پخش همزمان مشاعره ی ستاره ها و سریال "شب می گذرد" ...
نوشته شده توسط : blogkhan
درود درود دروووووووووووود بر همه ی دوستان گلم، همراهان همیشگــــــــی...

امیدوارم حال همه تون خووووف خووووووووووووف باشه!...

شاد و سرحال باشین و همه ی غم و غصه هاتون ناک اوت شده باشن!... .. .

ممنوووووووون از ابراز لطف و محبت های بسیار زیباتون، و نظرهای فوق العاده سازنده تون...

من شرمنده ی تک تک شما دوستای خوبم هستم...

بچه ها اومدم جنـــــــــــــگی دو تا خبر خوب بهتون بدم و برم! ...

 

این شما اینم خبـــــــــــرا  :

 

«مشاعره ستاره ها» 12 بهمن از شبکه آموزش پخش می‌شود... 

برنامه مشاعره به تهیه کنندگی امیر حسین آذر ویژه ایام دهه فجر با حضور بازیگران عرصه تلویزیون و خوانندگان پاپ کشور پخش می‌شود. به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش سیما به نقل از باشگاه خبرنگاران،امیرحسین آذر، تهیه‌کننده برنامه مناسبتی «مشاعره ستاره ها» گفت: در هر قسمت از برنامه 20 نفر شرکت‌کننده درنظر گرفتیم که در 2 گروه 10 نفره قرار گرفته‌اند و سرگروه‌های هرکدام از میان بازیگران تلویزیون ویا خوانندگان مشهور انتخاب شده‌اند.

وی تصریح کرد: برنامه مشاعره که به مناسبت ایام دهه فجر از شبکه آموزش به روی آنتن می‌رود با حضور هنرمندانی چون لاله اسکندری، ستاره اسکندری، شبنم قلی خانی، پور‌اندخت مهیمن، گلاره عباسی، نفیسه روشن، فلامک جنیدی، مهوش وقاری، افسانه ناصری، لاله صبوری فریبا نادری، اصغر سمسار زاده، جلیل فرجاد، قاسم زارع، مهران رجبی، عباس جمشیدی، محسن قاضی مرادی، کاره خداشناس، الهام جعفر نژاد، نازنین کرمی، مونا‌بیگی و خوانندگانی چون حمید حامی و محمدرضا عیوضی اجرا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این ویژه برنامه از شنبه 12 بهمن ساعت 22:00 به مدت 13 شب با اجرای دکتر اسماعیل آذر از شبکه آموزش به روی آنتن می‌رود.

 

البته هنوز مشخص نیست که حدیث جان در این سری از برنامه ها حضور دارن یا نه، طبق لیست بازیگران که در سایت شبکه آموزش اعلام شده، به نظر می رسه این دفعه نوبت پخش رقابت حدیث جان و نرگس محمدی نباشه!...

ولی به هرحال گفتم خبر تنوریه خدمتتون گفته باشم که در جریان باشین دیگه...

حالا ما که نگاه می کنیم اگه حدیث جان بود که چه بهتــــــــــر...

اگر هم نبود که بعداً روی ماهشو نظاره می کنیم...

 

خوب حالا خفــــــــــــّـــــــر دوم که حسابی حالتونو جا میاره  :

 

«شب می‌گذرد» سریال دهه ی فجر شبکه ی آموزش شد... 

مجموعه تلویزیونی «شب می‌گذرد» به کارگردانی «راما قویدل» و تهیه‌کنندگی مهدی همایونفر از یکشنبه، 13 بهمن از شبکه آموزش به روی آنتن می‌رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش سیما، سریال «شب می‌گذرد» با بازی پرویز پورحسینی، مجید مظفری، فرخ نعمتی، مهدی پاکدل، بهناز جعفری، کورش تهامی، شقایق دهقان، عمار تفتی و حدیث میرامینی در ایام دهه فجر ساعت 10 و 45 دقیقه پخش و ساعت 21 تکرار می‌شود.

«شب می‌گذرد» نگاهی به حوادث و وقایع دهه‌ی 50 از دیدگاه اجتماعی دارد، که در قالب داستان‌های مختلف به تصویر کشیده می‌شود. در این داستان‌ها مواجه ی نسل‌های مختلف با مسائل انسانی و فرایندی که در نهایت به انقلاب منجر می‌شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پیام اصلی این مجموعه، انعکاس فداکاری‌ها و ایثار مردم در زمان انقلاب است و داستان آن از این قرار است که عنایتی مأمور سرسخت‌گیر ساواک مأمور می‌شود تا در خانه معلمی دستگاه شنود بگذارد. او به بهانه مأمور برق وارد خانه می‌شود و دستگاه شنود را وصل می‌کند.

قصه «شب می‌گذرد» که فضایی خانوادگی نیز دارد، از سال 54 شروع می‌شود و تا سال 57 ادامه می‌یابد.

این مجموعه که اولین تجربه «راما قویدل» در ساخت سریال به حساب می‌آید در 20 قسمت 45 دقیقه‌ای به نویسندگی عباس نعمتی که سریال دهه فجری «تا صبح» با بازی مرحوم عسل بدیعی را نیز نوشته تولید شده است.

سایر عوامل این مجموعه نیز عبارتند از: برنامه‌ریز و انتخاب بازیگر: مهسا کرامتی، منشی صحنه: زهرا جعفری، مدیرتصویربرداری: حمید احمدی، نورپرداز: محمد نداف، عکاس: محسن مینایی، طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد ایمانی، مدیرصحنه: فرامرز کرامتی دستیار صدابردار: محمد شیوندی، طراح چهره‌پردازی: محمدرضا قومی، تدوین: نیما حسن‌دوست، آهنگساز: محمدرضا توسلی و مدیرتولید: مجید معدنی.



اینم یه عکس جدید از عکس های پشت صحنه ی سریال "ستایش ۲" با حضور حدیث جان :

 

 

خوب خوب خوب اینم از خبرااااااای امروزمون...

فقط جیگرررررا پلیـــــــــــز دونت فورگت نظــــــــــــــــــــــــــــــر!...

بهترین ها رو براتون آرزو می کنم... .. .

خدانگهدار همگی ...





:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: