نمایشگاه کتاب امسال با دکتر موسوی
نوشته شده توسط : blogkhan
نگاهی به وبلاگ غزل پست مدرن

از فردا در نمایشگاه کتاب خواهم بود و به مدت 10 روز این وبلاگ به روز نخواهد شد. کتاب «حتی پلاک خانه را...» را از غرفه ی «فصل پنجم» در ابتدای راهروی 23- غرفه ی 23 تهیه کنید و به دوستانتان هم توصیه کنید. هزینه ی کتاب هم مثل همیشه کمتر از قیمت رایج کتاب های سال، یعنی 2200 تومان خواهد بود.

چاپ دوم کتاب «پرنده کوچولو؛ نه پرنده بود! نه کوچولو!» را هم می توانید در همان نمایشگاه از برادر گرامی «مرتضی شاهین نیا» با شماره ی 09398277401 تهیه کنید. آن کتاب هم با وجود دارا بودن 308 صفحه، کار گرافیکی و نزدیک به 170 شعر تنها به قیمت 6900 تومان عرضه خواهد شد.

من هر دو پنج شنبه و هر دو جمعه در نمایشگاه حضور خواهم داشت و در خدمت دوستان خواهم بود. به علت کثرت تماس ها و اس ام اس ها و همچنین آنتن ندادن در نمایشگاه ممکن است در طول روز موبایلم خاموش باشد پس حتما هماهنگی ها را شب قبل با من انجام دهید تا شرمنده ی شما نشوم. (شماره ی بنده: 09357354664) البته می توانید هر پیغامی که دارید روی کاغذ نوشته و به بچه های نشر «فصل پنجم» بدهید تا به من برسانند. حتما بگویید: «دکتر موسوی» تا با دوست عزیز ترانه سرایم اشتباه نشود.

اگر نبود عشق شما مخاطبان عزیز، باور کنید هیچ وقت به چاپ هیچ کتابی دست نمی زدم. کتاب هایی که برای چاپشان تا به حال از جیب گذاشته ام اما هرگز یک تومان هم به جیب من نرفته است و تنها دلم به همان چند نسخه ای که به عنوان حق التالیف گرفته ام خوش بوده که آنها را هم به اساتید و عزیزانم هدیه داده ام. خوشحالم که از سیگارفروشی در کنار خیابان تا کتابفروشی تا داروسازی تا... همیشه روی پای خودم ایستاده ام و محتاج هیچ جناح و جمعیتی نبوده ام و هرچه درآورده ام عاشقانه خرج ادبیات کرده ام.

امیدوارم با هماهنگی با ناشر در صورت استقبالی که از شما انتظار می رود در همان نمایشگاه کتاب، «چاپ دوم» مجموعه ی «حتی پلاک خانه را» و «چاپ سوم» مجموعه ی «پرنده کوچولو...» نیز ارائه شود. در بدترین روزها تنهایتان نگذاشته ام و مطمئنم شما نیز من و آثارم را تنها نخواهید گذاشت.

دیگر خبر خوشی که در این روزها شنیدم چاپ کتاب دوست و برادر عزیزم «وحید نجفی» است که «آشغال های مهم» را بالاخره به نمایشگاه رساند و منتظر شماست. «بهاره نوروزی» هم «زن بی عبور سایه ها مردنی ست» را در نمایشگاه امسال دارد. رمان «سگ ها در تاریکی سایه هایشان را گم می کنند» از دوست خوبم «مرضیه ابراهیمی» و همچنین مجموعه شعرها و ترانه های عزیزانم «سپیده جدیری»، «فریاد شیری»، «رضا حیرانی»، «عزیز عباسی»، «سردار شمس آوری»، «امید صباغ نو»، «منصوره لمسو»، «وحید پورزارع»، «سمانه نائینی»، «علی اکبر یاغی تبار»، «امیر اکبرزاده»، «پرهام سرکشیکی»، «فاطمه قائدی»، «محمدرضا رستم بگلو»، «روح الله ستایش احدی»، «هادی خوانساری»، «سید احمد حسینی»، «مجید سعدآبادی»، «امیر ارجینی»، «مهدی موسوی میرکلایی» و... نیز از همین دسته اند. درضمن ترجمه ها و نمایشنامه های «مصطفی رضیئی» و احتمالا چاپ دوم کتاب عزیزانی نظیر «فاطمه اختصاری»، «الهام میزبان» نیز به نمایشگاه امسال خواهید رسید که خبرهای تکمیلی اش را از خودم بگیرید.

 

از وبلاگ غزل پست مدرن

برای خواندن مطالب دیگر حتما به این وبلاگ سر بزنید

وبلاگ غزل پست مدرن





:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: