نگاه تو.....
نوشته شده توسط : blogkhan

کوهمون!نیشخند

مناسبت شیرینی پست قبل جریمه بود! بله ... اینقدر من این ترمزو دست کم گرفتم مربیم گفت جریمت یه جعبه شیرینیه که خب گفتم خودم میپزم....

هر چند فرداش کلی تشکر کرد و گفت شوخی کرده گفتم نه خودم دوست داشتم ..و اتفاقا موثر بود دیروز از روز قبل خیلی بهتر بود ... از سه روز قبل این دندون درده زیادی وحشتناک شده بود ... فک کنم دیگه میدونید کلا نصف عمر من به خاطر جنس مرغوب!دندونام توی دندونپزشکی تلف شده ... امروز تک و تنها رفتم . اتفاقا سه تا ترمیم داشتم که گفتم چون مسافریم فعلا اصل کاری رو درست کن ... اینقدر امروز دارم راحت نفس میکشم و از اون درد خلاص شدم که خدا میدونه( بله منم انسانم ..درد دارم ..مریضی هم)

این هفته همسر یه دوره ی خارج از اداره داره ... برای همینم صبحا بعد از هفت میره ... این یعنی نون تازه و صبحانه با هم ...ظهرا هم زودتر میاد .... میگه الان این برق خوشحالی توی چشماته از حضور من چرا همش میگی اینقدر بیکار نباش؟هیپنوتیزم

امروزم وقتی مطب بودم اس داد که میره خونه و نگران دخترکم نباشم ... ناهارم برامون املت و سبزی خوردن حاضر کرد . واقعا گیج و منگ بودم و یک طرف صورتم بی حس بود!

بهش گفتم این کارای کوچولو اینقدر به دلم میشینه و خوشحالم میکنه که تصورشو نمیکنی....

عصر هم کل کتاب دخترکو بهش دیکته گفتم ..نخود فرنگی بلانچ کردم ... و کتاب نامه های کوتاه به همسرمو دادم دست همسر خوند ... آخر کتاب دیدم دارم گریه میکنه! میگه تو میدونی من چه روحیه ی لطیفی دارم چرا با من اینکارو میکنی؟ خنثی

 

دو روز گذشته بارون حسابیییییی بارید ..همه جارو شست عصر دیروز به همسر گفتم بریم پشت بوم... هوا عالی بود .... بعدشم از فرصت استفاده کردمو بالکن و درو پنجرشو بعد مدتها شستم .... خیلی حس خوبیه تمیزی ... و نفس کشیدن نزدیک کوهی که هواش پر از اکسیژن و بوی گیاهای بهاریه....

عکسها هم دیروز عصر از پشت بوم گرفتم.

این روزها رو دوست دارم ... نه اینکه مشکلی نیست ..نه اینکه هیچ نگرانی نیست ..اما دارم سعی میکنم از اون چیزی که هست و دارم نهایت استفاده رو ببرم .. خوشحال باشم حتی اگه ته دلم ناراحتیایی هست ... آروم باشم حتی اگه استرس دارم ... و امیدوار باشم که اگه امروز رو خوب زندگی کنم فردا میتونه خیلی بهتر باشه ....

با همه دلشوره ها .... خدا خوب خودشو به رخ ما میکشه همین بارون نشونه مسلم نگاهش بود به زندگی ما ... به شهر ما .... خدایا شکرت...





:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: