بازگشت من وافتتاح وب سایت جدید
نوشته شده توسط : blogkhan

با سلام دوستان ... 

 

من یه مدتی به دلایلی دسترسی به اینترنت نداشتم...   

 

هم چون تعداد نظرات خیلی کم شده بود خودم نیومدم تا بگم میتونم وب رو رها کنم. 

 

از کاربرانی که وب رو فراموش نکردید و سرزدید بسیار ممنونم   

 

حالا بعد از کلی فکر برگشتم تا فرصت دوباره بدم بهتون 

 

چون این روزها وب من تنها وبیه که  

 

جدیدترین عکسها از بازیگران جوان و نوجوان و کودک ایرانی رو میذاره   

 

تصمیم گرفتم این وب رو کلا حذف کنم  

 

 به جاش یک وب جدید افتتاح کردم

 

وب جدید با کلی تغییرات اساسی ...  

 

در وب مواردی رو که شما کاربران همیشه ازشون شکایت می کردید اصلاح کردم  

 

 

بهتون تذکر میدم میدم نظرات دوباره کم باشن وب بازهم به حالت سابق و عادی برمیگرده

 

 

مواردی که شما پیشنهاد داده بودید تغییر بشه و در وب جدید تغییر کرده :  

 

 

۱-یه سری از آدرس وب ناراضی بودند ...  

 

آدرس عوض شده به جای nojavanan-21 آدرس جدید   actorsاست  

 

که هم کوتاه و هم معنی داره  

 

و معنیش میشه بازیگران پس آدرس جدید  :actors.blogfa.com   

 

 

 

2-خیلی ها از عنوان وب شکایت کرده بودند. 

 

عنوان وب هم از وب رسمی طرفداران بازیگران کودک و نوجوان ایرانی به 

 

 کلوپ بازیگران ایرانی تغییر کرد ... هم مختصر هم مفید   

 

 

۳ -راجب شلوغی قالب شکایت شده بود  

 

و گفته بودید خیلی بچگانه است و انگار مهدکودکه :|  

 

قالب نیز تغییر کرد البته کارهای قالب هنوز کامل تموم نشده   

 

و هم وب و هم قالب کلی کار داره  

 

که یک هفته اینا طول میکشه کامل تموم بشن   

 

 

۴ -از اینکه آدرس رو بزرگ روعکس میزنم و زیاد آدرس میزنم شکایت شده بود  

 

که تو وب جدید رعایت میشه  ...

 

و خیلی چیزهای دیگه تو وب جدید تغییر میکنه تا شما راضی باشید.  

 

همونطور که گفتم هنوز وب جدید کلی کار داره و در حال ساخته شدنه  

 

و یک هفته طول میکشه تا کامل تموم بشه  ...

 

ولی من در حالی  که به وب میرستم پستها و عکسها و مطالب جدید هم برای شما قرار میدم 

 

 پس این وب رو فراموش کنید و از فردا هر روز به وب جدید سر بزنید  

 

وب جدید خیلی بهتر از این وب خواهد بود مطمن هستم که راضی میشید  

 

فقط اگه اشکال یا ایرادی داشت لطفا بهم اطلاع بدید تا برطرفش کنم  ...

 

 

و اما حرفم با نویسندگان:  

 

در وب جدید فعلا نویسنده نمیخوام. 

 

نویسنده ها ماهی یکبار اومدین پست گذاشتین چیزی نگفتم  

 

همش مطالب قدیمی گذاشتید چیزی نگفتم .. 

 

اما انتظار نداشتم در نبود من وب رو به حال خودش بذارید و باعث بشید آمار وب پایین بیاد ...  

 

نویسنده باید در نبود مدیریت نذاره به وب لطمه بخوره واقعا متاسفم... 

 

فقط مهتاب دو سه تا پست گذاشته بود که اونم ممنونم ازش ...  

 

دیگه حرفی ندارم. 

 

واسه وب جدید که نویسنده شدن یه شرایطی داره که به زودی در وب جدید میگم بهتون... 

 

این دیگه آخرین پست من در این وب بود و دیگر این وب بروز نخواهد شد. 

 

 

در وب جدید منتظرتون هستم  

 

 

 ازاین به بعد به وب جدید سر بزنید  

 

عاشقتونم و منتظر نظراتتون در وب جدید هستم.  

 

  

 actors.blogfa.com  

 

 

کلوپ بازیگران ایرانی(کلیک کنید) 

 





:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: