کارتون هایی که باید ببینید!!!شمار4
نوشته شده توسط : blogkhan
 

قسمت دوم انیمیشن سینمایی اسمورف ها
“اسمورف‌ها ۲ ” یک فیلم سه‌بعدی کمدی خانوادگی و ادامه‌ای‌ست بر اسمورف‌ها که در سال ۲۰۱۱ اکران شده بود. ماجرای فیلم براساس مجموعه داستان مصورهایی ساخته شده‌اند که هنرمند بلژیکی، پیو طراحی کرده است.
این دومین پروژه حاصل از همکاری سونی پیکچرز و کلمبیا پیکچرز است. راجا گاسنل (Raja Gosnell)که در قسمت اول دستیار کارگردان بود، این قسمت را کارگردانی کرده و بقیه عوامل همگی همان گروه همکار در قسمت اول هستند.در قسمت دوم تمام بازیگران سری پیشین بازی کردند.گارگامل، جادوگر شیطان‌صفت این‌بار می‌خواهد با موجوداتی که شبیه اسمورف‌ها درست کرده، نیروی جادویی آن‌ها را به دست بیاورد. در این راه، او مجبور می‌شود یک اسمورف به نام اسمورفت را به‌زور به پاریس بیاورد. در این میان ماجراهایی اتفاق می‌افتد و اسمورف‌های دیگر برای نجات جانِ اسمورفت وارد داستان می‌شوند.این انیمیشن که محصولی از آمریکاست در ۳۱ جولای ۲۰۱۳ روی پرده رفت.
هزینه تولید این فیلم ۱۰۵ میلیون دلار و فروش آن در آمریکای شمالی ۷۰ میلیون دلار و فروش جهانی اش ۳۴۶ میلیون دلار است.
بازیگران این انیمیشن، هنک آزاریا در نقش گارگامل، نیل پاتریک هریس در نقش پاتریک وینسلو، جیما میز در نقش گریس وینسلو، سوفیا ورگارا در نقش ادیله آنجلو، برندان گلیسو در نقش ویکتور دویل پدرخوانده پاتریک و نانسی اودل در نقش خودش (در یک مصاحبهٔ تلویزیونی) و صداپیشگان آن جاناتان وینترز در نقش بابا اسمورف، کیتی پری در نقش اسمورف مو طلا، فرد آرمیسن در نقش اسمورف باهوش، آلن کامینگ در نقش اسمورف شجاع، آنتون یلچاین در نقش اسمورف دست و پا چلفتی، جورج لوپز در نقش اسمورف بد اخلاق، جان الیور در نقش اسمورف مغرور، کریستینا ریچی در نقش وکسی یک اسمورف مانند باهوش و بازیگوش از گروه شرورها و جی‌بی اسموو هکس در نقش هاکوس، یک اسمورف مانند خنده‌دار و چاق از گروه شرورها.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: