مصاحبه جدید
نوشته شده توسط : blogkhan
سلام خوبيد من که حالم خيلي بده ميدونيد چرا چون بيکار بودم و منتظر بودم شب بشه بريم واسه به قول برره اي ها شب يلدونگ که گفتم بيام وبم رو اپ کنم وايي هيچي راجع به الهام نوبد که نبود بازم ازتون خواهش ميکنم اگه مطلب جديدي داريد يا عکس برام بفرستيد يعني نه مطلب نه عکس حتي مطلبي درباره فيلم جديد مثل مي شيرين بسي فرهادم نبود حالا در مطلب بعدي بيشتر ميگردم هرچي پوستر و...يعني شماهرچي فکر بنيد از الهام من در اين ? وب گذاشتم همه تکراري حالا شايد تونستم مطلب از مجله در ارم فقط اين مصاحبه رو ديدم ه شايد خيلي هم اره بروز نباشه ولي جديده که از سايت فارس سينما اوردم ولا غير....

 

 

 

 

 

فارس سينما-با پخش سريال پربيننده شوق پرواز از شبکه اول سيما,الهام حميدي ثابت کرد بعد از شهاب حسيني بهترين بازيگر اين سريال مي باشد.
الهام حميدي در طي يک مصاحبه در مورد اينکه بازي او در سريال شوق پرواز مورد رضايت بينندگان قرار گرفته گفت:خيلي نگران بودم بازي من زياد به کاراکتر همسر شهيد بابايي نزديک نباشد ولي خدا رو شکر که مورد رضايت بينندگان قرار گرفت.
الهام حميدي در ادامه در مورد پخش قسمت هايي از آخرين قسمت اين سريال از شبکه ifilm نيز گفت:خيلي ناراحت شدم چرا که ذهن بيننده را عوض مي کند ولي خب آخرين قسمت اين سريال که عباس بابايي شهيد مي شود براي من بسيار ارزشمند هستش چرا که ضبط اين سکانس ها بدون ديالوگ و کاملا طبيعي بوده است.


تازه عکساي همينم قبلا گذاشتم اوفففففففبازم ميگم اگه جديد ديدي بگيد.

راستي چه طوره ي جشن کوچولو واسه شب يلدونگ بگيريم قبلش ميخوام بگم که کي ورود اقايان ممنوع رو ديده واي خيلي قشنگه اگه نديد حتما ببينيد ي شوق پرواز ميبينه من که اصلا نمتونم ببينم...

اينم جشنمون خيلي کوچيکه
--------------------------------------------------------------------------------

 گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آيدگفتم ز مهرورزان رسم وفا بياموزگفتم که بر خيالت راه نظر ببندمگفتم که بوي زلفت گمراه عالمم کردگفتم خوشا هوايي کز باد صبح خيزدگفتم که نوش لعلت ما را به آرزو کشتگفتم دل رحيمت کي عزم صلح داردگفتم زمان عشرت ديدي که چون سر آمد  گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآيدگفتا ز خوبرويان اين کار کمتر آيدگفتا که شب رو است او از راه ديگر آيدگفتا اگر بداني هم اوت رهبر آيدگفتا خنک نسيمي کز کوي دلبر آيدگفتا تو بندگي کن کو بنده پرور آيدگفتا مگوي با کس تا وقت آن درآيدگفتا خموش حافظ کاين غصه هم سر آيد


شما را گر شب یلدا بلنده

مرا لیست طلبکارا بلنده

از اول شانس و اقبالم کج افتاد

زمانه ناقلا با من لج افتاد

اگرچه بخت من چون شام تاره

در اون بالا ندارم یک ستاره

ولی هندونه ام در شام یلدا

سفیدیش بود چون شیر گاوا

انارم ترش و گردوهام پوچه

و چشمان زنم افسوس لوچه

بود آجیل تلخ و سیب ها کال

و قطعاً می شود وارونه ام فال

خلاصه در شب یلدای بنده

بود اوضاع و حالم باب خنده

بفرماییید هندوانه شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

متاسفم انار ندارم همین دیگه اوه راستی چون ممکنه تا اون موقع اپ نکنم میخوام بگم کریسمس مبارک.

Happy Christmas

خوب واستون اهنگ جینگیل بلس کریزی فراگ رو گذاشتم دانلود کنید و کریسمس رو جشن بگیرید.

متاسقم که جن ور بیتری نداره چون شهادته امام زین العابدین هست.

 

دانلود اهنگ Jingle Bellsکریزی فراگ

ولی حالا.... شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز راستی اینها رو از شکلکهای ایناز اوردم.

xmas pictures free


خوب دیگه تموم د دلم میخواست تمام اهنگهای کریسمس رو که قشنگن مثل همون اهنگی که حتما میدونید چیه یا کریسمس تری و یا لالالالالالالالالالالالالالالالاو...

به هر حال متاسفم که همش مجبورم اینجوری وب رو بروز کنم ولی دو دلیل داره یکی اینکه قبلا گفته بودم میخوام اینکار کنم و ۲ مطلب جدیدی ندارم همونطور ه گفتم حالا فردا شاید پیدا کردم.خوب دیگه وقت ندارم بای بای

نظر نذارین دیگه دیگه...





:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: