10نکته جالب درمورد الناز حبیبی
نوشته شده توسط : blogkhan
بچه ها اطلاعات پرفایلم کامل نبود چون خودم پرش نکرده بودم اما الان کامل

44611409642677492936.jpg

نام:الناز

فامیلی:حبیبی

تاریخ تولد 21 مرداد1368

1.سعی می کنه ادم صبوری باشه

2.شدیدا راز داره

3.برای رفاقت ارزش زیادی قائل است

4.تا جایی که من اطلاع دارم ایشون فقط یه خواهر دارن

5.مادرشون فوت شده

6.بهتره این قسمت رو از زبون خودشون بشنویم:

  خیلی دلم برای صدا کردن مادر تنگ شده. همیشه از دیدن ناراحتی مردم دلتنگ می‌شوم.از این که کسی دلش بشکند به شدت آزرده‌خاطر می‌شوم و برعکس همیشه از شنیدن صدای خنده آدم‌ها خوشحال می‌شوم. این که مردم به همان چیزی که خدا به آنها داده قانع هستند و با همان هم می‌خندند واقعا شاد می‌شوم

7.و حرف خواهربزرگ تر  الناز جونم باز هم از زبون خود خواهرشون:

زندگی با یک بازیگر گاهی خوبه و گاهی هم بد، الناز از بچگی کارش را شروع کرده. همیشه از دیدن موفقیت‌هایش از این که مردم این قدر دوستش دارند خوشحال می‌شوم اما این خوشحالی با نگرانی هم همراه است چون نگران رفت و آمدهایش می‌شوم، نگران به خاطر مواقعی که شب کاره دیر می‌خوابه، زود میره، نگران غذا خوردنش اما همین که می‌بینم کارش را دوست داره برای من بسه. بهترین نقشی که ازش دیدم صبای فاصله‌ها بود. احساس می‌کردم که خیلی واقعی است، به نوعی تداعی‌کننده مادرم بود. حرکاتش، حتی گریه‌هاش. الناز دختر شیطونی نیست اما زمان‌هایی که خانه نیست و سر کاره کمبودش حسابی احساس می‌‌شه. الناز برام خیلی عزیزه. همیشه تلاشم این بوده که براش یک دوست باشم تا یک خواهر بزرگ‌تر، سعی کردم به نوعی حمایتش کنم که او هم با من رفاقت کنه و تا به امروز هم همین طوری بوده و خوشحالم که با بودنش در کنار خودم،همسرم و دخترم یک «خانواده‌سبز» داریم. خانواده‌ای که برای شاد کردن هم هر کاری می‌کنیم و فکر می‌کنم این با ارزش‌ترین نعمت دنیاست

8.الناز جان خدا چه روزی رو نیاره؟؟

آرزو می‌کنم خدا خیلی از روزها را نیاورد. خدا هیچ وقت روزی را نیاره که دل کسی بشکنه واتفاق بدی برای کسی بیفته و کسی غمگین باشه. آرزو می‌کنم همه آدم‌ها همیشه در آرامش مطلق زندگی کنند

9.هزینه الناز حبیبیشدن چقدر؟؟

من برای کارم وقت گذاشتم، انرژی زیادی را برای کاری که دوست دارم صرف کردم، پس  گران‌ترین چیزی که پرداخت کردم عمرم بوده. گاهی شده به مهمانی نرفتم، در خانه ماندم و کتاب خواندم، فیلم دیدم تا چیزهای جدیدتری یاد بگیرم. چون کارم برایم ارزش زیادی دارد پس من هم برای آن ارزش قائلم و بهایش را پرداخت می‌کنم

10.از لابه‌لای حرف‌های الناز جون

  1خانواده خوبی دارم

2دلم برای مادرم خیلی تنگ شده.

3برای همه انسان‌ها آرامش را آرزو می‌‌کنم.

4بازیگری برایم یک احساس مسئولیت است

اینم از پست امروز امید وارم راضی بوده باشین با نظرای خوبتون همراهیم کنید

اینم یه عکس الناز در کنسرت محسن یگانه که تو پستای قبلی گذاشته بودم اما اجی سارا زحمت کشیده برا همین ممنون عزیزم





:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: