کارتون هایی که باید ببینید!!!شمار13و14و15
نوشته شده توسط : blogkhan
 

انیمیشن یخ زده  از دیزنی
این انیمیشن سه بعدی توسط جنیفر لی که سابق بر این فیلمنامه انیمیشن “رالف خراب کار” را هم نوشته بود بر اساس داستان “ملکه برفی” اثر هانس کرستین آندرسون نوشته شده است.جان لستر و پیتر دل وکو تهیه کنندگان و کریستوف بک آهنگساز این انیمیشن هستند. کریستین بل ،ایدینا منزل ،جاناتان گروف ، جاش گاد ،کریس ویلیامز در این انیمیشن به عنوان صداپیشه حضور داشته اند.این انیمیشن ابتدا قرا ربود به شیوخ دستی طراحی و ساخته شود اما بعدها دیزنی اعلام کرد که آن را به صورت CG خواهد ساخت و به شیوه stereoscopic 3D اکران خواهد کرد.

 

انیماتورها برای ساخت صحنه های مربوط به برف و یخ و نحوه بازتاب و شکست نور در چنین محیط هایی از هتل یخی Quebec در کانادا دیدن کردند ضمن اینکه صحنه های فیلم با الهام از چشم اندازهای کشور نروژ طراحی شده اند.

داستان این انیمیشن آمریکایی در قلمرویی اتفاق می‌افتد که با جادوی السا، ملکه برفی در زمستانی ابدی فرو رفته است. زنی نترس به نام آنا تصمیم می گیرد السا را که خواهرش نیز هست، پید ا کند و به سرما پایان بخشد. برای این کار او به کمک کریستوف مرد قوی کوهستان، گوزنش سوون و یک مرد برفی گیج به نام اولاف نیاز خواهد داشت.

“یخ زده” که با کارگردانی کریس باک و جنیفر لی از ۲۷ نوامبر ۲۰۱۳ به روی پرده می رود.

نامه‌ای به ممو (A Letter To Memo)

انیمیشن نامه ای به ممو
نامه ای به مومو یک انیمیشن درام ژاپنی است که در سال ۲۰۱۱ تولید شده است.
کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این انیمیشن بر عهده هیروکی اوکیرا بوده است که ۷ سال برای نگارش فیلمنامه آن زمان صرف کرده است.
صداپیشگی نقش ممو را کارن میاما انجام داده است.نامه ای به ممو از ۲۱ آوریل ۲۰۱۲ در ژاپن روی پرده رفته است.این انیمیشن داستان دختری ۱۱ ساله است که زندگی سخت اش بعد از فوت پدرش دچار تغییر ناگهانی می شود.
ممو بعد از مرگ پدرش پیش مادربزرگش، در شهر کوچکی زندگی می کرده است و از وضیعت زندگی اش راضی نبوده و چیزی که بیشتر از همه آزارش میداد، نامه ناتمامی بود که پدرش برایش نوشته و در آن فقط دو کلمه دیده میشد: “مموی عزیزم….”.

 

ممو به امید پیدا کردن سرنخ، انبار را می گردد و کتابی قدیمی پیدا می کند و از بعد از پیدا کردن آن کتاب اتفاق های عجیبی برایش پیش می آید …

باد شدید می‌وزد (The Wind Rises)

انیمیشن ژاپنی باد شدید می وزد
ساخته هایائو میازاکی، محصول ژاپن است.
“باد، شدید می‌وزد” از ۲۰ ژانویه ۲۰۱۳ در ژاپن روی پرده رفته است.
“باد، شدید می‌وزد” بر مبنای زندگی جیرو هوریکوشی طراح هواپیماهای جنگنده زیرو در جنگ جهانی دوم – که در حمله به پرل هاربر استفاده شد – ساخته شده و بر دورانی متمرکز است که ژاپن با رکورد اقتصادی، شیوع بیماری‌های مسری و بلایای طبیعی دست‌و‌پنجه نرم می‌کرد.
این فیلم توسط شرکت توهو روانه سینماها شده است.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: