اکران من دیه گو مارادونا هستم/رونمایی از جدیدترین آنونس فیلم
نوشته شده توسط : blogkhan
من دیه گو مارادونا هستم از چهارشنبه ۹ اردیبهشت در سینماهای تهران در ۲۰ سالن سینما و با سرگروهی پردیس زندگی اکران خواهد شد

همچنین اکران آزاد این فیلم در شهرستان ها از۱۶ اردیبهشت آغاز میشود.

برای دیدن جدید ترین آنونس فیلم به سایت آپارات مراجعه نمایید.

درحال حاضر این فیلم در بخش هنر و تجربه ی جشنواره بین المللی فجر بر روی پرده است.

گفتنی است من دیه گو مارادونا هستم درسی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و با استقبال بسیار خوب مخاطبان روبه رو شد.همچنین این فیلم در۱۱بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین و برنده ی جوایزی چون بهترین بازیگر مکمل مرد٬دیپلم افتخار بهترین فیلم و ... گردید.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: