات و فوت بكني منم ستاره بيارم

اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بكارم

كهكشونو ستاره هاش درياو موج و ماهياش

بيابونا و بركه هاش بارون و قطره قطره هاش

با هفت تا آسمون پر از گلاي ياس وميخک

بال فرشته ها و عشق و اشتياق و پولک

عاشقتو يه قلب بي قرار و کوچک

فقط مي خوان بهت بگن :.

.

.

.

. تولدت مبارک              خوب اینم یک شعر که برای تولده و خداحافظی من ولی چون یک کم غمناکه میکنیمش عاشورایی هم باشه .از الهام هم به خاطر اینکه اخر تولدش اینجوری شد عذر خواهی میکنم امیدوارم درکم کنه و....

 

وحالا همه برای سلامتی الهام و شماها و این وب و... بیایید صلوات بفرستیم و دعا کنیم که الهام همیشه زنده باشه و همیشه زنده باشه.

وقت رفتنه





:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: