چهار کلام حرف حساب
نوشته شده توسط : blogkhan

 چهار کلام حرف حساب

اول :

تشکر می کنم از همه دوستان عزیز و بزرگواری که همیشه و همه جا در کنار بنده بوده و هستند و سپاسگزارم از همهَ انها که با ایمیل ، تلفن و یا همین ثبت نظرات خود در وبلاگ، این مهم را فراهم می کنند تا بتوانم این کانون گرم، اختصاصی و  افتخاری هواداران بانو  " پانته آ بهرام "  را به بهترین نحو مدیریت کنم.

 

دوم :

آن تعداد دوستانی که نتوانستند مصاحبه بارانی بانو در هفته نامه 40چراغ را مطالعه کنند، نگران نباشند؛ چون بنا به درخواست امیرمحمد و مژده عزیز ( زوج جوان از تفرش) که نتوانسته بودند مجله را تهیه نمایند و تقاضای ارسال آن را داشتند، متن کامل مصاحبه را در پست اختصاصی –  بانو 40چراغ را روشن کرد –قرار دادم تا به راحتی برای شما دوستداران بانو، در دسترس باشد.

 

سوم:

اگر به ایمیلی از شما عزیزان پاسخ نمیدهم، لطفا دوباره آن مطلب را ارسال نکنید؛ چون بنده پاسخگوی سوالات خصوصی شما هواداران عزیز نیستم و  اصولاَ به آن دسته از سوالات جواب می دهم که در محدودهَ اختیار بنده باشد.

خدمت دوستانی هم که از من می خواهند مثلاَ فلان عکس بانو را از فلان مجله در پست جدید بگذارم، عرض می کنم که حتی المقدور سعی می کنم که از هیچ عکسی  2بار در وبلاگ استفاده نکنم تا بتوانم در کنار مطالب و اخبار به روز از بانو، عکس های به روزی هم روی وب بگذارم.

( به پیشنهاد شهاب عزیز که چندبار تقاضا کردند عکس روی جلد مجله جدول " کولاک " را در مطلبی اختصاصی بگذارم، عکس را در ادامه مطلب همین پست قرار خواهم داد؛ هرچند که این تصویر در پست های سابق که به مقوله نمایش  " سگ – سکوت " می پرداخت نیز برای عزیزان به نمایش درآمده بود)

 

و  کلام آخر:

( ... )





:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: