سریال ماه رمضان+ دودکش
نوشته شده توسط : blogkhan

سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه.

اومدم بگم که الناز  در سریالی که از شبکه ی یک در ماه رمضان پخش میشود

بازی میکند.و براتون مصاحبه ی الناز راجب این فیلم را براتون میزارم.

.یکی از بازیگران سریال «دودکش» معتقد است

این سریال، از مضامین متفاوتی از سایر سریال‌های آپارتمانی برخوردار است.


الناز حبیبی که در سریال «دودکش» یکی از نقش‌های اصلی به شمار می‌رود درباره نقشش در گفت‌وگو با فارس

 گفت: من در این سریال نقش عالیه دختر دانشجویی را بازی می‌کنم که جانورشناسی می‌خواند و پیش دختر

 عمویش عفت (سیما تیرانداز) زندگی می‌کند. حبیبی درباره ویژگی‌های این نقش هم گفت: دوست دارم

 نقش‌های متفاوتی بازی کنم و این نقش با دیگر کارهایم مانند تاثریا، سی ‌امین روز و غیره فرق می‌کند. من

 خیلی دوست داشتم با آقای لطیفی کار کنم و این بار شرایط فراهم شده است و من خیلی خوشحالم.
«دودکش» که محمدحسین لطیفی کارگردانی آن را برعهده دارد، کاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک

 و سریال ماه رمضانی این شبکه است.

الناز حبیبی , سیما تیرانداز , بهنام تشکر، هومن برق نورد، نگار عابدی بازیگران این فیلم هستند.

             تک عکسی از الناز که فعلا فقط اینو از نت پیدا کردم. این سریال ساعت 22 پخش میشود راستی
        
من خیلی خوش حالم که یکبار دیگه ماه رمضان میتونم الناز را در تلوزیون بیبینم شما چطور؟؟؟
.
 دوستای خوبم این دفعه هم  حسابی بترکونیدها خیلی نظر بدین...وبازم مرسی از کامنت های پست ها ی قبلی

دوووووستون دارم خدانگهدارتون





:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: