دوباره برمیگردم به آخرین بوسه
نوشته شده توسط : blogkhan
برگرفته از وبلاگ سید مهدی موسوی:


امروز صبح زود، پس از یک سال و نیم غیبت به فیس بوک برگشتم و از نو، صفحه ای شخصی و کوچولو را راه انداختم. از یک طرف لطف شدید دوستان شاملم شده و تا همین الان که دارم این متن را می نویسم حدود 500 نفر از عزیزان به من افتخار دوستی داده اند و باز هم لطف بیشتری شاملم شده و در صفحه هایشان آمدنم را خبررسانی کرده اند. از طرفی دیگر هم عده ای از دوستان خوبم چون خبری نداده بودم گمان کرده اند که صفحه جعلی است و کسی از اسم من سوء استفاده کرده و متاسفانه مرا بلاک و حتی ریپورت کرده اند!!

پس لازم دانستم با نوشتن این پست رسما اعلام کنم که از امروز حضور کمرنگی! در فیس بوک خواهم داشت و می توانید مطالبم را در این آدرس بخوانید و دنبال کنید:

صفحه ی شخصی جدید من در فیس بوک

و اگر برایتان مقدور بود حتما به دوستانتان هم اطلاع رسانی کنید تا دچار سوءتفاهم نشوند. البته به علت پاره ای مشکلات، چندان در فیس بوک فعال نخواهم بود و برعکس گذشته تنها گاهی با بیتی یا سطری یا عکسی به روز خواهم شد و هدف بیشتر خواندن شما عزیزان است. اگر می خواهید شعرها، داستان ها، مطالب، اخبار و... من را دنبال کنید هم چنان مشتری پر و پا قرص پیج باشید که منصوره ی عزیز با نظارت من روزی سه بار به روزش می کند:

آدرس پیج من در فیس بوک


  

 





:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: