فراخوانی برای عشق
نوشته شده توسط : blogkhan
پیشنهاد یک دوست مبنی بر «انتشار مجموعه های الکترونیک منتخب آثار غزل پست مدرن» یکی از معدود پیشنهادات خوب و غیرجنسی بود که در این چند ماه به من شده است. رسیدن دانلود کتاب «آموزش وزن به زبان ساده» و همچنین «خانه ای که وسط اتوبان است» در زمان کوتاهی به مرز 6700 و 4500، بدون هیچ تبلیغ گسترده و تنها با تکیه به خبررسانی مخاطبین آگاه، مرا در عملی کردن این پیشنهاد مصمم تر کرد.

حدودا 4 سال قبل بود که اولین جشنواره ی غزل پست مدرن توسط «رضا صحرایی» و با یاری «حامد داراب» برگزار شد و آثار راه یافته به مرحله ی نهایی (با داوری سرکار خانم اختصاری و سرکار خانم زنده دل) در مجموعه ای تحت عنوان «گریه روی شانه ی تخم مرغ» جمع آوری شدند. این کتاب به سرعت نایاب شد و نسخه ی PDF آن در اینترنت چند هزار بار دانلود گردید. استقبال خوب از این مجموعه نشانگر نیاز به جمع آوری کتاب های مشابه (مخصوصا با گسترش این جریان در سال های اخیر) بود.

از همین امروز تا انتهای دی ماه اشعاری از خود و دیگران را که قابل قرار گرفتن در ژانر «غزل پست مدرن» هستند به صورت فایل word به آدرس postmodern14@gmail.com ایمیل کنید. آثار جمع آوری شده که از حداقل های مورد نظر بنده برخوردار باشند در این مجموعه به چاپ خواهند رسید. لطفا حداقل 2 و حداکثر 10 اثر از خودتان یا شاعر مدّ نظرتان را ارسال کنید.

 

چند نکته ی خیلی مهم:

1- اشعار حتما به صورت فایل word بوده و attach شوند

2- زیر هر شعر، اسم شاعر (مثلا اسم خودتان) را بنویسید

3- در صورتی که تا دو روز به ایمیل شما پاسخ داده نشد یعنی نرسیده است!!

4- شعر فرستاده شده توسط شما می تواند حتی از شاعران قدیمی مثل مولانا باشد!!

5- آثار تا انتهای دی ماه جمع آوری شده و در اواخر بهمن ماه منتشر خواهند گردید

6- دوستی یا دشمنی بنده با شاعران، هیچ تاثیری بر روی انتخاب آثار نخواهد داشت. پس بی هیچ پیش فرض و نگرانی آثار شاعران محبوبتان را برای ما بفرستید. فکر می کنم در این سال ها، در تمام داوری ها و انتخاب هایم بی طرفی خودم را اثبات کرده ام.

 

و مهم ترین نکته: خبر این پست و این مجموعه را در جلساتتان بگویید. در وبلاگتان لینک بدهید. در فیس بوک و پلاس و... شیر کنید. برای دوستانتان اس ام اس کنید. چون می خواهم این مجموعه کامل ترین کتاب در این زمینه باشد و برای سال ها علاقمندان و اساتید ادبیات به عنوان رفرنسی معتبر به آن مراجعه کنند. این مجموعه هیچ سود مادّی یا معنوی برای من و شما نخواهد داشت اما وظیفه ای است که در مقابل ادبیات معاصر و آیندگان داریم.

از همین امروز منتظر «غزل پست مدرن»های شما هستیم...






:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: