*همه چیز آنجاست* کلید خورد
نوشته شده توسط : blogkhan

به گزارش سينما خبر؛ تصويربرداري مجموعه تلويزيوني «همه چيز آنجاست» براي پخش در شبكه سه سيما  به كارگرداني شهرام شاه‌حسيني و تهيه‌كنندگي داود هاشمي ، با حضور مجيد زين‌العابدين‌ مدير شبكه سه‌ ، محمدهادي ايازي قائم مقام وزير بهداشت‌ ، عليرضا افخمي‌ نويسنده، الهام حميدي‌، مهرانه مهين‌ترابي‌، امين زندگاني‌، حسين مهري‌، حديث ميراميني و ... در حوالي ميدان وليعصر آغاز شد .

 در اين مراسم  قسمت دوم از سكانس 18 با بازي الهام حميدي، مهرانه مهين‌ترابي و امين زندگاني ضبط شد .

مجيد زين‌العابدين در اين مراسم گفت: طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده قرار است اين سريال در قالب 40 الي 50 قسمت در نيمه دوم سال روي آنتن شبكه سه برود .

وي با بيان اينكه افراد خوش سليقه، حرفه‌اي و صاحب‌كارنامه در توليد سريال «همه چيز آنجاست» حضور دارند، عنوان داشت: خوشبختانه اين سريال از فيلمنامه خوبي برخوردار است و من تا به حال حدود 10 قسمت از آن را خوانده‌ام. خيلي از فضاي آن دور نيستم و مي‌توانم بگويم قصه ساده، روان و پركششي دارد كه به موضوع سبك زندگي به عنوان يكي از دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري مي‌پردازد.جاي خوشحالي است كه سريال به موضوع سبك زندگي ايراني و اسلامي مي پردازد.

زين العابدين با بيان اينكه در سريال «همه چيز آنجاست» به نوعي شاهد تقابل سنت و مدرنيته هستيم، عنوان داشت: اين سريال هم به جنبه نوستالژيك و قديمي اشاره دارد و هم گره‌هاي زندگي امروز را دارد. در لايه‌هاي ديگر كار نيز ما شاهد بيان مضامين اخلاقي، تربيتي و ديني مانند روزي حلال هستيم.

در بخش ديگري از مراسم، شريفي مدير گروه فيلم و سريال شبكه سه در سخناني تصريح كرد: خوشبختانه مدير شبكه سه فيلمنامه‌هاي در حال توليد اين شبكه را مي‌خواند و همين موضوع يكي از المان‌هاي طراوت و شادابي شبكه سه است.

وي افزود: خوشبختانه «همه چيز آنجاست» از جمله فيلمنامه‌هاي ساده و ظريف است و من از همه عوامل آن  به ويژه تهيه‌كننده كه زمان بسياري براي توليد كار گذاشته، تشكر مي‌كنم. البته همه شما اين روزها وضعيت فعلي تلويزيون را مي‌دانيد و عوامل اين سريال همه با صبوري و مهرباني گرد هم آماده‌اند و من مطمئنم كه اين سريال يكي از بهترين كارهاي آقاي افخمي، هاشمي و شاه‌حسيني خواهد بود.

هاشمي تهيه‌كننده اثر نيز در اين مراسم عنوان كرد كه عليرضا افخمي، مجيد ميرميران و فيروزه قشقايي حدود يك سال و نيم روي فيلمنامه اين سريال كار كرده‌اند . هاشمي اظهار اميدواري كرد قبل از تابستان فيلمنامه كامل در اختيار شبكه سه قرار بگيرد.

ايازي نيز به عنوان مهمان اين مراسم در سخنان خود به بحث سبك زندگي اشاره كرد و گفت: بحث سبك زندگي مقوله جدي و مهمي است كه بايد در آثار نمايشي به آن توجه شود. مسائل روزمره مردم از جمله مواردي است كه در آثار هنري جاي پرداخت بيشتري دارد و مابايد موضوع سبك زندگي و اشاع فرهنگ را جدي بگيريم .

منبع خبر:سینما خبر





:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: