«اولین تکیه‌گاه»قدرت الله صلح میرزایی با حضور لاله اسکندری کلید خورد...
نوشته شده توسط : blogkhan


باسمه تعالی


امیر حسین یزدانی تهیه کننده «اولین تکیه‌گاه» گفت: فیلمنامه این فیلم به قلم سیدعلی‌اکبر محلوجیان درباره ریحانه، زنی است تنها که شوهرش پس از هزینه فراوان فوت کرده است و او با پسرش، در خانه‌ای کنار صاحبخانه‌اش، معصومه و ناصر زندگی می‌کند و برای گذراندن زندگی و تهیه خرج عمل چشم پسرش که در اثر تصادف چشمش آسیب دیده در یک کارخانه کار می‌کند و همزمان لباس عروس هم می‌دوزد. او از کارخانه اخراج می‌شود تا اینکه...

وی افزود: برای این پروژه در مجموع 22 جلسه تصویربرداری پیش بینی شده که تماما در تهران است و منزل ریحانه، کلانتری، امامزاده و آشپزخانه صنعتی از جمله لوکیشن‌های این اثر است.

لاله اسکندری، علی سلیمانی، مریم کاویانی، فریبا نادری، مهدی فقیه، حسن مهمانی و امین امامی از بازیگران این فیلم هستند.

عوامل پشت دوربین «اولین تکیه‌گاه» عبارتند از: تهیه کننده: امیرحسین یزدانی، فیلمنامه: علی‌اکبر محلوجیان، نرگس الهی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مجتبی وحیدی، دستیار دوم کارگردان: امیر تجری، مدیر تولید: سید حسین هادیانفر، مدیر تصویربرداری: ناصر کاووسی، صدابردار: بهمن حیدری، طراح صحنه و لباس: مهدی دیلمی، چهره‌پرداز: پروین نویدی، تدوین: سیامک مهماندوست، صداگذاری و ترکیب صدا: بهمن حیدری، عکاس: نسرین رضایی، منشی صحنه: مونا پیرایش.





:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: