گپی با استاد
نوشته شده توسط : blogkhan

 

پانته‌آ بهرام، مهمان گپ مي‌شود

پانته‌آ بهرام، بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون پنجشنبه شب به برنامه «گپ» در شبكه آي‌فيلم مي‌آيد تا درباره 2 موضوع با مخاطبان اين برنامه صحبت کند. کتاب و کتابخواني يکي از دغدغه‌هاي اصلي بهرام است، به همين دليل بخش اول برنامه گپ در شهر کتاب ضبط شده است.

 

بخش دوم صحبت‌هاي بهرام درباره آموزش بازيگري است. او در اين بخش همراه رامبد جوان و همسرش، سحر دولتشاهي، مجريان برنامه به يک مرکز آموزش بازيگري مي‌رود و درباره مراحل آموزش بازيگري سخن مي‌گويد.  او مقابل يک عروسک خرس چند اتود بازيگري را اجرا مي‌کند تا به علاقه‌مندان بازيگري نشان دهد که بازيگري کار ساده‌اي نيست و براي بازيگر شدن بايد مراحل زيادي را پشت سر گذاشت و تکنيک‌هاي زيادي را فراگرفت.

 

منصور لشکري، يکي از تهيه‌کنندگان برنامه گپ با اشاره به اين نکته که در قسمت‌هايي که مهمان برنامه خانم است، رامبد جوان و سحر دولتشاهي اجراي برنامه را به‌عهده دارند و در قسمت‌هايي که مهمان آقاست، اجراي برنامه به‌عهده جوان و اشكان خطيبي است، به «جام‌جم» گفت: اين برنامه‌ريزي باعث شده تا مهمانان برنامه راحت‌تر مقابل دوربين بيايند و درباره دغدغه‌هايشان صحبت کنند.

 

وي با اشاره به اين نکته که شبکه آي‌فيلم براي مخاطبان عرب‌زبان هم پخش مي‌شود، گفت: به همين دليل تصميم داشتيم در برنامه گپ از چند بازيگر عرب هم دعوت کنيم که به برنامه بيايند و درباره زندگي و دغدغه‌هايشان بگويند، اما هرچه بيشتر گشتيم کمتر بازيگري را يافتيم که سواد و درکش از جامعه پيرامون يا هنرش به اندازه نصف بازيگران ايراني باشد.

 

وي افزود: تفکر اين بازيگران و زاويه ديدشان در زندگي فراتر از عموم مردم نبود تا بتوانند حرفي براي مخاطبان تلويزيون داشته باشند، به همين دليل به اصطلاح از خير اين کار گذشتيم.

 

لشکري تاکيد کرد: با صراحت مي‌گويم هنرمندان و بازيگران ايراني در دنيا بي‌بديل هستند، به همين دليل جاي افسوس دارد وقتي مي‌بينيم که برخي سايت‌ها با ديدن برنامه گپ، درباره اين هنرمندان اظهارنظرهايي مي‌کنند. بايد به اين ‌جور نويسنده‌ها لقب بي‌انصاف داد و گفت که با مطالعه در احوالات بازيگران ديگر کشورها، درباره بازيگران ايراني درست فکر کنند و اظهار نظرهاي تخريبي را منتشر نکنند.

 

لشکري در خاتمه گفت: بينندگان برنامه گپ مي‌توانند با مراجعه به سايت آي‌فيلم، به بخش «شما چه فکر مي‌کنيد» نظراتشان را درباره بهتر شدن برنامه گپ بنويسند و مطمئن باشند که در ضبط قسمت‌هاي آتي از اين نظرات استفاده خواهد شد.

 





:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: