کارتون هایی که باید ببینید!!!شمار5و6و7
نوشته شده توسط : blogkhan

توربو (Turbo)

 انیمیشن سینمایی توربو
توربو یک انیمیشن سه‌بعدی در ژانر فیلم‌های ورزشی/ کمدی است که توسط دریم‌ورکس ساخته شده و فاکس قرن بیستم، توزیع‌کننده آن است. فیلم براساس ایده اولیه‌ای از دیوید سورن (David Soren)، که کارگردان فیلم هم هست ساخته شده. این اولین تجربه سورن در مقام کارگردان یک انیمیشن است. منبع الهام او برای شکل‌گیری داستان، علاقه پسرش به مسابقات ماشین‌سواری و یک حلزون که در حیاط جلویی خانه‌شان پیدا کرده، بوده‌اند. این انیمیشن ۱۷ جولای ۲۰۱۳ اکران شده‌است. دیوید سورن کارگردان این فیلم است.
داستان انیمیشن دربارهٔ یک حلزون  باغچه به نام توربو ست که از کُند بودن خسته شده و دوست دارد مثل ماشین‌های مسابقه‌ای «فرمول یک»، سریع باشد.  ایده اصلی داستان از کارگردان این فیلم یعنی دیوید سورن بوده‌است.این فیلم با هزینه تولید ۱۲۷ میلیون دلاری، به فروش ۸۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۶۷ میلیون دلار در سراسر جهان دست یافت.
به‌جز رایان رینولدز که صدای شخصیت اصلی با اوست، پل جیاماتی، مایکل پینا، اسنوپ داگ، مایا رادولف، میشل رودریگز و ساموئل ال. جکسن هم به عنوان صداپیشه در این انیمیشن حضور دارند. براساس این فیلم، یک مجموعه تلویزیونی به نام Turbo: F.A.S.T هم ساخته شده که از دسامبر ۲۰۱۳ از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

حماسه (Epic)

فیلم انیمیشن اپیک (حماسه)
این انیمیشن توسط خالقان انیمیشن معروف “عصر یخی” و “ریو” تهیه شده است.
“حماسه” را کریس وج براساس فیلمنامه هایی از تام جی آستل و مت امبر کارگردانی کرده و تولید آن سه سال طول کشیده است.
سازندگان فیلم که برای قصه فیلمنامه خود از ماجراهای کتابی پرخواننده به همین نام اثر ویلیام جویس بهره گرفته اند، میگویند به قصه کتاب و حال و هوای آن وفادار مانده اند.
خط کلی داستان درباره نبردی عمیق و همیشگی بین نیروهای خیر و شر است .داستان دختری نوجوان که وارد دنیایی اسرارآمیز می شود و باید برای نجات یک دنیای فانتزی تلاش کند .
کمپانی فوکس قرن بیستم تهیه کننده انیمیشن “حماسه” است.
صدا پیشگی این انیمیشن را کالین فارل، جاش هاچرسون، آماندا سایفرد، کریستوف والتس، عزیز انصاری، پیت‌بال، استیون تایلر و بیانسه انجام داده اند.این انیمیشن آمریکایی که در ۲۴ می ۲۰۱۳ اکران شد، با هزینه تولید ۹۳ میلیون دلاری به فروش ۱۰۷ میلیون دلاری در آمریکای شمالی و ۲۶۰ میلیون دلاری در جهان رسید.

 

هواپیماها (Planes)

انییمشن هواپیماها محصول دیزنی
بعد از نمایش موفقیت آمیز “ماشین ها”، دیزنی این بار به سراغ “هواپیماها” رفته است. این انیمیشن به کارگردانی کلی هال درباره Dusty شخصیت اول این داستان است که هرگز در ارتفاع بیش از ۱۰۰۰ پایی پرواز نکرده است ولی رویای سریعترین هواپیما را در مسابقات هوایی در سر خود دارد و برای تحقق بخشیدن به رویای خود موانع زیادی بر سر راه خود دارد.”هواپیماها” با هزینه تولید ۵۰ میلیون دلار به فروش۸۹ میلیون دلاری در آمریکای شمالی و ۲۱۲ میلیون دلار در سراسر جهان رسید.
در این انیمیشن دن کوک صداپیشگی نقش Dusty و استی کیچ، دنی من، پریانکا چوپکا و … صداپیشگی سایر نقش ها را برعهده دارند.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: